Forum

Topic: Hulp met kopen.

Anoniem's avatar

Sensers,

ik heb laatst call of duty 5 geruilt tegen resistance 2 aangezien ik platinum had + online al veel op computer gespeeld had dus niet meer iets voor mij.

nu heb ik resistance 2 dus , uitgespeelt op singleplayer, ik ga nog ff paar trophies halen, maar verderest wil ik ook wel graag fallout 3..

zou ik resistance 2 tegen fallout 3 ruilen of is dat geen eerlijke deal ?

ik wil ook killzone 2 maar die KOOP ik binnenkort als ik weer wat geld heb..

wat zouden jullie doen , hulp graag.

mvg

chasin

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

4 reacties

  1. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Fallout 3 is zeker geen miskoop/misruil. Je moet natuurlijk wel van RPG’s houden maar er zijn zoveel mogelijkheden. Zo kan je een stad opblazen of heel houden enz. Me neef heeft bijvoorbeeld een stad met atoombom laten ontploffen terwijl ik er een huis heb. 😀

  2. 148 XP
    chasinaapjuh's avatar

    Fallout 3 is zeker geen miskoop/misruil. Je moet natuurlijk wel van RPG’s houden maar er zijn zoveel mogelijkheden. Zo kan je een stad opblazen of heel houden enz. Me neef heeft bijvoorbeeld een stad met atoombom laten ontploffen terwijl ik er een huis heb. 😀

    maar is resistance 2 ongeveer evenveel waard als fallout3 qua geld ofniet?

  3. 954 XP
    Callme's avatar

    maar is resistance 2 ongeveer evenveel waard als fallout3 qua geld ofniet?

    ongeveer wel ja.

  4. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Nou ja… Dat zou ik niet kunnen zeggen. Als ik iemand was die mijn Fallout 3 verkocht en jij kwam als bod: Resistance 2 zou ik ‘nee’ gezegd hebben.