Forum

Topic: Demon’s Souls

Anoniem's avatar

Ik heb em geïmport. Ik ben is benieuwd want deze is volgens de reviews beter dan White Knight Chronicles. Spijtig dat hij zo duister is maar de bossfights zien er zoooooo geweldig uit!

Wie is nog op dat spel aan het wachten of heeft hem geïmport? Of beter, wie heeft hem al in zijn collectie en wat vind je ervan? : D

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ik ken de game niet. Is het een RPG? Of een MMORPG?

  2. 6677 XP
    Myx's avatar

    Isie al uit dan 😐

  3. 88 XP
    Downtrust's avatar

    Is een JRPG, en nope hij is nog niet uit maar je kan em alvast importen vanuit Yesasia fzo want er zit een engelstalige optie in. Ik krijg hem binnenkort binnen : D Kan niet wachten!

  4. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Is een JRPG, en nope hij is nog niet uit maar je kan em alvast importen vanuit Yesasia fzo want er zit een engelstalige optie in. Ik krijg hem binnenkort binnen : D Kan niet wachten!

    Laat even weten wat je ervan vindt. Ik ken de titel niet.

  5. 88 XP
    Downtrust's avatar

    Woohoo hij is shipped jongens! =D En ik heb gehoord dat er veel online mogenlijkheden zijn. Niet van tegen elkaar vechten maar bv als er ietsje verderop een Bossfight is. Dat je er een tip kunt achterlaten om de andere spelers te waarschuwen. En je ziet ook bloedvlekken van waar andere spelers zijn doodgegaan etc…

  6. 6677 XP
    Myx's avatar

    Klinkt goed 😀 Laat mr horen wat je ervan vind 😀