Forum

Topic: Spaar jij je games?

Anoniem's avatar

Titel zegt het al, Spaar jij spellen of speel je ze uit en breng je ze terug/verkoop je ze? Of maakt het jou niet uit.

Jammer, dat er er alleen maar wordt gestemd en niet een mening wordt gegeven:(

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

77 reacties

  1. 98 XP
    Ely's avatar

    Ik spaar ze meestal. πŸ™‚

    Behalve als ze rotslecht zijn en redelijk nieuw verkoop ik ze…

  2. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Ik spaar al mijn games… Hoe slecht ze ook zijn [mag ze namelijk niet verkopen anders had ik er 2 al verkocht:(]

  3. 163 XP
    Dazz-e's avatar

    ik verkoop het als ik het niet meer gebruik,

    Ben nogal minimalistisch, ook van inrichting etc, en heb er een hekel aan als alles zich opstapeld in je huis

  4. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Ik verkoop ze voor een spotprijsje. ^^

    Anders zou mijn stapel nu wel boven de 0.5 meter uit komen. :O

  5. 1268 XP
    luctheman's avatar

    Ik verkoop ze voor een spotprijsje. ^^

    Anders zou mijn stapel nu wel boven de 0.5 meter uit komen. :O

    Die van mij is nu 24 spellen hoog:p

  6. 703 XP
    sweetkill_NL's avatar

    mijne 32:D

  7. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Ik houd ze altijd :P. Zijn er 2 die wel weg mogen, maar doe’k niet :p

  8. 1386 XP
    Redd's avatar

    Leuke enquΓͺte!

    Ik spaar me games wel. Ik heb een enkele keer een echt slecht spel terug gebracht of geruild maar in principe ben ik te trots op me collectie om games weg te doen. xD

  9. 576 XP
    Gunpowder's avatar

    Ik hou m’n spellen altijd, vind ruilen/verkopen echt zonde!
    Ik koop ook alleen goede games, die me echt aanspreken.
    Ruilen/verkopen deed ik in mijn Super Nintendo tijd πŸ˜‰

  10. 148 XP
    chasinaapjuh's avatar

    nja als ik toch niks meer met de game doe en saai vind ruil ik hem gewoon ,verkopen meestal niet , game tegen game ruilen is wel zo eerlijk.

    als hij gewoon goed is houd ik hem wel.

  11. 107 XP
    Rahzer's avatar

    Ik hou alle games die ik heb. Tenminste, als ik ze dan ook nog echt kan spelen. Zo ging mijn PS2 vorige zomer kapot en heb ik ongeveer 82 PS2 games verkocht voor 5 euro per spel. (heb er nog een paar staan, ook hardware)

  12. 468 XP
    TwysT's avatar

    jep, kan ze echt niet weg doen πŸ˜›

  13. 564 XP
    Rox92's avatar

    Ik hou ze meestal of ze moeten heel slecht zijn en ik heb geld nodig voor een andere game dan doe ik het wel is πŸ˜›

  14. 954 XP
    Callme's avatar

    als ik hem nog een keer ga spelen dan hou ik hem maar andere games die je maar 1 keer speelt die verkoop ik..een prince of persia ofzo zegmaar

  15. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ik houd ook al mijn games. Ik wil een grote PlayStation 3 collectie opbouwen. πŸ˜€

  16. 6677 XP
    Myx's avatar

    Ik hou al me spellen. Zelfs de spellen die ik nog voor de GBA en ps1 heb gekocht staan nog in me rekje. Het is een soort verzameling waar ik trots op ben πŸ™‚

  17. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Ik hou ze mag ze niet opsturen ofzo:P maar soms ruil ik wel ff met een vriend ofzo maar voor de rest staat alles nog in de kast:D net als mijn PSP games die verkoop ik ook niet! tenzij ik m’n psp weg doe XD ze staan allemaal op een rijtje zie de 1e spoiler in m’n sig:D

  18. 861 XP
    Morticuz's avatar

    Ik verkoop ze niet, ben er ook gewoon te lui voor om ze dan op te sturen ofzo… πŸ˜€

  19. 561 XP
    Stefz0r's avatar

    Ligt eraan.. meestal hou ik me games wel maar als ik er echt niks meer mee doe dan verkoop ik ze wel

  20. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    ik hou al mijn games behalve als ze echt superslecht zijn

  21. 153 XP
    adhd1977's avatar

    alleen als ze achteraf poepslecht zijn, dan doe ik ze weg.
    maar meeste titels houd ik egt lekker wel…

    de poepslechte kun je bij b.v. freereccord shop inleveren, voor 10 tot 40 euie korting
    bij aankoop van een nieuwe gamie…

    Collection so far: NFS – Carbon, Midnight Club L.A., Burnout Paradise, MS – Pacific Rift, Assassins Creed, GTA IV, Saints Row 2, TH – Project 8, 50 Cent – Blood on the sands, Army of Two………

    Peace….

  22. 42 XP
    SieS's avatar

    ik weet niet precies hoeveel spellen ik eigenlijk heb (moet ook mijn sig echt eens bijwerken) maar het zijn er meer dan 35.

    en dus houd ik al mijn spellen goeie maar ook de slechtere.

    ik spaar daarnaast ook nog originele dvd’s, waar ik er meer dan 450 van heb.

    ik houd van origineel

  23. 3 XP
    p_treintje's avatar

    Ik hou mijn games bij.

    Vroeger ten tijde van de Nintendo 8bit verkocht ik ze, maar nu heb ik daar heel veel spijt van.

    Ik had er die nu heel veel geld waard zijn. πŸ™

  24. 66 XP
    sneezle's avatar

    Ik spaar mijn games, alvanaf mijn ps1
    Zittten nu al best wat collectors items bij, Die nu al best wat waard zijn.
    Vind het zonde om mijn spellen te ruilen. Meeste die ik koop wil ik toch graag hebben, maar daardoor komt het toch wel eens voor dat er een tegenvalt. maar dan verkopen never nie.

  25. 4 XP
    Scatterbrains's avatar

    Verkopen heb ik vroeger gedaan aan spotprijsjes, vind het gewoon jammer van men geld dat ik ze zo moest weg doen. En een verzameling van games is altijd leuk, je gaat je niet vlug vervelen.

  26. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Zoals eerder gezegd hou ik mijn games:

    Mijn collectie:
    1.Grand Theft Auto IV
    2.LittleBigPlanet
    3.Far Cry 2 Collectors Edition
    4.The Bourne Conspiracy
    5.Buzz Quiz TV
    6.Call of Duty: World at War
    7.Tony Hawk Proving Ground
    8.Resistance 2
    9.Resistance Fall of Man
    10.Assassin’s Creed
    11.The Elder Scrolls IV: Oblivion
    12.Uncharted Drake’s Fortune
    13.Mirror’s Edge
    14.Battlefield: Bad Company
    15.Ratchet and Clank Tools of Destruction
    16.Ratchet and Clank Quest for Booty
    17.Burnout Paradise The Ultimate Box
    18. Fallout 3
    19: WipEout HD
    20. Supersonic Acrobatic Rocket Powered Battle-Cars
    21. PAIN
    22. PixelJunk Eden
    23. PixelJunk Monsters
    24. Killzone 2

    PS: Maar ik verkoop op het moment wel PlayStation 2 games.

  27. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Mijn collectie:

    1. Killzone 2. YEAH!!

    2. Call of Duty World at War.
    3. Call of Duty 4 Modern Warefare.
    4. GTA IV.
    5. Burnout paradise.
    6. The orange box.
    7. Soul Calibur 4.
    8. Uncharted drake’s fortune.
    9. Assins Creed.
    10. Resistance fall of Man.
    11. Wipeout HD (van een vriend gekregen :D)

    En dan ook nog natuurlijk games van oudere consoles zoals PS2, PSP gamecube en de Gameboys:P Maar die ga ik nie allemaal zegge XD

  28. 515 XP
    patrickvanloosbroek's avatar

    ik hou ze allemaal allen heb uncharted verkocht geld nood

  29. 213 XP
    Bart013's avatar

    Alleen slechte games verkoop ik of ruil ik. Verder houd ik alles want ik vind een collectie hebben wel cool! Heb nu 14 PS3 titels atm.

  30. 337 XP
    dicapo's avatar

    ja ik spaar ze, krijg nu al een aardige collectie πŸ™‚

    Assassin’s Creed
    BioShock
    Burnout Paradise
    Fallout 3
    Far Cry 2
    Grand Theft Auto IV
    Lost
    Mercenaries 2: World in Flames
    Mirror’s Edge
    MotorStorm
    Prince of Persia
    Quantum of Solace: The Game
    Resistance: Fall of Man
    The Club
    Tony Hawk’s Proving Ground
    Uncharted: Drake’s Fortune

    en krijg nog
    killzone 2
    resistance 2

  31. 424 XP
    Dawes's avatar

    Bij mij verschilt het..

    sommige speel ik uit en wil ik ruilen, de andere wil ik graag behouden, en dan heb je op het moment:

    MX vs ATV: Unlimited
    Midnight Club Los Angeles
    Call of Duty World at War
    Baja the Edge of Control
    Killzone 2
    Resistance Fall of man
    Resistance 2
    Call of Duty 4
    Warhawk
    Shaun White Snowboarding
    The Club
    Topspin 3
    Madden NFL 08
    Battlefield Bad Company Gold Edition
    GTA 4
    Mirrors Edge
    Burnout Paradise
    PES 2009
    Little Big Planet
    Skate
    Madden NFL 07
    Gran Turismo 5 Prologue
    Motorstorm
    Stuntman ignition
    Haze (nieuw in verpakking xD)
    Assasins Creed (uitgespeeld, geruild)
    Saints Row 2 (niks aan, verkocht)
    Uncharted Drakes Fortune (uitgespeeld, geruild – maar leen hem soms wel)
    Motorstorm 2

    // Dawes

  32. 454 XP
    arwin1993's avatar

    games die goed zijn bewaar ik maar als een game me tegenvalt gooi ik ze wel eens op een verkoopsite en kijk of ik een leuk bod krijg.

  33. 754 XP
    SyncPeter's avatar

    Ik hoed al me games, zelfs games zoals Spider-Man, maar die had ik ook gekregen xD. Heb tot nu toe negen spellen. Check me sig

  34. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    ik hou ze meestal, tenzij ik ze bagger slecht vind

  35. 4 XP
    Mitch1993's avatar

    Ik hou ik me games, alleen als ik een miskoop heb dan verkoop ik hem πŸ˜›

  36. 1992 XP
    elazzja's avatar

    Ik spaar me games en een deel betalen mijn ouders.

    Verder hou ik mijn games want een grote collectie staat goed.

  37. 1562 XP
    dikked's avatar

    ik spaar ze want als ik ooit weer zin krijg om een game opnieuw te spelen heb ik hem altijd nog

  38. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    ik spaar ze want als ik ooit weer zin krijg om een game opnieuw te spelen heb ik hem altijd nog

    Ja, dat vind ik ook! πŸ˜‰

  39. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Ik spaar ze niet egt πŸ™‚

    De egte toppers( in mijn ogen) die hou ik:)
    Maar ik heb nu 15 games (die ik ook hou:P)
    En heb er nu tussen de 15 a 20 verkocht πŸ˜›
    En van 1 heb ik nu spijt:'( Dus die koop ik weer xD

  40. 4204 XP
    afca-yuri's avatar

    Ik houd m’n spellen altijd

  41. 434 XP
    JoeyNL's avatar

    Ligt er aan. Als ik een game heb en die heb ik al uitgespeeld, en die game is daarna nie meer leuk dan verkoop ik hem. Anders niet.

  42. 935 XP
    Mormel123's avatar

    Ik spaar ze ook meestal……één keer heb ik een ps3 spel voor een ander geruild

  43. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ik spaar ze ook meestal……één keer heb ik een ps3 spel voor een ander geruild

    Ik ook, MotorStorm voor Tony Hawk Proving Ground. πŸ˜›

  44. 935 XP
    Mormel123's avatar

    Ow oke, ik had resistance 2 voor far cry 2…..wel vet spel far cry 2 alleen veel bugs

  45. 18 XP
    Crazy-Fox's avatar

    waarom zou je ze verkope ofzoo, k koop meestal tog altijd goede spellen πŸ˜€ en die speel ik meer dan 1 keer πŸ˜›

  46. 7 XP
    MH-013's avatar

    Oef het is al weer goed, ik heb mijn veter gestrikt

  47. 8864 XP
    7th-son's avatar

    vroeger bewaarde ik ze wel, maar tegenwoordig is dat anders
    komt mede ook door de prijs van de spellen
    als ik er 1 zat ben verkoop ik em gewoon of ruil hem in voor een andere.

    ik had laatst nog een x-aantal erg oude games verkocht (ik had een stel Metal Gear spellen liggen die ik ook verkocht heb)

    het spel wat tevens nog het meeste opleverde was toch ook wel Metal Gear 2: Solid Snake (MSX2, 1989), a whooping 250 euro’s

  48. 454 XP
    desauzenman's avatar

    ja ik hou mijn spellen maar ik zal niet weten wat ik met de ps1 spellen moet die speel ik toch nooit meer:P

  49. 501 XP
    nWo_VuistInSter's avatar

    Ik heb echt nog nooit één van mijn spellen verkocht. Ik ben er veel teveel aan gehecht, en je weet maar nooit wanneer je in een sentimentele bui raakt en ze nog eens gaat spelen… My preciousss…. (Zou zelfs mij MGS niet wegdoen, zelfs niet voor zo’n achterlijk bedrag! Het is mijn lievelings game, echt 12 keer uitgespeeld ofzo :prop:)

  50. 528 XP
    UPD8NL's avatar

    Ik verzamel spellen wel. Maar als mijn console de deur uit gaat bewaar ik alleen toppers die echt dope vond. Zo heb ik Metal Gear Solid 2 Special Edition zelfs nog orgineel! En verder verkoop ik mijn games los ook zelden.

  51. 8864 XP
    7th-son's avatar

    mjah ik HAD van die serie:
    Metal Gear
    Metal Gear 2 Solid Snake
    Metal Gear Solid Pack, die met dogtag, t-shirt, muziek cd etc(+virtual missions)
    Metal Gear Solid 2 (met bonus disc)
    Metal Gear Solid 3

    soms moet je dingen doen waar je spijt van kan hebben he..

  52. 501 XP
    nWo_VuistInSter's avatar

    *Krijgt toeval* Heb je dat allemaal verkocht?!?!?! ZONDAAR!

  53. 177 XP
    KB-013's avatar

    Ligt eraan, als ik de game echt vindt zuigen dan verkoop/ruil ik hem wel. Mirror’s Edge en Rainbow Six Vegas 2 zijn de eerste games die ik te ruil aanbied ooit! :O

  54. 88 XP
    Downtrust's avatar

    Ik verkoop veel van mijn games. Is geldbesparend.

    (En sorry, ik kon het niet laten om op die 4e optie te stemmen xD)

  55. 8864 XP
    7th-son's avatar

    Ligt eraan, als ik de game echt vindt zuigen dan verkoop/ruil ik hem wel. Mirror’s Edge en Rainbow Six Vegas 2 zijn de eerste games die ik te ruil aanbied ooit! :O

    soms kun je even niet anders kerel

  56. 73 XP
    wasmiddel's avatar

    Alles bewaren πŸ˜€ is leuk voor de collectie.

  57. 528 XP
    UPD8NL's avatar

    Ligt eraan, als ik de game echt vindt zuigen dan verkoop/ruil ik hem wel. Mirror’s Edge en Rainbow Six Vegas 2 zijn de eerste games die ik te ruil aanbied ooit! :O

    En dat zijn nog geen eens zulke slechte games. xD. En 7th Son , heb je geen foto meer van die prachtige collectie die je HAD.?

  58. 8864 XP
    7th-son's avatar

    nee helaas niet
    ik heb het t-shirt en de original sound track van MGS1 nog wel πŸ™‚

  59. 528 XP
    UPD8NL's avatar

    Oke , wel tof man! Beter bewaar je die nog wel :P.

  60. 8864 XP
    7th-son's avatar

    zekers!
    ik zag laatst iemand die zijn metal gear collectie verkocht op marktplaats, daar zaten echt alle titels en goodies bij, niet normaal!

  61. 954 XP
    Callme's avatar

    Nee ik spaar geen games, ik bewaar de games waarvan ik weet dat ik ze of nog een keer ga spelen..de rest verkoop ik tegen een goed prijsje of ruil ik.

  62. 69 XP
    Tweek's avatar

    Behoud zeker me games… zonde om ze te verkopen, en zeker zonde als je je duur gekochte games voor een prikkie verkoopt.

  63. 1140 XP
    PussyHunter's avatar

    Ik hou ze altijd, koop namelijk alleen spellen die goed zijn:D
    mijn stapeltje is nu 10 games hoog.

  64. 954 XP
    Callme's avatar

    Behoud zeker me games… zonde om ze te verkopen, en zeker zonde als je je duur gekochte games voor een prikkie verkoopt.

    zonde is het om ze in je kast te laten staan en nooit meer te spelen :), oja nu ga je zeker zeggen dat je al je spellen nog een keer speelt.:$

  65. 177 XP
    KB-013's avatar

    Nee, maar het is toch leuk je games te kunnen zien in het echt en dan te denken: Die heb ik uitgespeeld! πŸ˜€ of Wat een poepspel, dat kan ook nog. πŸ˜›

  66. 60 XP
    Ruben-17's avatar

    Mijn veter zit los:P
    Nee ik houd mij games:) Misschien dat ik ze later verkoop als ik niet meer game op de playstation

  67. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    Ik heb klitteband)( not)
    Maar, ik houd mme’n games. Maar ga binnekort een zooitje verkopen! gewoon games die ik niet meer speel.

  68. 69 XP
    Tweek's avatar

    zonde is het om ze in je kast te laten staan en nooit meer te spelen :), oja nu ga je zeker zeggen dat je al je spellen nog een keer speelt.:$

    Nee joh lang niet…blijft geen :yay:

    Maar ik moet zeggen dat die ouwe gamessoms nog leuk zijn…maar 1x games en de console de Sega Megadrive verkocht… zo’n spijt van gehad dat hij nu weer stof staat te happen…:$:rofl:

  69. 8864 XP
    7th-son's avatar

    ik kon me msx2 games en computer wel gaan bewaren, maarja, ik kan ook alles spelen op een emulator

  70. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Ik houd ze altijd:P Zeker SCIV die is zo leuk dat ik hem gewoon niet kwijt wil :l

  71. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ik houd ze altijd:P Zeker SCIV die is zo leuk dat ik hem gewoon niet kwijt wil :l

    WHAHAHAHAHAHA! Die opmerking! xD

  72. 42 XP
    SieS's avatar

    sinds ik een ps3 heb verkoop ik geen enkel spel meer.
    ik ben trots op mijn collectie spellen. heb er nu al 38.(ik weet dat het er wel erg veel zijn)
    maar ik vind het gewoon zonde om mijn spellen te verkopen.

    Ik spaar trouwens ook originele dvd’s en blurays. waar ik er nu ook al zo’n 450 van heb.

    en voor de mensen die spellen te duur vinden kijk een op amazon.co.uk daar staan de meeste spellen voor 15 tot 25 euro. met bezorg kosten zit je op zon 30 euro voor bijna elk spel. nieuwe spellen kosten daar nog wel het volle pond, maar dan moet je gewoon ff 1 maand wachten. ik koop daar al mijn spellen.

    ik had daar bijvoorbeeld Killzone2 en resident Evil 5 gepreordert. ik kreeg ze dus 1 dag na release dag binnen. en ik heb daar in totaal 75 euro voor betaald. in in nederland ben je dat al kwijt voor 1 spel.

    mensen kijk daar maar eens, scheelt een hoop geld

  73. 85 XP
    StefanRSW's avatar

    sinds ik een ps3 heb verkoop ik geen enkel spel meer.
    ik ben trots op mijn collectie spellen. heb er nu al 38.(ik weet dat het er wel erg veel zijn)
    maar ik vind het gewoon zonde om mijn spellen te verkopen.

    Ik spaar trouwens ook originele dvd’s en blurays. waar ik er nu ook al zo’n 450 van heb.

    en voor de mensen die spellen te duur vinden kijk een op amazon.co.uk daar staan de meeste spellen voor 15 tot 25 euro. met bezorg kosten zit je op zon 30 euro voor bijna elk spel. nieuwe spellen kosten daar nog wel het volle pond, maar dan moet je gewoon ff 1 maand wachten. ik koop daar al mijn spellen.

    ik had daar bijvoorbeeld Killzone2 en resident Evil 5 gepreordert. ik kreeg ze dus 1 dag na release dag binnen. en ik heb daar in totaal 75 euro voor betaald. in in nederland ben je dat al kwijt voor 1 spel.

    mensen kijk daar maar eens, scheelt een hoop geld

    Daarvoor moet je wel een creditcard hebben..:shrug:

  74. 536 XP
    Glennps3's avatar

    ik hou ze ook vind het zonde om ze weg te doen

  75. 62 XP
    sgtberdin's avatar

    Ik hou sommigen die ik leuk vindt. zoals: BF BC, X-men,Burnout, Killzone2(alleen killzone heb ik al een tijdt niet meer gespeeld denk dat ik hem weg doe) de anderen die ruil ik altijd.

  76. 818 XP
    Justinvd's avatar

    Kben niet egt een spaarder..
    Als ik er eenmaal op uitbekeken ben dan ruil of verkoop ik ze..
    Khad wel eventjes spijt na een tijdje toen ik GtaIV had verkocht mja.. πŸ˜›

  77. 871 XP
    -Sander's avatar

    Als ik zoiets heb van: Dit speel ik 100% zeker nooit meer verkoop/ruil ik ’t.
    Als ik denk van: Deze kan ik ooit nog wel onder t stof vandaan trekken hou ik ‘m.