Forum

Topic: Irritatie van online gamen

Anoniem's avatar

Je kent het wel, je bent lekker online aan het gamen, word je neergeschoten door een eigen teamlid, mensen die continu op een helicopter aan et wachten zijn (battlefield)…

mijn vraag aan jou, wat zijn jou top 3 irritaties met online gamen?

die van mij:
3: campers
2: teamkillers
1: mensen met een headset die alleen maar lopen te fluiten of een radio aan hebben staan

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

70 reacties

  1. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    1: mensen met een headset die alleen maar lopen te fluiten of een radio aan hebben staan die zijn irritand
    en teamkillers

  2. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    3. Iemand (die host) met slechte internetconnectie.
    2. Teamkillers.
    1. Zingen tijdens Call of Duty of fluiten inderdaad.

  3. 1748 XP
    Shmet's avatar

    1. Als je juist met een map gaat beginnen, dat de host het afsluit, dat haat ik enorm.
    2. en ook met headset die kerels dat zingen of rare geluidjes maken :p

  4. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    1. Als je juist met een map gaat beginnen, dat de host het afsluit, dat haat ik enorm.
    2. en ook met headset die kerels dat zingen of rare geluidjes maken :p

    dat is idd echt super k*t

  5. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    1. Lag
    2. Mensen die gaan doen van ”we ownen je etc.” en dan nog dat je ze ownt en nog steeds zeggen van ”je zuigt”
    3. Games met autoselectie (killzone 2)

  6. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    1: onder fifa dat die idioten als ze achterstaan het spel afsluiten 😐
    2: Als je een missie heb die je met 8 mensen MOET doen en je bent met 8e. En dat er dan 1 niet mee doet:(

    En wat zeuren jullie over teamkillers πŸ˜›
    Als ze mij killen tog lekker terug killen? En soms gaat ook perongeluk πŸ™

  7. 288 XP
    jenailik's avatar

    3. Mensen die zingen/fluiten door de headset of hun muziek hard hebben staan
    2. (expres) teamkillen
    1. De host stopt ermee en iedereen moet dan stoppen

  8. 420 XP
    Zwerver7's avatar

    Kleine kinderen met headset die domme geluiden maken of geen engels praten.
    En edit: mensen die het spel stoppen had ik 3x gisteren mooi in het spel goeie score is host weg…

  9. 108 XP
    Ratakira's avatar

    ja zei die als ze verliezen het spel stoppen

    ach ja ze zouden onderverdeling moeten maken kwa leeftijd

  10. 861 XP
    Morticuz's avatar

    1: Spawn killers.
    2: Team killers.
    3: Campers.
    4: Dat je bezig bent een voertuig te repareren en dat dan iemand anders hem gaat jatten (Battlefield).
    5: Mensen die niet weten hoe ze de headset moeten gebruiken :P.
    6: Lag.
    7: Medic teamgenoten hebben die je niet willen beter maken omdat ze het alleen voor zich zelf gebruiken :@.

  11. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    1. Teamkillers die je killen voor een voertuig.
    2. Mensen die muziek gaan luisteren en de headset naast de boxen leggen.
    3. Mensen die totaal geen ”tactisch inzicht” hebben, en dus maar wat doen.

    Die laatste geld voor Killzone 2, veel matches worden verloren omdat vele mensen maar wat aanpongelen, en niet echt de doelen begrijpen.

  12. 107 XP
    Rahzer's avatar

    Je kent het wel, je bent lekker online aan het gamen, word je neergeschoten door een eigen teamlid, mensen die continu op een helicopter aan et wachten zijn (battlefield)…

    mijn vraag aan jou, wat zijn jou top 3 irritaties met online gamen?

    die van mij:
    3: campers
    2: teamkillers
    1: mensen met een headset die alleen maar lopen te fluiten of een radio aan hebben staan

    Mijn top 3 is dan net weer in omgekeerd volgorde. Maarja, gelukkig zijn we niet de enigen die er last van hebben :happy:

  13. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    1. Die geluidjes door de mic!
    2. Lagging!
    3. Van die snipers die je nooit kan vinden! :tease: !!!!!!!!!!!!!

    die laatste is echt wel irie soms vooral bij killzone dan heb je geen killcam! en soms ook bij COD!!

  14. 468 XP
    TwysT's avatar

    vooral onsportiviteit en mensen met lag (die headsets mute ik gewoon :P)

  15. 266 XP
    KiefDelicious's avatar

    Wat dacht je van het hele online gebeuren van de PS3, dat is pas irritant, en bij killzone 2 wordt het weer eens goed bewezen!

    Het enigste dat ik wil doen is gezellig online gamen met mijn vrienden! Dit is gewoon bijna niet mogelijk aangezien ik eerst een half uur aan het bellen, smsen en chatten ben om uit te zoeken in welk team we gaan enz. wat ik zou willen is gewoon vanuit het XMB een Party opstarten met je vrienden en dan dus vanuit die partij een spel starten, als het spel dat gestart is zoekt de host een server en komen we allemaal in het zelfde team in hetzelfde spel. zo kunnen we onder het laden gewoon nog met elkaar ouwehoeren en hoeven we niet elke keer van die klote berichten te sture waar je een half uur mee bezig bent. BLEH Sony kan nog heel wat leren op dat gebied van Microsoft!

  16. 8864 XP
    7th-son's avatar

    daar heb je home voor πŸ˜›

  17. 281 XP
    ZyphoX's avatar

    Lag, Host ended game, Geschreeuw door slechte HS en domme geluiden erdoor, en teamkillers als ze het expres doen!

  18. 703 XP
    sweetkill_NL's avatar

    mensen die te veel praten damm gek
    en mensen die schreeuwen om medic terwijl je aan de andere kant van level staat

  19. 561 XP
    Stefz0r's avatar

    Lag haat ik echt zo erg:P het is gwoon zo vervelend en je kunt ook niet meer normaal je kills maken..

  20. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    Kleine kinderen met headset die domme geluiden maken of geen engels praten.

    Dit is inderdaad de grootste irritatie bij mij.
    van die kleine kindertjes die rare geluidjes zitten te maken terwijl je geconcentreerd bezig bent.
    of ouders die aan het gamen zijn met headset op en kleine kinderen naast zich hebben zitten/liggen/hangen. :disgust1:

  21. 437 XP
    The Vole NL's avatar

    Mensen die denken dat ze alles weten, maar jij ze gewoon pwnd. Mensen die weggaan als ze verliezen. Lag.

  22. 4204 XP
    afca-yuri's avatar

    1: mensen met een headset die alleen maar lopen te fluiten of een radio aan hebben staan die zijn irritand
    en teamkillers

    ja dat is echt kut

  23. 88 XP
    Downtrust's avatar

    1. Helemaal niet verslavend imo
    2. Irritante kerels door de headset
    3. Teveel kerels die er te goed in zijn
    4. Geen verhaal ofzo
    5. Altijd dezelfde favoriete maps spelen en nooit is variΓ«ren

    en door dit alles speel ik nooit online : p

  24. 188 XP
    Cassh's avatar

    3: campers
    2: teamkillers
    1: mensen met een headset die alleen maar lopen te fluiten of een radio aan hebben staan

    Hetzelfde lijstje bij mij. Met Campers en Teamkillers kan ik nog omgaan, maar als mensen irritant gaan doen door de headset en je kan ze niet op Mute zetten. Ben ik weg

  25. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    1:screeuwende mensen/ Kleine kinderen/ liedjes door hs
    2:Blockers (mensen die voor een deur staan)
    3:Grenade spammers
    4:T-Baggers(gewoon jammer als je dat doet)

  26. 188 XP
    Cassh's avatar

    Wat zijn T-Baggers ?

  27. 16 XP
    DrWarHead's avatar

    1: campers
    2: teamkillers
    1: mensen met een headset die alleen maar lopen te fluiten of een radio aan hebben staan

  28. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    Wat zijn T-Baggers ?

    [ame]http://www.youtube.com/watch?v=uh1Yr_Pp2kI[/ame]
    Viewer discretion is adviced

  29. 451 XP
    Florian's avatar

    3. net een leuke map, sluit de host het spel af
    2. dom doen met een headset
    1. campers en dergelijke en slechte internetverbinding van de host

    πŸ˜‰

  30. 454 XP
    arwin1993's avatar

    1.die piep met de headset bij cod was erg irritant.
    2.host ended game(zorg voor normale servers)

  31. 8864 XP
    7th-son's avatar

    -wat ik ook irritant vind is LAG!
    -nog een irritatie met street fighter 4, met iedereen met wie je wilt spelen, vol of unable to connect, kan erg lang duren eer je verbinding hebt met een ander

  32. 188 XP
    Cassh's avatar

    http://www.youtube.com/watch?v=uh1Yr_Pp2kI
    Viewer discretion is adviced

    ROFL πŸ˜€

    Alleen snap ik niet waarom mensen dat doen? :shakehead: Tijdens online gamen is dat toch niet boeiend ofzo?

  33. 528 XP
    UPD8NL's avatar

    1. Van die voornamelijk duitse kinderen die door een headset heen lopen te schreeuwen.
    2. Lag in COD 4.
    3. Host Ended Game

  34. 665 XP
    SaykOdelik's avatar

    1. Campers
    2. Kleine kinderen met een piepstem die hele tijd doorpraten.
    3. Lame wapen gebruikers.

  35. 501 XP
    nWo_VuistInSter's avatar

    1) NOOBS! (vooral als ze in JOUW team ziiten)
    2) Mensen die in je vizier gaan lopen, waardoor je Γ³f een teamkill hebt gemaakt, Γ³f je wapen slaat op slot (zoals bij MGS4 NOOOOO!!!!) Γ³f je magazijn op je teammate hebt leeggeschoten en de vijand zijn kans grijpt als je moet herladen…
    3) Mensen die fluiten, muziek luisteren, of één of ander brabbeltaaltje tegen je spreken via de headset. Of dudes die hun stemvervormer aan hebben staan en dan als een Furby praten. En die vervolgens boos worden omdat je ze niet kan verstaan xD
    4) LAGGERS
    5) Debieltjes die geen onderscheid maken tussen vriend of vijand en jou maar de hele tijd doodschieten
    6) Debieltjes uit je eigen team die je de hele tijd achterna lopen en je melee aanvallen geven (dat is zΓ³ kapot irritant!!!) Bij Killzone (met teamkill disabled) wordt je beeldscherm de hele tijd rood, en dan komt de vijand en dan ben ik dood en rent die balhaar er snel vandoor. Die mensen moeten de aan een paal binden en Γ©chte melee aanvallen geven xD lol
    7) Oh ja, en RPG noobs! Die HAAT ik!!!!!! GRRRRR!
    8) En mensen die je teabaggen dat zuigt ook enorm!

    Nou zoals jullie zien is online gamen soms een enorme bron van ergernis voor mij :prop: Je hoort me dan ook geregeld berserk gaan door mijn koptelefoon. Dat zal ook wel irritant zijn :p xD

  36. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    1) NOOBS! (vooral als ze in JOUW team ziiten)
    2) Mensen die in je vizier gaan lopen, waardoor je Γ³f een teamkill hebt gemaakt, Γ³f je wapen slaat op slot (zoals bij MGS4 NOOOOO!!!!) Γ³f je magazijn op je teammate hebt leeggeschoten en de vijand zijn kans grijpt als je moet herladen…
    3) Mensen die fluiten, muziek luisteren, of één of ander brabbeltaaltje tegen je spreken via de headset. Of dudes die hun stemvervormer aan hebben staan en dan als een Furby praten. En die vervolgens boos worden omdat je ze niet kan verstaan xD
    4) LAGGERS
    5) Debieltjes die geen onderscheid maken tussen vriend of vijand en jou maar de hele tijd doodschieten
    6) Debieltjes uit je eigen team die je de hele tijd achterna lopen en je melee aanvallen geven (dat is zΓ³ kapot irritant!!!) Bij Killzone (met teamkill disabled) wordt je beeldscherm de hele tijd rood, en dan komt de vijand en dan ben ik dood en rent die balhaar er snel vandoor. Die mensen moeten de aan een paal binden en Γ©chte melee aanvallen geven xD lol
    7) Oh ja, en RPG noobs! Die HAAT ik!!!!!! GRRRRR!
    8) En mensen die je teabaggen dat zuigt ook enorm!

    Nou zoals jullie zien is online gamen soms een enorme bron van ergernis voor mij :prop: Je hoort me dan ook geregeld berserk gaan door mijn koptelefoon. Dat zal ook wel irritant zijn :p xD

    WHAHAHAHAHAHAHAHAHA Wat een lijst!!! xD

  37. 501 XP
    nWo_VuistInSter's avatar

    Wacht, ik weet meer!

    9) Mensen in Killzone 2 die je reviven als je dood bent gegaan, als Γ³f je kogels op zijn, Γ³f als er nog volop wordt geschoten: ben je meteen 2 keer achter elkaar gekilled :s
    10) Mensen die gierig spelen: Zo speelde ik eens tegen een Duitser in KZ2, die had al in zijn eentje 2 missies volbracht. Vervolgens win ik 2 missies van hem (hij kon echt niet gamen, volgens mij hield hij zijn controller op zijn kop). vervolgens begint de Body Count. Ik denk: “YES!” dit ga ik winnen, die gast zuigt. Vanuit zijn basis gooide hij een granaat op mijn hoofd. Ik dacht, oke, no big deal, ik slacht hem af en dat met die granaat gaat hem niet nog eens lukken. Maar toen had hij zich ergens in zijn basis verstopt, op zo’n debiele plek dat ik er met geen mogelijkheid bij kon komen! Ik dacht NOOOOOOOOOOO! Toen had ik verloren van een noob πŸ™
    11) Oke nog een laatste: Mensen die er vandoor gaan als je een monsterscore hebt gehaald, zodat die niet wordt opgeslagen… :'( daar moet ik echt van huilen…

    Misschien bedenk ik nog wel meer, als ik vanavond ga gamen. Yay! :prop:

  38. 935 XP
    Mormel123's avatar

    1. Host die weggaat, waardoor spel ook verdwijnt (vooral als je goede score hebt)
    2. Mensen met headset die alleen maar je lopen te negeren.
    3. Bugs waardoor je spel niet af kunt maken (far cry 2, 46% door bug niet verder)
    (mercenaries 2 ‘Het zwarte no-radar bij de Chinese Hq terwijl ik er nog 2 doelen heb).

  39. 73 XP
    wasmiddel's avatar

    1 die lui die door koptelefoon schreeuwen
    2 de host die weg gaat
    3 de mensen die je eigen team afslacht

  40. 142 XP
    xXpnutXx's avatar

    1. lag/host leaving,
    2. teamleden die je weg blokkeren in cod(voor een deur staan)
    3. wasmiddel’s drakonov ofzo πŸ˜›

  41. 1268 XP
    luctheman's avatar

    Japanners, die geen leven hebben en je dan maar gaan ownen in Call of Duty omdat ze 5 kwartier in een uur spelen:nea:
    Maar met Resistance 2 kan ik ze terugpakken want dan own ik ze

  42. 537 XP
    acardipane's avatar

    Muziek bij andere

  43. 73 XP
    wasmiddel's avatar

    Mensen die op xfire meer uren spelen dan dat er in een week zitten.

  44. 142 XP
    xXpnutXx's avatar

    Japanners, die geen leven hebben en je dan maar gaan ownen in Call of Duty omdat ze 5 kwartier in een uur spelen:nea:
    Maar met Resistance 2 kan ik ze terugpakken want dan own ik ze

    je bent gewoon noob :surrender: πŸ˜›

  45. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Wacht, ik weet meer!

    9) Mensen in Killzone 2 die je reviven als je dood bent gegaan, als Γ³f je kogels op zijn, Γ³f als er nog volop wordt geschoten: ben je meteen 2 keer achter elkaar gekilled :s

    Respect, vind ik ook zoo irritant hΓ© πŸ˜›

  46. 954 XP
    Callme's avatar

    Japanners, die geen leven hebben en je dan maar gaan ownen in Call of Duty omdat ze 5 kwartier in een uur spelen:nea:
    Maar met Resistance 2 kan ik ze terugpakken want dan own ik ze

    dan ben jij tog evenerg als die jappaners of zie ik dat nou verkeerd.

  47. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    [quote]Japanners, die geen leven hebben en je dan maar gaan ownen in Call of Duty omdat ze 5 kwartier in een uur spelen:nea:
    Maar met Resistance 2 kan ik ze terugpakken want dan own ik ze

    dan ben jij tog evenerg als die jappaners of zie ik dat nou verkeerd.[/quote]

    P0wn4ag3 xD πŸ˜›

  48. 8864 XP
    7th-son's avatar

    Met resident evil 5, mensen die items vragen, maar als jij wat vraagt krijg je niets
    of dat ze gewoon alles voor je neus weg kapen

  49. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    P0wn4ag3 xD πŸ˜›

    Daar zat ik ook aan te denken inderdaad, WHAHAHAH! xD Maar ik erger me ook stuk aan die een ruis in hun headset hebben of naast een vriend zitten en daarmee gaan praten.

  50. 73 XP
    wasmiddel's avatar

    Ja, je kunt er alleen weinig aan doen, behalve ze muten.

  51. 142 XP
    xXpnutXx's avatar

    Ja, je kunt er alleen weinig aan doen, behalve ze muten.

    mijn allerlaatste irritatie is, als wasmiddel zingt πŸ™‚

  52. 145 XP
    Flux's avatar

    Mijn top 3 luidt als volgt:

    1. LAG.
    2. Kleuters die lopen te gillen.
    3. Snipers.

  53. 173 XP
    !DM!'s avatar

    3: campers
    2: teamkillers
    1: mensen met een headset die alleen maar lopen te fluiten of een radio aan hebben staan

    en spelers die niet tegen hun verlies kunnen en dat kenbaar maken op welke manier dan ook…

  54. 818 XP
    Justinvd's avatar

    1:LAG
    2:Teamkill 😐
    3:En spelers die niet tegen hun verlies kunnen en dat kenbaar maken op welke manier dan ook…

  55. 69 XP
    Tweek's avatar

    1.Mensen die gillen/fluiten/radio aan hebben alleen maar om te irriteren:jester:
    2. Teamkillers, een keer oke kan gebeuren, maar van die bastards die je lopen te f*cken!:ranting:
    3. LAG:dizzy:

  56. 216 XP
    Depsie's avatar

    bij fifa heb je die irritante lag wel is dat je mannetjes alles langzamer doen, alle knopjes die je indrukt voert ie dan 5 seconde later uit ofzo, terwijl de ander gewoon normaal kan spelen:(

  57. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    3: Als je misie bezig bent, dat de host het afsluit of er iemand plotseling weg gaat.
    2: mensen die gaan lopen vervelen ( Kleine kinderen ).
    1: mensen met een headset die alleen maar lopen te fluiten, lawaai te maken of een radio aan hebben staan.

  58. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    bij fifa heb je die irritante lag wel is dat je mannetjes alles langzamer doen, alle knopjes die je indrukt voert ie dan 5 seconde later uit ofzo, terwijl de ander gewoon normaal kan spelen:(

    Dat is idd heeel erg k*t..:|

  59. 501 XP
    nWo_VuistInSter's avatar

    Had gister echt zo’n lummel (ik zal niet te grove taal gaan gebruiken op dit mooie forum :p) Ik zat te sniperen, had gewoon de ‘perfect kill’ in mijn vizier, en toen kwam zo’n %*&#@ door mijn line of fire rennen! Mijn kill meteen mislukt en hij werd nog boos ook dat ik hem geraakt had (echt een aanstelelr, er ging niet eens leven af…)! Ging die me uitschelden in het Frans en me achtervolgen en melees geven echt het hele level ik werd kk gek van die gast! Ik heb hem helemaal stijf gescholden! Echt een pummel, hij had zo’n paars lintje dus volgens mij dacht hij meteen dat ‘ie God was ofzo. Ik heb echt HAAT voor dat soort mensen. Ik ga toch ook niet schreeuwen omdat je mijn kill verpest? :s Echt hoor wat was nou het probleem behalve dat ik je geraakt had, iets dat verder geen invloed had… Ga een leven krijgen zeg! Echt een sukkel :@ Oke mijn boosheid is er weer even uit :p

  60. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    Had gister echt zo’n lummel (ik zal niet te grove taal gaan gebruiken op dit mooie forum :p) Ik zat te sniperen, had gewoon de ‘perfect kill’ in mijn vizier, en toen kwam zo’n %*&#@ door mijn line of fire rennen! Mijn kill meteen mislukt en hij werd nog boos ook dat ik hem geraakt had (echt een aanstelelr, er ging niet eens leven af…)! Ging die me uitschelden in het Frans en me achtervolgen en melees geven echt het hele level ik werd kk gek van die gast! Ik heb hem helemaal stijf gescholden! Echt een pummel, hij had zo’n paars lintje dus volgens mij dacht hij meteen dat ‘ie God was ofzo. Ik heb echt HAAT voor dat soort mensen. Ik ga toch ook niet schreeuwen omdat je mijn kill verpest? :s Echt hoor wat was nou het probleem behalve dat ik je geraakt had, iets dat verder geen invloed had… Ga een leven krijgen zeg! Echt een sukkel :@ Oke mijn boosheid is er weer even uit :p

    Haha dat lucht op hexD

  61. 501 XP
    nWo_VuistInSter's avatar

    Haha dat lucht op hexD

    Nou idd, ik kreeg het er helemaal warm van :p:sorry::dizzy:

  62. 85 XP
    StefanRSW's avatar

    Mensen die er niet zijn en hun headset nog aan hebben staan -,-” met van die vervelende muziek… :wallbash:

  63. 537 XP
    acardipane's avatar

    Mensen die (zwaar) ademen in de headset, dat je alleen maar geblaas hoor…

  64. 593 XP
    tovenaar's avatar

    mensen wie bij racedriver grid de wagen bij de start z’n achteruit zetten…! 1x is leuk maar grrrrrrrrrr!

    ja inderdaad die vervelende headset terreur in cod :@ en dan als puntje op de i die onderhand in het beeldscherm gebrande host ended game…

    had trouwens laats iemand wie liep te schijten in z’n hs…. lag dubbel toen hij in 1 x zij, NEE! speel jij! Ik ga douchen.. met gelach op de achtergrond :P:P:P

  65. 19 XP
    gazhims3lv's avatar

    haha lol ik vind mensen irritant die onder een potje fifa in die headset gaan lopen brullen. hup! hele concentratie weg.

  66. 239 XP
    watnoukanniet's avatar

    Killzone spelen tegen duitsers en dan marsmuziek aanzetten. Heerlijk. Of Farcry tegen Aziaten en dan de hele tijd VC VC roepen. Wat ik irritant vind zijn Amerikanen (heb je veel bij resistance). Die vinden zichzelf zulke ubermenschen, het is om te kotsen.

  67. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    Had gister echt zo’n lummel (ik zal niet te grove taal gaan gebruiken op dit mooie forum :p) Ik zat te sniperen, had gewoon de ‘perfect kill’ in mijn vizier, en toen kwam zo’n %*&#@ door mijn line of fire rennen! Mijn kill meteen mislukt en hij werd nog boos ook dat ik hem geraakt had (echt een aanstelelr, er ging niet eens leven af…)! Ging die me uitschelden in het Frans en me achtervolgen en melees geven echt het hele level ik werd kk gek van die gast! Ik heb hem helemaal stijf gescholden! Echt een pummel, hij had zo’n paars lintje dus volgens mij dacht hij meteen dat ‘ie God was ofzo. Ik heb echt HAAT voor dat soort mensen. Ik ga toch ook niet schreeuwen omdat je mijn kill verpest? :s Echt hoor wat was nou het probleem behalve dat ik je geraakt had, iets dat verder geen invloed had… Ga een leven krijgen zeg! Echt een sukkel :@ Oke mijn boosheid is er weer even uit :p

    ik ga wel schreeuwen als je me kill verpest maar uit wijze overweging heb ik daarvooor dus geen headset gekocht :$

  68. 501 XP
    nWo_VuistInSter's avatar

    Haha, headset is leuk als jemet vrienden speelt, ik scheld ook vrij weinig dan, van vrienden kan ik het wel hebben als ze me doodmaken. Maar van die melee mensjes die je volgen O_o Ik heb zoiets van, WHY?! WÑÑrom doe je dat? Ik snap het gewoon niet :p Ook een grote irritatie factor: Mijn ouders die me weltrusten komen wensen om 8 uur (op zich lief natuurlijk) maar dan gaan ze mijn hoofd pakken en me zoenen enzo, en dan zit ik in een clanwar :p xD lol. En dan zo van: “Oh, ben je nu dood door mij?” met van die grote verbaasde ogen :p En dan ik met zo’n kloppende ader op mijn slaap, “Nee hoor, maar slaap lekker.” :prop: xD lol

  69. 8864 XP
    7th-son's avatar

    wat ik irritant is zijn opscheppers
    van ik ben de beste, en ik ben onverslaanbaar
    dat soort BS

    meestal de neiging om een can of whoopass te openen over die mensen, ook al lukt het dan vaak niet haha

  70. 501 XP
    nWo_VuistInSter's avatar

    wat ik irritant is zijn opscheppers
    van ik ben de beste, en ik ben onverslaanbaar
    dat soort BS

    meestal de neiging om een can of whoopass te openen over die mensen, ook al lukt het dan vaak niet haha

    Lol twee mensen uit mijn vriendelijst krijgen altijd ruzie en gaan elkaar dan uitdagen 1vs1 en dan ga ik altijd kijken lol xD