Forum

Topic: Red Alert 3 blu-ray versie en Generals 2

Anoniem's avatar

Iedereen kent Red Alert 3 voor op de pc of de Xbox. En sommigen weten ook dat er een blu-ray versie komt voor de ps3 met exclusive extra’s en een speciale besturing voor de Ps3. Ik hou van de command and conquer games en ik wil graag Red Alert 3 maar kort geleden kwam er DLC voor, je raad het al, C&C Generals. Ik heb me kapot gespeeld met Generals en ik ga hem opnieuw installeren voor de DLC (nieuwe missie en wagens).

Ik denk zelf dat dit gewoon een hint is naar de nieuwe Generals 2. EA wil denk ik de Generals sfeer er weer in brengen. Ik wil dus niet wachten op de Red Alert 3 als er binnenkort een nieuwe Generals komt (hoop ook voor de PS3, denk het wel) omdat die gewoon leuker is.

Wat vinden jullie van de Red Alert reeks met name de 3
Wat weten anderen al van Generals 2
Of misschien de shooter Tiberium dat op dePS3, xbox en Pc komt

DLC : http://www.commandandconquer.com/portal/site/cnc/article/detail;jsessionid=BCD1BE449E243514B9ABC22DE5DA70A2.ea-e-h-p-del1-1?contentId=a7004223c8faf110VgnVCM100000100d2c0aRCRD

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

15 reacties

  1. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    En ik begrijp je vraag niet. Typ je vraag even vetgedrukt op een nieuwe regel. 😉

  2. 1992 XP
    elazzja's avatar

    Zie boven in het vetgedrukt

  3. 954 XP
    Callme's avatar

    ik ben met red alert 3 opgegroeid..dus die vind ik natuurlijk erg goed.. generals heb ik nooit gespeeld..red alert 3 ook niet..hopelijk komt er een demo

  4. 1992 XP
    elazzja's avatar

    Ik kan me nog mijn eerste command and conquer game herrineren. Namelijk Red Alert. Nu heb ik de 3 niet wel tiberium wars. Maar ik wil niet ff 60 euro geven als ik meer van generals hou

  5. 46 XP
    p4u08910's avatar

    De FPS Tiberium is deze zomer gecanceld op alle platformen…

  6. 561 XP
    Stefz0r's avatar

    C&C is gwoon die shit.. Het speelt echt zo lekker. Heb me echt vermaakt eerst met red alert 2 en daarna met Generals. Het is echt gwoon 1 van de beste strategie game serie. Alleen zit ik nog wel te twijfelen of ik Red alert 3 ga halen. Weet niet hoe de besturing is en heb niet zo’n goeie computer om hem daarop te spelenxD

  7. 188 XP
    Cassh's avatar

    Ik ben helemaal gek van de command and conquer series. Dus RA3 is er zeker 1 die ik ga halen.
    Ik weet niks van die komende shooter of Generals 2, hoop wel dat ze komen!!

    Wie heeft die demo van Red Alert 3 al gespeeld?
    Bij mij flikkert het beeld zo. Maar de demo en geluid doet het wel… ligt dat aan mijn tv, playstation of de demo zelf?

  8. 8815 XP
    7th-son's avatar

    bij mij geenproblemen, alleen ben ik snel gestopt omdat het er nou niet echt spectaculair uit zag

  9. 1992 XP
    elazzja's avatar

    Ik ben helemaal gek van de command and conquer series. Dus RA3 is er zeker 1 die ik ga halen.
    Ik weet niks van die komende shooter of Generals 2, hoop wel dat ze komen!!

    Wie heeft die demo van Red Alert 3 al gespeeld?
    Bij mij flikkert het beeld zo. Maar de demo en geluid doet het wel… ligt dat aan mijn tv, playstation of de demo zelf?

    Misschien kan het aan je aantal Hrz liggen

  10. 188 XP
    Cassh's avatar

    Misschien kan het aan je aantal Hrz liggen

    Zijn er instellingen die ik kan wijzigen of moet ik een hele nieuwe tv halen ?

  11. 1992 XP
    elazzja's avatar

    Zijn er instellingen die ik kan wijzigen of moet ik een hele nieuwe tv halen ?

    Wat voor een tv heb je eigenlijk. Ik heb een sony bravia en bij mij loopt de demo perfect

  12. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Ik vond General Zero Hour nog steeds de beste uit de hele Franchise.. speel hem nog steeds! Blijft zo vet:D

  13. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    C&C:RA2 > All C&C om eerlijk te zijn…

  14. 16 XP
    DrWarHead's avatar

    Die demo was erg vet maar zo goed als red alert 2 wordt hij niet die was echt meestelijk 😉

  15. 188 XP
    Cassh's avatar

    Wat voor een tv heb je eigenlijk. Ik heb een sony bravia en bij mij loopt de demo perfect

    Een hele oude, één uit jaren 90. Ben aan het sparen voor een nieuwe, maar dat duurt nog ff…
    Als ik die demo toch nog op deze tv zou kunnen spelen, zou vet zijn. Maar als je een speciaal tv voor nodig hebt, dan houdt het voorlopig op.

    Edit: Ben er al achter wat het is. Gewoon een oude TV… Enig oplossing is een nieuwe TV aanschaffen. Evengoed bedankt elazzja :ok: