Forum

Topic: Resistance 2 Savegames

Anoniem's avatar

Hallo allemaal,

Heb vandaag een savegame gedownload en op mijn PS3 gezet. (naturrlijk geen backup gemaakt van mijn oude , maar ja dat komt in de beste families voor)
Op het moment dat ik R2 opstart krijg ik de foutmelding
” Dit zijn niet jouw opslag data” en begin ik dus helemaal opnieuw.

Enig idee waar dit aan kan liggen??

Graag jullie input.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

3 reacties

  1. 266 XP
    KiefDelicious's avatar

    ja je zegt het zelf al

    ” Dit zijn niet jouw opslag data”

    bij sommige spellen kan je geen saved game van iemand anders nemen(of andere regio)

  2. 2 XP
    Vertigo38's avatar

    Ok dit kan ik begrijpen.

    Waarom zetten ze deze savegames dan op fora als dit (zonder erbij te vermelden dat je ze niet kunt gebruiken)?
    Beetje gek toch, of zie ik nog iets over het hoofd?

    Ik was gelukkig nog niet zo ver in het spel dus opnieuw beginnen zal wel de beste optie zijn 😉

    Bedankt voor je reactie.

  3. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    Ok dit kan ik begrijpen.

    Waarom zetten ze deze savegames dan op fora als dit (zonder erbij te vermelden dat je ze niet kunt gebruiken)?
    Beetje gek toch, of zie ik nog iets over het hoofd?

    Ik was gelukkig nog niet zo ver in het spel dus opnieuw beginnen zal wel de beste optie zijn 😉

    Bedankt voor je reactie.

    en nog een ding nou met de trophies is de “beveiliging” tegen kopieren van savegames aangescherpt dus probeer het ook maar niet weer
    bijv. met gta iv voor de trophypatch kon je iedereen zijn savegame gebruiken en naar die patch dus niet meer zegt ie ook niet va jouxD