Forum

Topic: Gamen of huiswerk

Anoniem's avatar

Als scholier heb ik redelijk vaak huiswerk, taken en toetsen. Geen probleem voor mij maar soms als ik bezig ben lijkt het net of mijn Ps3 mij zit te roepen. Ik probeer me te concentreren op mijn werk. Natuurlijk gaat de kwaliteit achteruit en in een mum van tijd zit ik op mijn Ps3 met mijn 40″ bravia. De verleiding kan ik gewoon niet weerstaan. Gelukkig dat ik de laatste tijd niet veel te doen had.

Nu wil ik weten hoe het met anderen zit en wat ze doen om er voor te zorgen dat je al je huiswerk maakt en toetsen leert en nog genoeg tijd hebt om te gamen.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

85 reacties

  1. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Mijn PS3 roept me niet maar me PC daarentegen wel. Die roept me dus en ik ken het probleem. Het is vervelend dus als oplossing, ga je huiswerk ergens anders maken. Als je PS3 op je kamer staat, ga je beneden huiswerk maken.

  2. 1992 XP
    elazzja's avatar

    Maar je wil dan sneller je huiswerk af hebben waardoor je het minder goed doet. Dat is mijn probleem. Het is een soort van Jumanji.

  3. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Maar je wil dan sneller je huiswerk af hebben waardoor je het minder goed doet. Dat is mijn probleem. Het is een soort van Jumanji.

    Ja. Dat klopt. Leren kan ik helemaal slecht. Ik lees het 2 – 3x door.

  4. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    Komt me bekent voor xD

  5. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Ik maak geen huiswerk. Ff snel voor het PW alleen, want ik hoef het nooit omdat ik ’t zo makkelijk vind :’). En talen leer ik ook nooit, maar dat is omdat het niet uitmaakt. Haal daar toch altijd een 1 (FR) of een 4 (DE).
    En maakwerk in de les.

  6. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Alleen heb altijd mijn huiswerk af, ookal heb ik PS3-Sense wel aanstaan. Maar van me moeder mag ik niet eerder gamen voordat alles af is. Misschien moet je ook zo’n afspraak maken met je moeder en verzin er een straf op? Ookal wil je het zelf niet, maar dan leer je het wel af om te gaan PlayStationen.

  7. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    ik maak huiswerk op school. dan moetik wel

  8. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    ik maak huiswerk op school. dan moetik wel

    Ja, maar wij hebben geen tussenuren dus of je maakt het in dat lesuur of thuis. En aangezien we niet veel tijd hebben voor ons huiswerk hebben lukt dat meestal niet. :'(

  9. 1992 XP
    elazzja's avatar

    Alleen heb altijd mijn huiswerk af, ookal heb ik PS3-Sense wel aanstaan. Maar van me moeder mag ik niet eerder gamen voordat alles af is. Misschien moet je ook zo’n afspraak maken met je moeder en verzin er een straf op? Ookal wil je het zelf niet, maar dan leer je het wel af om te gaan PlayStationen.

    Hoe ga je het dan doen als je alleen thuis bent

  10. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Hoe ga je het dan doen als je alleen thuis bent

    Zorg dat je niet in de buurt van de PlayStation bent. En weet je moeder ervan dat de PlayStation jou ‘roept’?

  11. 954 XP
    Callme's avatar

    Hoe ga je het dan doen als je alleen thuis bent

    dat heet disipline, dat zou je jezelf toch echt moeten aanleren want het is erg belangrijk in het leven..toen ik nog op de middelbare zat deed ik altijd gwn anderhalf uur per dag huiswerk en DAARNA pas ps3e.. dan ga je het ook niet afraffelenen want je mag pas ps3e naar 8 uur ofzo

  12. 288 XP
    jenailik's avatar

    Bekend probleem. Helemaal nu ik deze week toetsweek heb, heb ik vrijwel geen tijd voor de PS3, hoeveel zin ik er ook in heb. Wat ik altijd doe:

    1. Ervoor zorgen dat ik zoveel mogeljk huiswerk op school afkrijg
    Tussenuren, Studieuren en saaie lessen. In plaats van niets doen gebruik ik die altijd om huiswerk te maken of te leren.
    2. Eerst al m’n huiswerk maken, niet uurtje AK, uurtje gamen, uurtje Frans, enz.
    Als je dan om 2 uur vrij bent, ben je voor 4/5 klaar met al je huiswerk (op een drukke dag). Dan kan je gewoon zo lang als je wil gamen en ben je niet meer gebonden aan je huiswerk.
    3. Op een andere kamer gaan zitten leren dan waar je PC/PS3 staat
    Kom je ook niet in de verleiding.. 🙂
    4. Als ik op de PC ga, ondertussen met school bezig.
    Als ik toch even op de pc wil (spelletjes doen, forum), dan zet ik altijd WRTS open of doe ik een zelftest op de methodesite. Kan je even berichten posten en steeds even een paar woordjes oefenen.

    En tot nu toe zit ik hierdoor zonder onvoldoendes op mijn rapport 😀

  13. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    Ik ken je probleem. Zit nu in de laatste anderhalve week van mn opleiding. Ik moet zooo veel doen, maar doe altijd alles vlak voor de deadline:P.. morgen moeten bijv. nederlandse en engelse scriptie af.. nu mee begonnen:D

    Ik heb geen last van de ps3.. ik game nu sowieso minder omdat ik op dit moment wat aan het flirten ben. Mijn tijd gaat dus meer daar (en nu ook in scorro) zitten..

    Dan heb ik over anderhalve week 3 weken portugal dus is er ook geen ps3 voor mij:P..

    Jammer dan, daarna heb ik tijd zat:D

  14. 6677 XP
    Myx's avatar

    Ik heb dat probleem ook, me pc roept me niet meer maar begint aan me te trekken als ik op me stoel zit. Maar ik heb het mezelf afgeleert door paar makkelijk afspraken met mezelf te maken.

    1. Als ik thuis van school ff pc aan om nieuws en mail te checken, dan gaat ie pas weer aan na 7 uur of als ik klaar ben.

    2. Met de gedachte dat ik wel goed moet doen want hoe ik er nu voor sta ga ik niet over, door me 2 voor frans.

    3. Als ik leer gewoon tegen mezelf zeggen dat het spelen altijd later kan.

    4. Als ik een goed rapport heb mag ik me tv halen :D:D

    En nu gaat het goed met mij 😛

  15. 1992 XP
    elazzja's avatar

    Het is niet dat ik het niet goed doe op school, integendeel maar ik heb altijd nog zo’n gevoel van gamen of werken. Maar als ik het niet goed doe op school had ik ook geen PS3. :joystick:
    Als de PS3 me nog eens roept dan moet ik misschien ff met hem praten ^^

  16. 209 XP
    chrisnl's avatar

    heb het zelfde probleem :$, dus als ik naar me bed ga 🙂 pak ik me boeken en dan leer ik

  17. 1992 XP
    elazzja's avatar

    heb het zelfde probleem :$, dus als ik naar me bed ga 🙂 pak ik me boeken en dan leer ik

    Draadloze controller??

  18. 288 XP
    jenailik's avatar

    Oh ja, wat ik ook wel eens deed, is de adapter uit mijn laptop halen en dat ik zolang mocht internetten en daarna moest leren (meestal ging ie dan 50 min. mee) 😛

  19. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Oke nu zal ik mijn frusterende leven maari s gaan vertellen:P :
    Ik mag alleen maar vrijdags en zaterdags tot 19.00 op de PS3 [vakanties tellen niet mee]
    Vroeger deed ik soms nog ff stiekem en toen is mijn ps3 4x in de doos teruggegaan en dus heb ik geleerd om er vanaf te blijven[blijft moeilijk en doet pijn xD] zondags mag ik ook niet gamen want dat is huiswerkdag. Soms ben ik wel rond 7:40 smorgens te vinden voordat ik naar school ga, meestal bekijk ik dan eventjes ps3-sense. dan naar school–>thuis->eten-> huiswerk->20 minuten of geen tv kijken-> slapen
    en dan opnieuw xD

  20. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    @global
    Weet je dat ik dat eigenlijk nergen op vind slaan? Dude, hoelang denken je ouders dat je bezig moet zijn met je huiswerk?

  21. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    @globalsolider

    gewoon te erg

    ik doe hoogsteens een uur per dag huiswerk

  22. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ik doe zoveel uur als ik nodig heb. Ik ga nu een rustige week in dus genieten van Killzone 2!

  23. 1992 XP
    elazzja's avatar

    Zoiets had ik ook gehad maar dat is niet meer zo. Hoe beter je punten hoe meer vrijheid. Alleen doordeweeks mag ik niet meer na 5 uur

  24. 420 XP
    Zwerver7's avatar

    Ik heb 1 saaie oplossing, huiswerk doen in de pauzes. :yucky:

  25. 954 XP
    Callme's avatar

    Oke nu zal ik mijn frusterende leven maari s gaan vertellen:P :
    Ik mag alleen maar vrijdags en zaterdags tot 19.00 op de PS3 [vakanties tellen niet mee]
    Vroeger deed ik soms nog ff stiekem en toen is mijn ps3 4x in de doos teruggegaan en dus heb ik geleerd om er vanaf te blijven[blijft moeilijk en doet pijn xD] zondags mag ik ook niet gamen want dat is huiswerkdag. Soms ben ik wel rond 7:40 smorgens te vinden voordat ik naar school ga, meestal bekijk ik dan eventjes ps3-sense. dan naar school–>thuis->eten-> huiswerk->20 minuten of geen tv kijken-> slapen
    en dan opnieuw xD

    WOW what the hell dude..dats niet normaal

  26. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    Oke nu zal ik mijn frusterende leven maari s gaan vertellen:P :
    Ik mag alleen maar vrijdags en zaterdags tot 19.00 op de PS3 [vakanties tellen niet mee]
    Vroeger deed ik soms nog ff stiekem en toen is mijn ps3 4x in de doos teruggegaan en dus heb ik geleerd om er vanaf te blijven[blijft moeilijk en doet pijn xD] zondags mag ik ook niet gamen want dat is huiswerkdag. Soms ben ik wel rond 7:40 smorgens te vinden voordat ik naar school ga, meestal bekijk ik dan eventjes ps3-sense. dan naar school–>thuis->eten-> huiswerk->20 minuten of geen tv kijken-> slapen
    en dan opnieuw xD

    dat is echt vreselijk. maar n u sta je wel voldoendes denk ik??
    ik heb huiswerk klas. dat is 2 lesuren op school huiswerkmaken

  27. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    dat is echt vreselijk. maar n u sta je wel voldoendes denk ik??
    ik heb huiswerk klas. dat is 2 lesuren op school huiswerkmaken

    Chill die huiswerkklas. Had ik dat maar. :O

  28. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Hmmm wij hebben veel huiswerk 😛 niet dus xD en erg voor Global jong

  29. 1386 XP
    Redd's avatar

    Jullie hebben het allemaal maar makkelijk.. :p Mijn ‘huiswerk’ kost zo te horen ook veel meer tijd dan bij de meeste.. xD

  30. 266 XP
    KiefDelicious's avatar

    haha idd laat ze eens blij wezen met al die vrije tijd die ze nog hebben.
    Ik deed mijn huiswerk altijd overdags zodat ik s’avonds kon gamen, film kijken, enz.

  31. 163 XP
    Dazz-e's avatar

    ben blij dat ik geen huiswerk meer heb, hahaha werk mee naar huis nemen doe ik wel

  32. 6677 XP
    Myx's avatar

    haha idd laat ze eens blij wezen met al die vrije tijd die ze nog hebben.
    Ik deed mijn huiswerk altijd overdags zodat ik s’avonds kon gamen, film kijken, enz.

    Dat doe ik ook. Maar als ik klaar ben al vanaf de middag ofzo.

  33. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ik maak me huiswerk nu! 😀

  34. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Hmmm wij hebben veel huiswerk 😛 niet dus xD en erg voor Global jong

    haha, ach je leert ermee leven xD
    :prop:

  35. 1992 XP
    elazzja's avatar

    Wij doen eigenlijk al veel meer als je kijkt. Zeker in België. van 8 tot 4 naar school op de meeste dagen (natuurlijk ook een uur pauze) dan nog 2 uur huiswerk maken + je moet nog naar huis ongeveer een half uur.

  36. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    ik heb sinds de basisschool nog nooit huiswerk gemaakt, en als het een beetje meezit heb ik over een half jaartje mn niveau 2 diploma.

    Ik ben ook nog nooit blijven zitten, nog nooit gezakt voor een toets of dergelijke..

    Ik lees het een keer door en klaar. Je zit al uren lang op school. (BOORING)
    En dan verplichten ze het je ook nog om huiswerk te maken, dat vindt ik te ver gaan.

    Je hebt zo al weinig tijd.

    MAAR….. omdat ik natuurlijk geen negatief advies kan geven, zou ik zeggen…. Maak je huiswerk op je PS3 / PC! 😀

    (en nou niet gaan zeggen dat je op de ps3 geen huiswerk kunt maken, want daar kun je ook linux op zetten!)

  37. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    ik heb me huiswerk voor vandaag af:D

  38. 1992 XP
    elazzja's avatar

    ik heb sinds de basisschool nog nooit huiswerk gemaakt, en als het een beetje meezit heb ik over een half jaartje mn niveau 2 diploma.

    Ik ben ook nog nooit blijven zitten, nog nooit gezakt voor een toets of dergelijke..

    Ik lees het een keer door en klaar. Je zit al uren lang op school. (BOORING)
    En dan verplichten ze het je ook nog om huiswerk te maken, dat vindt ik te ver gaan.

    Je hebt zo al weinig tijd.

    MAAR….. omdat ik natuurlijk geen negatief advies kan geven, zou ik zeggen…. Maak je huiswerk op je PS3 / PC! 😀

    (en nou niet gaan zeggen dat je op de ps3 geen huiswerk kunt maken, want daar kun je ook linux op zetten!)

    Dit geloof ik niet omdat er altijd wel dingen zijn die je moet doen. Dus met een groepswerk laat je de groep zitten.

  39. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Jij zult mischien een andere opleiding hebben gehad of weet ik het, maar ikzelf heb serieus nog nooit huiswerk gemaakt.

    PS: dan moet ik wel zeggen vanaf de middelbare school. Excuse me

    Basisschool krijgt iedereen van die blaadjes die ze moeten oefenen enzo. ik dus ook.

    Maar vanaf de middelbare school (1e jaars) heb ik nog nooit huiswerk gemaakt. :O
    Ik zeg niet dat het er niet was, maar ik maakte het tijdens de lessen.

    Wij hadden een leuk systeem… 😛
    Ons huiswerk moest dan de volgende dag aan het eind van de les af zijn.
    Dus maakte ik het gewoon tijdens dat lesuur lols. ^^ Maar niet thuis.

  40. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Jij zult mischien een andere opleiding hebben gehad of weet ik het, maar ikzelf heb serieus nog nooit huiswerk gemaakt.

    PS: dan moet ik wel zeggen vanaf de middelbare school. Excuse me

    Basisschool krijgt iedereen van die blaadjes die ze moeten oefenen enzo. ik dus ook.

    Maar vanaf de middelbare school (1e jaars) heb ik nog nooit huiswerk gemaakt. :O
    Ik zeg niet dat het er niet was, maar ik maakte het tijdens de lessen.

    Wij hadden een leuk systeem… 😛
    Ons huiswerk moest dan de volgende dag aan het eind van de les af zijn.
    Dus maakte ik het gewoon tijdens dat lesuur lols. ^^ Maar niet thuis.

    Dan heb je het wel af. xD

  41. 790 XP
    Robbert's avatar

    @ 3rR0r, wat voor richting heb je op de middelbare school gedaan dan?

  42. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Ik doe m’n maakwerk gewoon niet:P alleen het leerwerk soms….
    Mijn broertje die had dit ook en mijn ouders hadden de voeding afgepakt XD bij mij kunnen ze er niet bij:D en ik haal gwn goede cijfers

  43. 703 XP
    sweetkill_NL's avatar

    mijn computer is mijn huiswerk:D

  44. 207 XP
    Niekker's avatar

    ik had vroegah altijd al mijn huiswerk in de les al af, dus ik heb nog nooit thuis hoeven maken, dat scheelt ook wel

  45. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    @ 3rR0r, wat voor richting heb je op de middelbare school gedaan dan?

    Niet lachen lols…

    VMBO – Kader xD

    Ik heb één jaar op HAVO gezeten, maar dat pakte niet zo goed uit. =/

  46. 935 XP
    Mormel123's avatar

    Ik ga eerst altijd huiswerk maken en leren…..en daarna gamen! XD

  47. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Niet lachen lols…

    VMBO – Kader xD

    Ik heb één jaar op HAVO gezeten, maar dat pakte niet zo goed uit. =/

    Ja ik zit in HAVO 2. VMBO – Kader hoef ik waarschijnlijk niet zo veel te doen. 😛

  48. 18 XP
    Crazy-Fox's avatar

    k maak gewoon geen hw haha 😛 alleen als k moet leren voor examen concentreer k me wel ( met moeite) maarjaa… k overleef het tot nu toe nog wel!

  49. 5 XP
    cloudyheaven's avatar

    uiteraard huiswerk….. 0.o Laatste post Yeah !:P

  50. 281 XP
    ZyphoX's avatar

    Nee jonge, je hbt er 25 lol , prijsvraag xD.

    On : Huiswerk of Gamen :S… Nou 5 jaar geleden was het gamen echt gamen. Maar ik heb net een toetsweek gehad en nu moet ik wel gaan veranderen. Gewoon afwisseling.

    @ Error: me broertje ook man. Hij doet het ook echt rustig aan non-stop gamen.

  51. 501 XP
    nWo_VuistInSter's avatar

    Mmmmmh, ik ken het probleem. The Dark Side is very strong… Wat ik doe, is gewoon streng met mezelf afspreken om eerst al mijn werk af te maken. Als ik de verleiding te groot wordt denk ik aan hoe ik dan een tentamen kan verkloten en hoe teleurgesteld iedereen dan wel niet zal zijn. Als dat niet werkt, maak dan een schema (voor het leren van grote toetsen): 2 uur werken, halfuurtje gamen, twee uur werken, half uurtje gamen. Werkt dit ook niet, dan moet je het met bladzijden doen: 50 bladzijden (of wat jij dan ook leert in 2 uur), halfuurtje gamen, etc. Werkt altijd bij mij 🙂

  52. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Ik doe altijd allebei tegelijk:P Maar heb binnenkort examens dus dat wordt ff nie game nie xD

  53. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Ik vind nog steeds dat ze huiswerk zouden moeten afschaffen.
    Leerstof voor een toets, oké. Maar geen schrijfwerk.

    De mensen zitten al een aantal uur per dag op school, en dan moeten ze na school in hun eigen vrije tijd ook nog eens gaan leren / schrijven.

    We houden allemaal van school! 😀
    Als ie dicht is….. -.-

  54. 73 XP
    wasmiddel's avatar

    Haha dat klopt ja.
    Ik kom er toch wel achter dat de laatste tijd me ps3 steeds meer aan staat. Ik loop al een aantal verslagen achter met school, zonder die dingen mag je niet eens over. Best wel klote dus.

  55. 142 XP
    xXpnutXx's avatar

    veel huiswerk? heb ik niet MEER 😛
    en als ik thuis kom ga ik gamen, en tussen de pauzes SOMS een paar dingetjes maken :unsure:..

  56. 704 XP
    Boemtje's avatar

    Ik heb tog maar VMBO-KADER dus hoef niet egt veel schrijfwerk te maken. Alleen is voor een toetsje leren ofso

  57. 142 XP
    xXpnutXx's avatar

    haha boemtje! me2

  58. 73 XP
    wasmiddel's avatar

    Wees blij, op de havo is het wel anders. Al helemaal als je voor de 2e keer in de 4e zit. Vorig jaar deed ik niets en nu dus ook niet. Zelfs nog minder. Kom je daar aanzetten: Tom je moet nog een handelingsdeel inleveren. Uuuh tja wat zeg je dan, me hond heeft hem opgegeten.

  59. 704 XP
    Boemtje's avatar

    Het ergste van school is op VMBO dan je moet kiezen welke kant je op wilt gaan. bouw, metaal, amdnistratie, verzorging. En ik kies me me lompe verzorging wat mag ik gaan doe 2 dagen in de week, Schoonmaken, strijken, wc schoonmaken al die shit. Kies geen verzorging mensen dat ga je egt je leven haten

  60. 73 XP
    wasmiddel's avatar

    Ooh, dat is idd best wel sick. Maar waarom had je die gekozen dan?

  61. 704 XP
    Boemtje's avatar

    Ooh, dat is idd best wel sick. Maar waarom had je die gekozen dan?

    Omdat ik richting CIOS wilt sportschool. En dat is zeg maar verzorging xD maar heb nog nisk egt voor sport geleert

  62. 945 XP
    JoostNL's avatar

    Gwn een hele simpele regel > >

    Eerste huiswerk

    Dan PS3 of PC

    De verleiding was bij mij de eerste paar weken ook groot xD

  63. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Het ergste van school is op VMBO dan je moet kiezen welke kant je op wilt gaan. bouw, metaal, amdnistratie, verzorging. En ik kies me me lompe verzorging wat mag ik gaan doe 2 dagen in de week, Schoonmaken, strijken, wc schoonmaken al die shit. Kies geen verzorging mensen dat ga je egt je leven haten

    Dit geloof ik graag. 😛

  64. 501 XP
    nWo_VuistInSter's avatar

    Barf, 6 jaar gymnasium gedaan en nu 2e jaar universiteit… Homework O_o …. 🙁

  65. 1386 XP
    Redd's avatar

    Barf, 6 jaar gymnasium gedaan en nu 2e jaar universiteit… Homework O_o …. 🙁

    Dan doe je het sneller als mij, met 4 jaar mavo, 4 jaar mbo en 3 jaar hbo. En dan heb je ook nog eens een mooier diploma.. 😉

  66. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    Dan doe je het sneller als mij, met 4 jaar mavo, 4 jaar mbo en 3 jaar hbo. En dan heb je ook nog eens een mooier diploma.. 😉

    Dan doe je het sneller dan mij, met vier jaar mavo, één jaar havo, 4 jaar mbo en daarna wil ik nog 3,5 jaar hbo doen:)

  67. 73 XP
    wasmiddel's avatar

    ik 6 jaar havo, ja 6, dan 3 jaar hbo.

  68. 704 XP
    Boemtje's avatar

    ik 6 jaar havo, ja 6, dan 3 jaar hbo.

    UHhu als je havo doet hoef je tog geen HBO te doen?

  69. 73 XP
    wasmiddel's avatar

    HBO is je vervolgopleiding, hetzelfde als mbo alleen dan hoger niveau.

  70. 7 XP
    MH-013's avatar

    Ik weet niet hoe dat zit, ik heb geen ps3

  71. 454 XP
    desauzenman's avatar

    ik zit bijna elkedag achter de ps3 maar als mijn ouders wat vragen dan doe ik het wel voor hun(ik heb eigelijk helemaal geen huiswerk dus tja:P)

  72. 536 XP
    Glennps3's avatar

    je moet gewoon een vast uur hebben voor te leren huiswerk doen als je veel te doen hebt voor school bv een uur weinig een half uur en elke dag op hetzelfde uur en weg van je ps of pc werkt echt het beste bij mij toch ik heb er nog geen last van gehad.

  73. 303 XP
    l3on2's avatar

    je moet gewoon gaan poepen dan komt alles goed!

  74. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    je moet gewoon gaan poepen dan komt alles goed!

    Lekkere reactie. :wacko2:

  75. 673 XP
    Younistyle's avatar

    Bij mij is het heel makkelijk…
    Als je thuiskomt doe je eerst je huiswerk… die ik dus bijna nooit heb en anders duurt het toch niet langer dan 30 minuten…
    Als je daarmee klaar bent ben je free 2 go… ff potje voetballen.. ff gamen.. wat dan ook.
    Als je echt ff regels voor jezelf opstelt komt het helemaal goed… ik heb nooit gezeur gehad van mijn ouders omdat ik alles altijd zelf regel… het enige wat ik ze laat zien is mijn flitsende rapport om de 3 maanden.

  76. 954 XP
    Callme's avatar

    op mijn school hadden we vroeger wel veel huiswerk, ben er achteraf erg blij mee want jullie krijgen wel een schok als jullie naar een hogere school of universiteit gaan.

  77. 790 XP
    Robbert's avatar

    je moet gewoon gaan poepen dan komt alles goed!

    Hahahah Omfg xD Moest hier toch wel om lachen :rofl:

  78. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    Of je laat je vriendin het huiswerk doen:D

  79. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    Of je laat je vriendin het huiswerk doen:D

    Als je echt van elkaar houdt wel toch? whahaaxD

  80. 72 XP
    ashjafm's avatar

    huiswerk komt voor, want het is logisch dat je wat doet om later wat te bereiken 😉

  81. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Ja, frans. Bereik ik veel mee ;). Laat het dan om vakken gaan die zin hebben.

  82. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    In deze maand gaat huiswerk toch echt ff voor ^^

  83. 145 XP
    Flux's avatar

    Simpel, ik leer al me toetsen net voordat ik ze moet maken. En wat me verbaasd, ik behaal nog ook goede cijfers.

  84. 293 XP
    Japsuh's avatar

    Joepie, 4 dagen vrij en volgende week bijna geen huiswerk (een opstel en 3 toetsen maar). Wordt dus gamen (en werken)!

  85. 1992 XP
    elazzja's avatar

    1 opstel en 3 toetsen, waarom niet, gamen maar