Forum

Topic: Vido recording op PS3??

Anoniem's avatar

hey , ik zou graag een filmpje willen maken op de ps3 van een paar spellen die ik speel (GTA IV bijvoorbeeld)

weet iemand hoe ik dit kan doen? en welke programma’s ik hiervoor kan gebruiken? en hoe deze programma’s werken? o.O

ik heb een ps3 zonder linux of iets dergelijks erop , kep een usb stick (als dat nodig mocht zijn) en ik installeer eigenlijk zo min mogelijk op mn ps3 wat er niet thuis hoort

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

4 reacties

  1. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Ik gebruik hiervoor Easycap deze kun je bij DealExtreme.com bestellen en het werkt vrij goed. Een groot nadeel hiervan is, is dat je helaas geen HD kunt opnemen en alles in lagere kwaliteit is.

  2. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    ps3 heeft toch maar 1 hdmi aansluiting duzz…
    of je speelt op hd kwaliteit met de easycap in scart (die gekleurde kabels)
    en als er een hd easycap is , zou je op scart moeten spelen en de easycap in hdmi want er is maar 1 aansluiting ,
    of je zou moeten spelen zonder beeld xD

    maar wel duur voor zo’n apparaatje :O

    maar als ik mn webcam voor mn tv zet , en dat opneem , is het ook geen slechte kwaliteit!
    geen mogelijkheid om alles wat ik via mn pc webcam opneem , op te slaan ??
    kep geen cd bij mn cam duzz
    kep een Logitech QuickCam

    kep al dah progamaatje geprobeerd ”Fraps” , maar hier kom ik dus niet aan uit , snap ik niet lol

  3. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    hoe wil je via je pc meekijken met je ps3 dan? o.O
    ik dacht dat hij bedoelde , hij speelt op zn HD tv , en neemt tegelijkertijd op via die EasyCap (scart)
    dat die easycap tegelijkertijd opneemt wat jij aant doen bent lol

    heb niet zoveel verstand van die dingen

  4. 304 XP
    Edwin's avatar

    Van wat je daar zegt klopt helemaal niks :p De PS3 kan maar 1 videouitgang tegelijk gebruiken, als je de Easycap aansluit kan je dus op je PC beeldscherm verder meekijken en gamen. Je kan dus niet opnemen via de Composiet en gamen op je HDTV tegelijk (dan moet de PS3 het in 2 resoluties tegelijk renderen, dat kan die niet).

    Wat ook kan is even een splitter er tussen zetten, dan kan je in 576i opnemen op je PC en tegelijk groot op je TV meekijken.

    Edit: ging wat mis het het plaatsen van berichten haha…

    Maar antwoord op je vraag staat hier al boven. 1 uitgang tegelijk, meer niet. De easycap werkt via de composiet van de PS3 en de USB op je PC, het beeld van de Ps3 is dus op je PC beeldscherm te zien 🙂