Forum

Topic: Heeft Killzone 2 aan je verwachtingen voldaan?

Anoniem's avatar

Killzone 2 is sinds vrijdag officieel uit:D Ik had m al sinds dinsdag en heeft aan al mijn verwachtingen voldaan. Ik ben nu benieuwd wat jullie vinden van de full-versie dus vertel maar wat je ervan vind..
edit:pol heb k maar niet toegevoegd, je kan te uitgebreid antwoord geve dusja:p

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

69 reacties

  1. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    ik zie de poll niiet???
    en vind hem fantatsisch, boven verw8tingen. ik had geen super hoge verwachtingen dus dat was makkelijk XD

  2. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ik vind de game zoals ik er van verwacht had. Hij is leuk en vooral de kleine dingetjes zoals een wiel omdraaien met de sixaxis. Het is net of jij zelf in die oorlog zit op die manier. Ook een bom plaatsen doe je op die manier en dat spreekt me gewoon heel erg aan!

  3. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    Ik vind de game zoals ik er van verwacht had. Hij is leuk en vooral de kleine dingetjes zoals een wiel omdraaien met de sixaxis. Het is net of jij zelf in die oorlog zit op die manier. Ook een bom plaatsen doe je op die manier en dat spreekt me gewoon heel erg aan!

    ik drukte steeds maar 1 in, dus hij ging niet draaien, bleek dat ik l1 en r1 in moest drukken:$:$:$:$

  4. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Nu schiet het me te binnen! Ik zit in level 5 op de brug.
    Daar ga je heel vaak dood. Maar wat je ziet, je vrienden (de computers) die maken ook jouw vrienden levend als ze in een soort ‘last stand’ zitten. Maar wat ik wel nep vind, waarom maken ze jou dan niet weer levend? Want ik ga op dit punt zo vaak dood dat ik dat wel gewild zou hebben.

  5. 6748 XP
    jimke1's avatar

    killzone is echt geweldig goed
    alles wat ik van deze game vewachte mooi gamplaye alles klopt goed
    maar ik denk wel dat er een vervolg gaat op komen dus ik zou zegen laat maar komen

  6. 12 XP
    SoundwaveNL's avatar

    Zeker weten aan de verwachtingen voldaan.
    Maar meer omdat ik niet alle vids bij hield. Ik ben niet zo media geil laat maar zeggen.
    Dat verpest het beeld. Het WOW effect is dan groter laat maar zeggen.

  7. 665 XP
    SaykOdelik's avatar

    Meer dan dat, verbaasd me elke keer weer hoe ze alles hebben gedaan, graphies, gameplay alles.

  8. 954 XP
    Callme's avatar

    meer dan, online is geweldig..het verhaal is ook super maar ik heb hem vooral voor online

  9. 281 XP
    ZyphoX's avatar

    Zelf verwachtte ik er eerst niet veel van. Nu bn ik echt Kz2-addict. De game is dood hard.

  10. 576 XP
    Gunpowder's avatar

    De game bevalt me erg goed, meer multiplayer als single gedaan tot nu toe..
    Ik verheug me elke dag weer op een potje KZ2 😀
    Ga nu nog ff campaign doen voor het slapen gaan..

  11. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Zelf verwachtte ik er eerst niet veel van. Nu bn ik echt Kz2-addict. De game is dood hard.

    Ja, was niet zo bekend met het fenomeen ‘Killzone’ maar nu! Nou addicted to Killzone 2. 😀

  12. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Nu schiet het me te binnen! Ik zit in level 5 op de brug.
    Daar ga je heel vaak dood. Maar wat je ziet, je vrienden (de computers) die maken ook jouw vrienden levend als ze in een soort ‘last stand’ zitten. Maar wat ik wel nep vind, waarom maken ze jou dan niet weer levend? Want ik ga op dit punt zo vaak dood dat ik dat wel gewild zou hebben.

    Als echt dood ben kan je ook niet meer levend. Alleen als je te zwaar gewond bent om te vechten (A)

  13. 89 XP
    Jau-Paulo's avatar

    Ik ben waarschijnlijk de enige hier maar
    Online vind ik het spel helemaal niks.
    Ik kan niet wennen aan de gameplay van killzone en voel me dan ook niet betrokken bij het spel,waardoor de funfacktor voor mij nogal aan de lage kant zit en snel verveelt.

  14. 266 XP
    KiefDelicious's avatar

    Ik vind het zeker vet, Online en Offline.
    Het enige waar ik tegen aan loop (ligt niet aan KIllzone maar meer aan Sony)
    is dat de Voice command in de game zelf zit. Ik wil gewoon een chatlobby opstarten met mijn vrienden en vanuit daar een spel opstarten, zodat ik alleen mijn vrienden hoor. nu is het online zo’n grote tering sooi, dat je elkaar niet kan verstaan, als je eenmaal bij elkaar in het team zit en je hebt een squad kunnen vormen dan gaat het wel.

  15. 703 XP
    sweetkill_NL's avatar

    alleen vind ik het draaien en schieten beetje stroef gaan maarja het kan ook aan mij liggen omdat ik vaak cod4 speelde:O

  16. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    weet ik nog niet ga nu proberen heb hem net binnen

  17. 49 XP
    switched12's avatar

    Vind hem tegenvallen eerlijk gezegd
    maar misschien komt dat ook wel omdat ik online SUCK!!!! lol
    singleplayer is vet!!

  18. 703 XP
    sweetkill_NL's avatar

    Vind hem tegenvallen eerlijk gezegd
    maar misschien komt dat ook wel omdat ik online SUCK!!!! lol
    singleplayer is vet!!

    dacht ik ook in het begin je meot er gewoon aan wennen paar dagen fulltime online spelen beetje hooge rank worden dan ga je het van zelf leuk vinden:blow:

  19. 281 XP
    ZyphoX's avatar

    alleen vind ik het draaien en schieten beetje stroef gaan maarja het kan ook aan mij liggen omdat ik vaak cod4 speelde:O

    Idd, cod4 is veel sneller, en smoother. Bij Kz2 gaat het nogal stroef. Al hb ik zelf wel de Cod4 instellingen . Het is wel echt kut dat je niet kan gaan liggen en dat je L2 ingedrukt moet houden om te bukken(het kan ook met 1 knop vastblijven).

  20. 89 XP
    Jau-Paulo's avatar

    Idd, cod4 is veel sneller, en smoother. Bij Kz2 gaat het nogal stroef. Al hb ik zelf wel de Cod4 instellingen . Het is wel echt kut dat je niet kan gaan liggen en dat je L2 ingedrukt moet houden om te bukken(het kan ook met 1 knop vastblijven).

    Bij opties kan je het instellen zodat je L2 1 keer hoeft in te drukken om gehurkt te blijven.

  21. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Beter als mijn verwachtingen:D Super vette game heb nu stage week dus kan niet veel spelen :'(

  22. 703 XP
    sweetkill_NL's avatar

    Beter als mijn verwachtingen:D Super vette game heb nu stage week dus kan niet veel spelen :'(

    ik heb stage weken 20 weken om presies te zijn:P

  23. 281 XP
    ZyphoX's avatar

    Nogal veel man Sweetkill.

    Bij opties kan je het instellen zodat je L2 1 keer hoeft in te drukken om gehurkt te blijven.

    Bedankt maar dat had ik al tussen haakjes getyped man:happy:

  24. 7 XP
    Dietse-Hooligan's avatar

    ja zeker meer dan ik had verwacht echt een goed spel. Een spel waar je trots op kan zijn

  25. 4 XP
    Scatterbrains's avatar

    Heb het spel nog niet, maar op andere fora zeggen ze dat er teveel scrubs de shotgun hoeren samen met de bazooka. En dat de mappen veel te klein zijn voor 8 vs 8 ? Nu andere zeggen dan weer dat de mappen veel te groot zijn. Je hebt altijd van die zageventen zeker :p

    Mijn killzone moet nog binnekomen, de post staakt in belgie dus vandaar dat ik het spel nog niet heb.

  26. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    ik heb stage weken 20 weken om presies te zijn:P

    Ik heb ook nog ochtend krant en zit iedere dag tot 5en :'( jij zit zeker korter?:$

  27. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    ik heb hem nog niet binnen.
    heb hem op mediaoffer.nl besteld vorige week vrijdag, binnen 5 tot 10 werkdagen zou hij geleverd worden. ben benieuwd of hij straks al in de bus ligt.
    anders nog maar een avondje COD:WAW online doen. 🙂

  28. 8399 XP
    7th-son's avatar

    dat killzone 2 wat ‘stroever’ speeld dan andere fps games klopt
    dat is ook expres gedaan, zodat je automatisch meer tactiek gaat gebruiken, je kunt nou niet zomaar iemand neerschieten die voorbij rent enzo
    je moet dus wel tactischer gaan spelen!

  29. 515 XP
    patrickvanloosbroek's avatar

    ik vind de single en de multiplayer een beetje tegen valen
    single is kort en multiplayer werkt niet goed je kan je vrienden niet toevoegen aan je game zoals cod5

  30. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Killzone 2 heeft niet aan mijn verwachtingen voldaan.

    Killzone 2 heeft mijn verwachtingen overtroffen! 😀
    En niet zo’n klein beetje. :p

    De demo viel mij zwaar tegen, maar dat kwam omdat er geen multiplayer in zat.
    Er was niets mis met de graphics, maar ik ben niet iemand die graag singleplayer speelt. Ik koop een game alleen maar voor de multiplayer.

    De singleplayer speel ik pas zodra ik de multiplayer helemaal zat ben. :p

  31. 30 XP
    Falastine's avatar

    Het is een zwaar opgehypte game alleen omdat het een Nederlandse studio is die de makers zijn ik vind het allemaal erg overdreven en ik wacht mooi op cod6 dus als iemand interesse heeft pm maar kun je het spel voor 50 euro meenemen

  32. 266 XP
    KiefDelicious's avatar

    even terug komen op dit onderwerp! ik vind bij nade inzien de multiplayer zwaar klote!!!
    Ik weet dat er een hoop gepatched moet worden, maar leuk gamen zit er voor mij niet in met killzone!

    Dit komt omdat bijna bij alle servers de TeamBalance uitstaat, en het altijd oneerlijke partijen zijn. Ik snap goed dat de TB uit gezet is want je kan anders niet met je vrienden samen gamen! oplossing = BOTS maarja die hebben ze eruit gehaalt! de eerste paar dagen had ik namenlijk nergens last van! je kon met je maten in een team en als het dan oneerlijk was 10vs5 bijv dan vulde de bots de lege ruimtes op! zo blijft het ten minste leuk om te gamen! Verder werkt de voice communication ook niet! het probleem is dat je pas met elkaar kan praten als je in de game zit! verder zijn die Centry’s rete irritant en iedereen heeft ze omdat ze allemaal gebruik maken van de Shotgun (doordat die Aim assist heeft)

    Voor mij voorlopig geen killzone 2 online!

  33. 30 XP
    Falastine's avatar

    Ja online is het echt ruk hoor omdat ik cod4 en 5 gewend ben waar alles online zo perfect is geregeld daardoor ben ik kritisch maar goed ik denk dat een patch niet veel zal veranderen online ik vind het gewoon weinig fun.

  34. 473 XP
    mickje12's avatar

    ik vind hem online echt vet… maar de singleplayer is ook echt goed
    verhaal is goed, en tegen de helghasten vechten voelt alsof je de missies gewoon online doet. ze zijn echt slim die lui

  35. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Kga denk ik vandaag weer is ff online:P Ga ik morge LBP halen maar gaan ze KZ nou updaten zodat het sneller speelt? Dan is het wel lauw:D

  36. 1268 XP
    luctheman's avatar

    even terug komen op dit onderwerp! ik vind bij nade inzien de multiplayer zwaar klote!!!
    Ik weet dat er een hoop gepatched moet worden, maar leuk gamen zit er voor mij niet in met killzone!

    Dit komt omdat bijna bij alle servers de TeamBalance uitstaat, en het altijd oneerlijke partijen zijn. Ik snap goed dat de TB uit gezet is want je kan anders niet met je vrienden samen gamen! oplossing = BOTS maarja die hebben ze eruit gehaalt! de eerste paar dagen had ik namenlijk nergens last van! je kon met je maten in een team en als het dan oneerlijk was 10vs5 bijv dan vulde de bots de lege ruimtes op! zo blijft het ten minste leuk om te gamen! Verder werkt de voice communication ook niet! het probleem is dat je pas met elkaar kan praten als je in de game zit! verder zijn die Centry’s rete irritant en iedereen heeft ze omdat ze allemaal gebruik maken van de Shotgun (doordat die Aim assist heeft)

    Voor mij voorlopig geen killzone 2 online!

    Dit is keihard waar!
    Ik heb precies hetzelfde:( Ik heb hem namelijk ook alweer teruggebracht

  37. 8399 XP
    7th-son's avatar

    Het is een zwaar opgehypte game alleen omdat het een Nederlandse studio is die de makers zijn ik vind het allemaal erg overdreven en ik wacht mooi op cod6 dus als iemand interesse heeft pm maar kun je het spel voor 50 euro meenemen

    das natuurlijk onzin, omdat het uit NL komt is het gehyped…
    niet alleen de nederlanders keken naar dit spel uit, bijna alle ps3 bezitters deden dat

  38. 30 XP
    Falastine's avatar

    das natuurlijk onzin, omdat het uit NL komt is het gehyped…
    niet alleen de nederlanders keken naar dit spel uit, bijna alle ps3 bezitters deden dat

    Het is wel waar ik hoor niemand meer over KZ2 het spel is veel te sloom en online moet er nog teveel gebeuren ze hebben letterlijk een jaar of 4 gehad en dan nog zulke grote fouten dat verwacht je niet.

  39. 494 XP
    Boskrplanet's avatar

    Ik vind dat je de multiplayer te gemakkelijk en te snel kan ‘uitspelen’: eens je alle medailles hebt en tot de beste 1% hebt behoord is de fun er grotendeels af (voor mij toch). Dit probleem heb ik niet in COD4: ik speel er nu al heel lang op en heb nog steeds niet alle challenges!

  40. 818 XP
    Justinvd's avatar

    Beste shooter op dit moment.. :P:$!

  41. 58 XP
    Andriesc's avatar

    Beste shooter op dit moment.. :P:$!

    Echt wel mee ééns! :painter:

  42. 1140 XP
    PussyHunter's avatar

    geen moeilijke keus, de beste tot nu toe

  43. 935 XP
    Mormel123's avatar

    Cod5 komt ook dicht in de buurt voor beste shooter…of killzone 2 dat is weet ik nog niet, want ik heb de game pas net uitgespeeld en 2 potjes online gespeeld…

    Maar ik moet zeggen het is wel vrij makkelijk om iemand te kille als je Cod5 gewent bent….want met cod5 is alles veel sneller en minder tactisch. Killzone 2 is wat slomer dus heb je meer tijd om “serieus’ te doen.

  44. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ik ben waarschijnlijk de enige hier maar
    Online vind ik het spel helemaal niks.
    Ik kan niet wennen aan de gameplay van killzone en voel me dan ook niet betrokken bij het spel,waardoor de funfacktor voor mij nogal aan de lage kant zit en snel verveelt.

    Van hetzelfde. De multiplayer vind ik ook niet super en toch ga ik dit weekend Killzone 2 online spelen. Ik moet er aan gewend raken. 😛 Ookal vind ik CoD beter. 😛

  45. 935 XP
    Mormel123's avatar

    Ik moet er ook nog een beetje aan wennen, maar toch is het online makkelijker, dan met Cod5.

  46. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Heb inmiddels me eerste potjes gespeeld en het is vrij verslavend. xD

  47. 58 XP
    Andriesc's avatar

    Killzone 2 naar de top ! Hup Hup Hup! xD

  48. 935 XP
    Mormel123's avatar

    Modern Warfare 2….gaat killzone 2 overtreffen…

  49. 145 XP
    Flux's avatar

    Ik heb KZ2 op de release gehaald, propte hem in me ps3, speelde de game voor een paar uurtjes en bracht hem de volgende dag terug.

    Ik hou toch meer van een kil kil kil shooter zoals COD dan een tactische shooter zoals KZ.
    Ik hoop dat COD: Modern Warfare 2 KZ zal overtreffen dit onder andere, omdat ik wel toe ben aan een moderne shooter. COD5 begint namelijk te vervelen.

  50. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ik ben er net achter gekomen dat Killzone 2 online super verslavend is. Ben goed verslaafd eraan. Ik haal me Skate 2 platinum en ga me komende weken doorbrengen aan Killzone 2 online. 😛

  51. 454 XP
    arwin1993's avatar

    Heb 3 weken killzone 2 best actief gespeeld online en offline maar op de een of andere manier heb ik het wel een beetje gehad vooral als je weer in een server komt waar rocketlanchers aan staan.

    Het heeft wel mijn verwachtingen waargemaakt want de graphics zijn echt super en heb me er ook zeker mee vermaakt pak hem er nog wel eens bij als ik geen zin meer heb ik socom of burnout. Jammergenoeg komt dat niet vaak voor:P

  52. 935 XP
    Mormel123's avatar

    Ik ben nog helemaal niemand met raketlaunchers tegengekomen XD

  53. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Ik ben nog helemaal niemand met raketlaunchers tegengekomen XD

    Dat komt nog 😉 Mij heeft het zeker aan mijn verwachtingen voldaan, SP is wat minder dan online, want online is ie zoo goed 😀

  54. 501 XP
    nWo_VuistInSter's avatar

    Online is hij echt de bom. Laatst lagen de servers weer eens plat (what’s new) en toen ging ik ff de singleplayer spelen. Toen had ik zoiets van noooooooo :'( Me wanna go online 🙁

  55. 72 XP
    ashjafm's avatar

    controls zijn slecht de rest is erg goed 🙂

  56. 280 XP
    DarkChaos's avatar

    Ik vind het een super mooie game, alleen ik mis het gene wat de gameplay bijzonder maakt. Toch heeft deze game me ff lekker bezig gehouden!

  57. 501 XP
    nWo_VuistInSter's avatar

    controls zijn slecht de rest is erg goed 🙂

    :shakehead:Grapje zeker?

  58. 6677 XP
    Myx's avatar

    Zo heb hem nu paar dagen en serieus wat een spel. Heb nu alleen de singelplayer gespeeld maar waaauuww zat echt met kippenvel in me rug te spelen echt super :D!!!

  59. 528 XP
    UPD8NL's avatar

    Vandaag krijg ik hem dan eindelijk binnen. Ben zeer benieuwd. Ben nogal uitgekeken op COD 4 online.

  60. 528 XP
    UPD8NL's avatar

    Uitgespeeld, geniale singleplayer. Echt geweldig, heb ik me goed mee vermaakt. Heb niet de behoefte om hem nog een keer uit te spelen though. Verder vind ik geen zak aan de multiplayer, veel te chaotisch en dat ranking system werkt bij cod nog steeds veel beter,gewoon voor je matches alles organiseren. Dus morgen word Killzone geruild! Ik zou het een 9 geven, De singleplayer is geniaal, grafichs ongelofelijk mooi, alleen gameplay wat stroef. Dit was wat ik ervan verwachten!

  61. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Uitgespeeld, geniale singleplayer. Echt geweldig, heb ik me goed mee vermaakt. Heb niet de behoefte om hem nog een keer uit te spelen though. Verder vind ik geen zak aan de multiplayer, veel te chaotisch en dat ranking system werkt bij cod nog steeds veel beter,gewoon voor je matches alles organiseren. Dus morgen word Killzone geruild! Ik zou het een 9 geven, De singleplayer is geniaal, grafichs ongelofelijk mooi, alleen gameplay wat stroef. Dit was wat ik ervan verwachten!

    Je kan met de multiplayer ook zoeken naar levels met minder mensen:P dan wordt het wel leuK^^

  62. 4 XP
    gloudvis's avatar

    Hallo beste mensen hierzo. Ik ben nieuw hier en ik vroeg me af of iemand de map pack met mij wil shearen. Ik heb zelf geen creditcard en kan deze ook niet zomaar aankomen. Ik weet dat dit niet echt de goede topic is om te reageren maar ik moest er 1 vinden die veel wordt bekeken. Dus als iemand van jullie de map pack wil shearen dan zou ik dat echt heel erg fijn vinden. Stuur mij even een prive berichtje of zet hieronder als je het wil.

  63. 4 XP
    gloudvis's avatar

    ej ik weet niet of ik hier goed zit anders zeg het me even maar euh ik vroeg me af of iemand met mij de map pack van killzone 2 wil shearen. Ik heb hierzo de map pack van call of duty world at war dus mocht je die willen dan ruilen we. Bij voorbaat dank voor degene die me wil helpen. En trouwens idd je moet gewoon in een server gaan met 16 man. Dan heb je het geweldig. Alleen bij phyrus rise moet je wel met 32 doen. Das echt een mega groot level.

  64. 945 XP
    JoostNL's avatar

    Singleplayer was wel grappig, maar besturing is verneukt < Net zoals de MP

  65. 4 XP
    gloudvis's avatar

    ej mensen jullie kunnen mijn bericht wel weg hebben omdat het hier niet past. Maar kunnen jullie mij dan tenminste vertellen waar ik kan vragen of iemand met mij wil shearen?

  66. 656 XP
    Killermen's avatar

    ej mensen jullie kunnen mijn bericht wel weg hebben omdat het hier niet past. Maar kunnen jullie mij dan tenminste vertellen waar ik kan vragen of iemand met mij wil shearen?

    In dit topic kun je je vraag stellen, misschien antwoord daar iemand erop

  67. 94 XP
    stook024's avatar

    Leuke topic! Dit is ook wel een beetje de vraag waar ik mee zit. De SP heb ik uitgespeeld en toen online gegaan.. Zit wel goed in elkaar en het is leuk dat de games in elkaar over vloeien, maar ik mis een beetje hetgeen wat maakt dat je bijna niet kan stoppen met spelen. Dat had ik met COD4 wel heel erg. Een funfactor ofzo.

    Maar omdat het spel zo mooi is en zo goed in elkaar steekt verplicht ik mezelf bijna om de mp nog is te doen om te kijken of het gevoel nog komt… maar ik irriteer me aan de robotjes die je kunt maken…(turrets en vliegende schotels :wacko2:)

    Hij is super goed, maar ik kan me de reacties over de mp in dit topic wel voorstellen!

  68. 169 XP
    nWo_xPsyKo-'s avatar

    Mijn verwachtingen rond Killzone 2 waren erg hoog, Killzone 1 was immers één van mijn favoriete shooters op ps2.
    Toen ik het voor de eerste keer speelde was ik echt verbaasd, goeie graphics en physics, leuk introductiefilmpje, etc.
    Eerst speelde ik heel de sp uit op hard, het was zeer leuk en filmisch, toch was ik teleurgesteld met de laatse missie (ik heb immers een hekel aan bossfights).
    Nadat ik me offline geamuseerd had, begaf ik me naar het onlineluik. Zoals vele andere vond ik de controls nogal stroef. Dit probleem is grotendeels te verhelpen door je x en y-as sensivity te verhogen, wat ik wel spijtig vond was het ontbreken van een custom buttonconfiguratie.
    Verder erger(de) ik me aan de turrets, de spawnbases, spawnkills, lichtgevende straal achter een granaat en de aanvallersclass. Verder vond ik het ontbreken van chatlobby’s voordat je in een spel komt ook een minpunt.
    Toch ondanks al deze (kleine)gebreken ben ik nu nog altijd verslaaft aan dit wondermooi spel en ik zou het iedereen aanraden. :yahoo:

  69. 94 XP
    stook024's avatar

    Verder erger(de) ik me aan de turrets, de spawnbases, spawnkills, lichtgevende straal achter een granaat en de aanvallersclass. Verder vond ik het ontbreken van chatlobby’s voordat je in een spel komt ook een minpunt.

    Helemaal eens!