Forum

Topic: GTA IV trophies-hater ! xD

Anoniem's avatar

ik haat die trophies van gta 4 die zijn gwn te moeilijk,
ik heb die al 2 maande en kben ng altij 31% ver bij de trophies
en ik heb gezien da er een trophy is waarbij ge de hoogste personal rank moet hale op een online spel,
ds tg gwn onmogelijk?
der zijn kweni oeveel freakz die da door en door kenne , die ga ik egt ni kunne overtreffe xD

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

14 reacties

  1. 704 XP
    Boemtje's avatar

    ik haat die trophies van gta 4 die zijn gwn te moeilijk,
    ik heb die al 2 maande en kben ng altij 31% ver bij de trophies
    en ik heb gezien da er een trophy is waarbij ge de hoogste personal rank moet hale op een online spel,
    ds tg gwn onmogelijk?
    der zijn kweni oeveel freakz die da door en door kenne , die ga ik egt ni kunne overtreffe xD

    Ok en wat wil je nu percies?

  2. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    der zijn kweni oeveel freakz die da door en door kenne , die ga ik egt ni kunne overtreffe

    Jij denkt dat je eerste moet worden? xD Nee je moet rank 10 worden online in GTA IV.

  3. 163 XP
    Dazz-e's avatar

    is een heel verschil hoor

  4. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ik zit trouwens op 58% trophies (alle stuntjumps gecompleted enz).

  5. 266 XP
    KiefDelicious's avatar

    Er staat nergens dat je ze moet halen hoor, je kan ook gewoon het spel spelen omdat het leuk is en je niks van de trophy’s aantrekken, probeer maar eens is best leuk hoor. 😀

  6. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    Ik zit nu op 3%, maar dr gaat zoooveel tijd in zitten.. ik doe ze wel als ik me verveel (wat nog lang kan durenxD)

  7. 163 XP
    Dazz-e's avatar

    nadeel is dat ik het spel zowat al bij iemand uit gespeeld heb, door vrijwel elke zondagmiddag daar op de bank te hangen, nu speel ik het haast nooit en daarom ook pas 3%

  8. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Heb 58% trophies. (Klik hier om even mijn trophies te bekijken).

  9. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    patserxD
    10 tekens

  10. 451 XP
    Florian's avatar

    ik haat de trophies soms heb ik er toevallig een maar ik ga niet zoekn van dat meot ik doen voor die trophie..;):P

  11. 16 XP
    DrWarHead's avatar

    Dikke spam dit

    Maar die MP trophies zijn echt hard of eerder gezegt veel geduld wordt er verwacht

  12. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Dikke spam dit

    Maar die MP trophies zijn echt hard of eerder gezegt veel geduld wordt er verwacht

    Heb inmiddels 58% trophies maar die online trophies doe ik misschien.

  13. 4204 XP
    afca-yuri's avatar

    De meeste trophies zijn niet lastig, heb verhaal lijn opnieuw gedaan en beetje online. momenteel heb ik 41%. Speel nu nooit meer want heb het wel gezien

  14. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    De meeste trophies zijn niet lastig, heb verhaal lijn opnieuw gedaan en beetje online. momenteel heb ik 41%. Speel nu nooit meer want heb het wel gezien

    Ja, het is niet leuk meer. 🙁