Forum

Topic: Gran Turismo 5 kopen?

Anoniem's avatar

Zou ik GT 5 nu nog wel kopen want ik weet niet wanneer die uit komt niemand weet dat en ik wil geen Platinum hoesje erom. En ik weet niet 100% zeker of ik GT 5 leuk zal vinden ik het wel leuk om serieus te rijden niet zo arcade als NFS.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

13 reacties

  1. 7170 XP
    jimke1's avatar

    GT5 is het beste wat je kunt vinden kwa race game
    ik heb nog geen game kunnen vinden die nog maar in de buurt komt kwa gameplay
    realistis beelden
    normaal gaat hij in 2010 uitkomen

  2. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    hij blijft mooi, en het schijnt dat hij pas eind 2009, begin 2010 uitkomt.
    zo duur is hij nou ook niet he..

  3. 420 XP
    Zwerver7's avatar

    En kan ik het nog ergens in de originele hoesje krijgen?

  4. 1748 XP
    Shmet's avatar

    wat maakt het hoesje nu uit, het spel zit erin 😛 zie marktplaats anders

  5. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    Ik heb mezelf ooit belooft niet de prologue te kopen en te wachten op de ‘echte’ versie:P het doet pijn maar ik hou volxD.. De volledige versie komt hard!

  6. 420 XP
    Zwerver7's avatar

    Ik had het zelfde plan als jou maar ik wacht ook alweer lang en het begint te jeuken dus wil het wel kopen.

  7. 1268 XP
    luctheman's avatar

    Interpunctie?

  8. 213 XP
    Bart013's avatar

    Je kunt prologue wel ergens goedkoop voor een tientje ofzo op de kop tikken. Ikzelf wacht op de full versie en ga er dan meteen een vet stuur + pedaal en schakelpook bijkopen!

  9. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ik hou niet van het racegenre dus deze game hoef ik niet. Mijn broer daarentegen speelt alleen maar race dus die heeft hem meteen! Hij heeft ook Prologue op release gekocht.

  10. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    Ik hou niet van het racegenre dus deze game hoef ik niet. Mijn broer daarentegen speelt alleen maar race dus die heeft hem meteen! Hij heeft ook Prologue op release gekocht.

    Maar jou broer gaat ook naar een goede opleidingxD

  11. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Maar jou broer gaat ook naar een goede opleidingxD

    Ja, die school is zeker goed! 😀 Jammer dat jullie niet in dezelfde klas komen. 😛

  12. 420 XP
    Zwerver7's avatar

    Ik heb zojuist Gran Turismo 5 besteld, dus hier kan een slot op. (6)

  13. 1992 XP
    elazzja's avatar

    Ik denk dat je nog wel jaren plezier kan hebben met de full version. Zeker met een racestoel (G25 ofz.)