Forum

Topic: ps2 op ps3

Anoniem's avatar

of ik m hier moet plaatsen weet ik niet, maar het volgende vraagje is deze,
ik heb een oude ps3, een van de eerste met 60 gig hd.
Ik heb een ps2 spel, buzz robojam, maar nu zie je bij sommige onderdelen in het spel, die met de raketten, geen poppetjes zitten, die geeft ie niet weer, en ik heb ook een k1 spel gehad, en die liep vast op de ps3.
Nu las ik iets over een update voor de nieuwere consoles om ps2 spellen te spelen, want dat was op de nieuwe niet mogelijk meer.
Maar is dat ook voor de mijne een goede update, want t is nog steeds niet best.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

2 reacties

  1. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    1. Kan je je vraag verduidelijken?
    2. Waarom post je dit twee keer? (hier)

  2. 1992 XP
    elazzja's avatar

    In de handleiding staat dat sommige Ps1 en Ps2 games niet volledig compatibel zijn met bepaalde ps3 systemen. In dit geval heb jij een 60 gig. Die kan PS2 games afspelen maar sommige zijn niet volledig compatibel. Dat betekent niet dat jij een ps2 game kan spelen zonder problemen. Soms is het anders dat op de echte console. Je moet je niet druk maken omdat jij er niks aan kan doen.

    Zelf heb ik ook gehoord dat er een update zou komen waarmee de 40 als de 80 gig PS2 spellen kunt afspelen. Waarschijnlijk niet volledig compatibel. Maar voor mij hoeft dat niet. Waarom zou je nog ps2 games spelen. Volledig next gen gaan is veel beter. :happy: