Forum

Topic: XP reset online

Anoniem's avatar

Hee sensers,

telkens als ik online in GTA IV ga , ben ik level 0 terwijl ik al lvl 2 ofzo was, ik wil voor de hoogste rank gaan maar dat schiet ook niet op zo..

iemand tips hoe ik dit verhelp?

alvast bedankt

chasin

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    :O dit is wel heel erg slecht nieuws. de enige oplossing die ik zie is contact opnemen met sony

  2. 148 XP
    chasinaapjuh's avatar

    :O dit is wel heel erg slecht nieuws. de enige oplossing die ik zie is contact opnemen met sony

    ja ik had opgezocht op google , kijk zelf maar eens zijn zat mensen met zelfde probleem.

    die zeggen dat je gewoon PSN af moet melden spel afsluiten en dan overnieuw, dan ga ik dat maar eens proberen..

  3. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    ja ik had opgezocht op google , kijk zelf maar eens zijn zat mensen met zelfde probleem.

    die zeggen dat je gewoon PSN af moet melden spel afsluiten en dan overnieuw, dan ga ik dat maar eens proberen..

    Heb ik dus ook 🙁

  4. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ik niet. Ben rank 5! Maar ik heb het wel in het begin gehad maar volgens mij werkt het wat je net zegt Jaap (als je zo heet. xD).

  5. 148 XP
    chasinaapjuh's avatar

    haha oke ik zal wel es kijken

    nee ik heet geen jaap xD

  6. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    haha oke ik zal wel es kijken

    nee ik heet geen jaap xD

    Chinaasjaap ofzo… xD Dacht ik het van. xD

  7. 148 XP
    chasinaapjuh's avatar

    haha nou eigenlijk wou ik mezelf gewoon chasin noemen maar aapjuh deed ik er een keer achter omdat chasin al in gebruik was