Forum

Topic: Problemen na update

Anoniem's avatar

Nadat ik cod heb geupdate kan ik niet meer verder spelen met mijn huidige savegame op veteran difficulty hij wordt vanzelf op recruit ofzo gezet weet iemand een oplossing voor dit probleem of weet mss iemand waar ik patch 1.02 kan downloaden zodat ik weer verder kan gaan met mijn huidige savegame

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

4 reacties

  1. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Nadat ik cod heb geupdate kan ik niet meer verder spelen met mijn huidige savegame op veteran difficulty hij wordt vanzelf op recruit ofzo gezet weet iemand een oplossing voor dit probleem of weet mss iemand waar ik patch 1.02 kan downloaden zodat ik weer verder kan gaan met mijn huidige savegame

    Waarom een huidige savegame? Je kan ook gewoon uitspelen en een level kiezen en dat op Veteran zetten.

  2. 3 XP
    #C-Ryda's avatar

    krijg je dan ook de trophy “Hardened War Hero”

  3. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ja want ik heb de platinum van Call of Duty: World at War en ik heb het ook zo gedaan. ‘Mission Select’ en kies je missie voor Veteran. En dan krijg je ‘Hardened War Hero’.

  4. 3 XP
    #C-Ryda's avatar

    bedankt voor je snelle reactie 😀

    hihi wist ik niet 😀