Forum

Topic: bikes

Anoniem's avatar

hey

ik zit met een ( domme ) vraag
ik heb mijn bike rijbewijs volledig gehaald
en bij de laatste motor kan je de kleur van de bike niet veranderen

maar sommige hebben de kleur van duitsland en de andere van engeland
hoe kan je dat eigenlijk veranderen?:blow:

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. 85 XP
    pwvd's avatar

    Kan je wel veranderen, maar niet de eerste keer volgens mij.. Eerst even snel een rondje rijden langs de repair en dan weer terug naar de Junkyard en dan weer die motor kiezen.. Dan kan je als het goed is wel tussen landen kiezen.. (Niet tussen kleuren dus)

  2. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Kan je wel veranderen, maar niet de eerste keer volgens mij.. Eerst even snel een rondje rijden langs de repair en dan weer terug naar de Junkyard en dan weer die motor kiezen.. Dan kan je als het goed is wel tussen landen kiezen.. (Niet tussen kleuren dus)

    Dit klopt. Eerst laten repareren.

  3. 10 XP
    satfactory's avatar

    mmmmmm ,

    ik rij door een auto repair en dan ga ik zonder botsen naar junk jard en toch kan ik nog niets kiezen 🙂

  4. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    mmmmmm ,

    ik rij door een auto repair en dan ga ik zonder botsen naar junk jard en toch kan ik nog niets kiezen 🙂

    Dan zit dat er niet in. Dat kan dan niet. Weet je zeker dat het dezelfde motor is?

  5. 10 XP
    satfactory's avatar

    ja de nighthawk GP

  6. 85 XP
    pwvd's avatar

    EDIT: even zelf gekeken, het is de Firehawk GP Competition die je bedoelt he? Als je die nu gewoon selecteerd dan staat er in plaats van Finish types enz. Country, met daaronder het land.. Als dat niet zo is, nog een keer naar de repair en weer terug rijden naar de Junkyard.. Misschien opnieuw opstarten maar dan hoort niet nodig te zijn:)

    De Nighthawk GT (Geen GP) is een auto van het legendary carpack, deze kan niet van kleur worden veranderd..

  7. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    EDIT: even zelf gekeken, het is de Firehawk GP Competition die je bedoelt he? Als je die nu gewoon selecteerd dan staat er in plaats van Finish types enz. Country, met daaronder het land.. Als dat niet zo is, nog een keer naar de repair en weer terug rijden naar de Junkyard.. Misschien opnieuw opstarten maar dan hoort niet nodig te zijn:)

    De Nighthawk GT (Geen GP) is een auto van het legendary carpack, deze kan niet van kleur worden veranderd..

    Inderdaad! Je hebt gelijk! 😀

  8. 10 XP
    satfactory's avatar

    oeps ja,
    ik bedoel dus de firehawk gp 🙂

    ik zal straks eens kijken en dan laat ik het wel weten
    mvg,

  9. 10 XP
    satfactory's avatar

    lol?

    ik heb gekeken en ik weet wat je bedoeld bij finish types , maar bij staat er nergens country er staat gewoon niets 😐

    ik zal straks nog eens proberen na het avondeten
    in ieder geval bedankt voor al de snelle reacties