Forum

Topic: StreetFighter IV Ultra’s?

Anoniem's avatar

Heey,

Ik heb een paar vraagjes over SFIV, ik heb hem net en heb al even gespeeld maar alleen met Blanka en Ryu. Ik heb een aantal tips nodig:

Als ik een Ultra Combo wil doen dan gaat dat heel moeilijk, Ryu is me 2x gelukt maar Blanka gewoon niet. Hoe kun je chargen met Blanka? Is er een makkelijkere manier op Ultra’s te doen?

Alvast bedankt!
KB-013

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

13 reacties

  1. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Misschien moet je die controller kopen (speciaal ontwikkeld voor Street Fighter IV). Die op een arcadecontroller lijkt.

  2. 8837 XP
    7th-son's avatar

    chargen? je bedoelt ca 2 seconden naar achter en dan naar voren indrukken geloof ik?

  3. 177 XP
    KB-013's avatar

    Ja, en hoe rol je zo met blanka in de lucht naar voren?

  4. 8837 XP
    7th-son's avatar

    2sec naar achter inhouden, dan naar voren indrukken plus beuken

    en als je alles goed timed kun je die 2sec naar achter indrukken al doen tijdens een sprong of bukken

    timing is everything, and training is key!

  5. 177 XP
    KB-013's avatar

    Timing is everything, and training is key!

    Vanmiddag zat ik samen met Bart ff de offline multiplayer te spelen, natuurlijk wel in training mode om alles even onder te knie te krijgen. Alle ‘halve slag’ aanvallen kan ik nou wel, maar het is me echt nog steeds niet gelukt om bijvoorbeeld Blanka aan het rollen te krijgen. 🙁

  6. 6677 XP
    Myx's avatar

    Je moet het rustig doen, toen ik begon met street fighter deed ik ook alles heel snel, dat gaat vaak fout gewoon rustig proberen 🙂

  7. 177 XP
    KB-013's avatar

    Moet je gewoon een stukje naar achter lopen? Kan iemand anders even een filmpje maken die met blanka zo naar voren rolt zeg maar?

  8. 8837 XP
    7th-son's avatar

    2sec naar achteren is inderdaad lopen ja 😛

  9. 177 XP
    KB-013's avatar

    Het lukt nog niet. :'( Kan anders iemand online laten zien? 🙂 PSN ID is KB-013

  10. 6677 XP
    Myx's avatar

    Ok voeg mij mr toe dan kom ik als het kan rond 7 uur of half 8 online 🙂

  11. 188 XP
    Cassh's avatar

    Probeer anders de challenge mode met Blanka. Is een hele goeie manier om meester te worden in de moves. Eerst kon ik alleen de hadouken van Ryu.. maar nu kan ik de vetste moves zonder na te denken uit me mouw schudden. Timing blijft wel het lastigst.

  12. 8837 XP
    7th-son's avatar

    ik voeg je ook ff toe als je niet erg vind

    ik doe het aardig goed online moet ik zeggen, stond op 1100 punten eergister

  13. 6677 XP
    Myx's avatar

    Ok is goed, mr ben opeens weer aan de LBP 😛 Dus ik ga weer ff oefenen 😛