Forum

Topic: Pimp je PS3

Anoniem's avatar

Omdat wij onze ps3’s niet kunnen pimpen in europa, zijn er nu wel skins te verkrijgen in nederland:

http://www.dimensionplus.nl/funware/skins/#ps3

Erg vet en goedkoop 😛

Wou het effe melden omdat er al een topic was over een amerikaans bedrijf die ps3 kleuren kon veranderen enz

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

22 reacties

  1. 704 XP
    Boemtje's avatar

    15 euro niet duur nee

  2. 266 XP
    KiefDelicious's avatar

    leuke stickers 😀

    http://media.dimensionplus.nl/autogen/570023-185.jpg

  3. 2623 XP
  4. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Was al heel lang bekend hoor :p

  5. 561 XP
    Stefz0r's avatar

    Jammer dat de mijne er niet bij staat:( als het goed is kan je op gameorder.nl ook van die decalskins bestelle, ook 15 euro en als ik het goed heb gratis verzende.

    EDIT: http://gameorder.nl/decalgirl-skins-playstation-c-257_261.html hier kun je ze ook bestelle:D alleen die ik wil staat hier ook niet tussen:( alleen op die echte site van decal

  6. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    jammer dat t stickers zijn.. heb liever een soort van plaat:P
    of gewoon professioneel gespoten door dat amerikaans bedrijf, maarja dan zou ik een nieuwe ps3 moete kope:p

  7. 153 XP
    adhd1977's avatar

    is bij mij ook al tijdje bekend, dit zijn de betere skins..
    en inderdaad in NL is dit soort spul bijna niet te krijgen, of in de mode..

    ik zelf heb de WAR skin met controller set enz….. (zie bijlage)

    Ga binnekort via een maat een behuizing laten special painten..

    Peace….

  8. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    jammer dat t stickers zijn.. heb liever een soort van plaat:P
    of gewoon professioneel gespoten door dat amerikaans bedrijf, maarja dan zou ik een nieuwe ps3 moete kope:p

    Zodra je garantie verlopen is, kun je je ps3 ook zelf proberen te spuiten.
    Zorg dat je de lettertjes wel goed afplakt.

  9. 561 XP
    Stefz0r's avatar

    Zodra je garantie verlopen is, kun je je ps3 ook zelf proberen te spuiten.
    Zorg dat je de lettertjes wel goed afplakt.

    En natuurlijk je ventilatie gatenxD denk niet dat het helemaal goed komt als de verf ook in je ps3 komt:P

  10. 1386 XP
    Redd's avatar

    Inderdaad erg jammer dat het stickers zijn.. 🙁 Ik ga dus echt geen stickers op me PlayStation plakken, liever een faceplate die ik kan veranderen, of desnoods erop kan klikken. xD

  11. 561 XP
    Stefz0r's avatar

    Inderdaad erg jammer dat het stickers zijn.. 🙁 Ik ga dus echt geen stickers op me PlayStation plakken, liever een faceplate die ik kan veranderen, of desnoods erop kan klikken. xD

    t ziet er vet gelikt uit hor van decalgirls alleen misschien een beetje een priegel werkje maja dat heb je met stickers:P en je kunt het er ook weer gwoon van af halen zonder die plak zooi

  12. 4204 XP
    afca-yuri's avatar

    Leuke optie, maar ik denk dat je er snel op uitgekeken raakt

  13. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    t ziet er vet gelikt uit hor van decalgirls alleen misschien een beetje een priegel werkje maja dat heb je met stickers:P en je kunt het er ook weer gwoon van af halen zonder die plak zooi

    Ja, ik hoef niet. Ben gelukkig met mijn PlayStation 3 nu. 😀

  14. 591 XP
    dajez's avatar

    diee sexy girl willek wel hebbe:D

  15. 18 XP
    Rick's avatar

    wist ik nog niet, vet cool 😀

  16. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    En natuurlijk je ventilatie gatenxD denk niet dat het helemaal goed komt als de verf ook in je ps3 komt:P

    Daarom moet je ook wachten tot je garantie erfa is, dan kun je je de kappen eraf halen , en dan spuiten. 😉

    Als je dat doet voordat de garantie verlopen is, scheur je de garantiesticker kapot, en dan is je garantie alsnog weg. xD

  17. 74 XP
    steven2610's avatar

    hier in belgie heb je altijd garantie op je ps3 zolang je maar je aankoop bewijs hebt, weet niet of het bij jullie zo is maar weet niet als je die stickers er op plakt dat je dan nog garantie hebt

  18. 861 XP
    Morticuz's avatar

    hier in belgie heb je altijd garantie op je ps3 zolang je maar je aankoop bewijs hebt, weet niet of het bij jullie zo is maar weet niet als je die stickers er op plakt dat je dan nog garantie hebt

    Als je garantie sticker eraf is heb je nergens meer garantie…

  19. 142 XP
    xXpnutXx's avatar

    ik wil gewoon een lekkere pinda op mijn ps3 😛

  20. 73 XP
    wasmiddel's avatar

    ik wil gewoon een lekkere pinda op mijn ps3 😛

    Je kunt ergens op het internet zelf stickers maken, ook speciaal voor je ps3.

  21. 142 XP
    xXpnutXx's avatar

    Je kunt ergens op het internet zelf stickers maken, ook speciaal voor je ps3.

    handig bedankt, maar ga het toch niet doenxD

  22. 536 XP
    Glennps3's avatar

    vind ik wel vet maar ik vind het zwart juist zo vet eraan en dan onder da glasachtig laagje nog eens playstation 3 in zo een kei sjiek lettertype (ik zou hem toch niet willen veranderen)