Forum

Topic: Lintjes

Anoniem's avatar

Weet er iemand mischien een lijst met alle lintjes die je kan halen + Hoe je ze moet halen + Waar en hoe je best kan doen in het Nederlands?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    De medailles bedoel je? Want dat heeft MAGNET een tijdje terug al gepost, kan alleen niet meer vinden. In Killzone 2, zet dat er maar eventjes bij.

  2. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    De medailles bedoel je? Want dat heeft MAGNET een tijdje terug al gepost, kan alleen niet meer vinden. In Killzone 2, zet dat er maar eventjes bij.

    Kan niet veranderen + Staat in KZ2 topic he 🙂

    En jha dat bedoel ik 🙂

  3. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    Kan niet veranderen + Staat in KZ2 topic he 🙂

    En jha dat bedoel ik 🙂

    dan bedoel je dit:
    http://www.ps3-sense.nl/showpost.php?p=88423&postcount=3
    niet in nederlands :$

  4. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Die lintjes kan je ook gewoon zelf vinden in de game hoor…:P
    Staat gewoon bij mijn statistieken, daaar kan je zien welke lintjes je wel behaald heb en welke (nog) niet…

  5. 367 XP
    The Hunter's avatar

    Je kan ook ff kijken op het trage Killzone.com:P Je logt in met je PSN account dan ga je naar Mijn Killzone, dan kijk je bij lintjes en medailles. Daar kun je ook alles vinden, hoe je het moet behalen, etc.

  6. 281 XP
    ZyphoX's avatar

    Kijk idd bij mijn statistieken –> online. Dan behaalde resultaten scheize.

  7. 281 XP
    ZyphoX's avatar

    Er is nog een manier meld je aan op killzone.com en ga daar dan naar mijn medailles en lintjes. Is heel duidelijk