Forum

Topic: Burnout vraagje

Anoniem's avatar

Hallo,

Wel ik heb de ultimate box en ik heb ergens gelezen dat je je events kon herbeginnen. Maar ik weet niet hoe, kan iemand mij helpen ? :p het is mss een domme vraag, maar ik weet het niet.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

  1. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Je bedoelt dat je ‘events’ opnieuw kan doen?
    Tuurlijk! Alle Races/ Road Rages enz. blijven er gewoon staan. Maar je kan herkennen of je hem al gedaan hebt door een zwart V’tje in een wit kader. Ookal weet ik niet waarom je dit nodig hebt omdat je er geen nieuwe mark op je license van krijgt.

  2. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    Ik weet antwoord niet :$ Mar wil je vraag uitbreiden xD
    Ik heb Ultimate box niet. Maar wel alle uitbreidingen en zo. Kan het dan ook?

    @ Sjoerd: Ik denk dat hij bedoeld dat als je een race niet haald hoe je hem over doet

  3. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Ja, sjoerd, ik weet dat de events blijven staan, maar als je bijvoorbeeld een race niet haalt kan je hem opnieuw doen zonder weer naar dat event te gaan rijden. Heb het ergens gelezen, maar hoe het moet weet ik niet 😐

  4. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ja, sjoerd, ik weet dat de events blijven staan, maar als je bijvoorbeeld een race niet haalt kan je hem opnieuw doen zonder weer naar dat event te gaan rijden. Heb het ergens gelezen, maar hoe het moet weet ik niet 😐

    Ja, dat kan. Net nadat je verloren hebt, pijltje naar rechts en dan Restart Event.

  5. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Oké dat moest ik weten, thx 🙂

  6. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Oké dat moest ik weten, thx 🙂

    Oké, dan is het goed.

  7. 8837 XP
    7th-son's avatar

    kijk das handig, wist ik ook niet
    ik altijd maar moeilijk terug rijden enzo haha

  8. 561 XP
    Stefz0r's avatar

    google lolol