Forum

Topic: 12.000.000

Anoniem's avatar

Je zal het maar winnen:yay::yay:
Nou die kans is denk ik zo klein. Daarom is SBS 6 slim:P
Ze komen met de hoofdprijs πŸ˜€

Wie kijkt er allemaal? En wat vinden jullie er van?

En wat zouden jullie met dat geld doen (A):ok::yay:

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

28 reacties

  1. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Een dikke HD camera kopen + laptop met de nieuwste Adobe monteerprogramma’s! Wat ik overhoud op mijn bank zetten.

  2. 3876 XP
    vinnie1234's avatar

    Een dikke HD camera kopen + laptop met de nieuwste Adobe monteerprogramma’s! Wat ik overhoud op mijn bank zetten.

    Wat je over houd op je bak:P Wil je rente of zo xD (gaat hard om hoog dan met 11.5 mil xD

  3. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    xd ik zou denk ik…. ehmmm…. laptop kopen:P Hoogslaper bank in m’n kamer…. alle game consoles + alle games πŸ˜€

  4. 213 XP
    Bart013's avatar

    Wat een flut serie btw. Je ziet ontzettend vaak de camera in beeld ook nog πŸ˜› (In spiegels/tv’s enzo) en echt ontzettend geforceerd geacteerd, soms leek het net op onze groep 8 musical πŸ˜›

    Ik denk dat ik een uber hd tv zou kopen, een PC die crysis 2 aan gaat kunnen, een vette schakelbrommer en vast wel meer dat er dan in mijn hoofd opkomt.

  5. 6677 XP
    Myx's avatar

    Ik weet niet wat ik zou kopen maar hou zo in zo niet van soaps dus ga niet eens de moeite nemen om te kijken πŸ˜›

  6. 703 XP
    sweetkill_NL's avatar

    nog 2 ps3 komen voor de grap en dan servers van maken

  7. 1562 XP
    dikked's avatar

    ik vind de hoofprijs een geweldige serie vooral die dikke patatbakker is leuk

    ik denk dat ik de mediamarkt + inhoud koop (maar dan gooi ik de XBOX dingen weg)

  8. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    ik vind de hoofprijs een geweldige serie vooral die dikke patatbakker is leuk

    ik denk dat ik de mediamarkt + inhoud koop (maar dan gooi ik de XBOX dingen weg)

    ik ook, alleen verkoop ik de xbox zooi

  9. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Ik hou het lekker:P Heb je meerdere game consoles πŸ˜€ zou ook nog Iphone ding kopen:P en goeie PC eigen internet in m’n kamer πŸ˜€ en scooter en uhmmm….. verzin dan nog wel wat πŸ˜€

  10. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    12 miljoen. :O kan ik alleen maar van dromen. ^^

    -Een gigantische full-HD tv met een dikke geluidsinstallatie + AmbX.
    -Een alienware gamePC
    -Een appartementje kopen. + meubels etc…etc..
    -Zodra ik mn rijbewijs heb. (ben ermee bezig!) een Renault Clio sport V6 kopen. πŸ˜€
    -En nog een hele hoop (nodige) zooi. :p

  11. 1562 XP
    dikked's avatar

    12 miljoen. :O kan ik alleen maar van dromen. ^^

    -Een gigantische full-HD tv met een dikke geluidsinstallatie + AmbX.
    -Een alienware gamePC
    -Een appartementje kopen. + meubels etc…etc..
    -Zodra ik mn rijbewijs heb. (ben ermee bezig!) een Renault Clio sport V6 kopen. πŸ˜€
    -En nog een hele hoop (nodige) zooi. :p

    Zou ik ook doen alleen ik moet nog 3,5 jaar w8ten voor mijn rijbewijs

  12. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    12 miljoen. :O kan ik alleen maar van dromen. ^^

    -Een gigantische full-HD tv met een dikke geluidsinstallatie + AmbX.
    -Een alienware gamePC
    -Een appartementje kopen. + meubels etc…etc..
    -Zodra ik mn rijbewijs heb. (ben ermee bezig!) een Renault Clio sport V6 kopen. πŸ˜€
    -En nog een hele hoop (nodige) zooi. :p

    Jeffrey? Waarom een Renault? Renault is Frans en kijk maar eens goed aan de kant van de weg. Het is altijd een Franse auto die met de motorkap openstaat. πŸ˜› Renault, CitroΓ«n of Peugeot.

  13. 954 XP
    Callme's avatar

    12 milioen koop ik geen renault, dan koop ik een bentley sport πŸ™‚

  14. 1562 XP
    dikked's avatar

    ik koop een lamborghini galardo

  15. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    ik koop een lamborghini galardo

    Dat is dan weer zonde:P Kosten veelste veel πŸ˜› lekkere Hummert of een audi r8 mag er wel komen:D (nog 1,5 jaar wachten :'() Mooie auto voor me pa dan maar πŸ˜›

  16. 1562 XP
    dikked's avatar

    hummers zijn mooi maar dan wil ik wel een getunede

  17. 954 XP
    Callme's avatar

    dan liever een ranger rover of een cadillac SUV

  18. 703 XP
    sweetkill_NL's avatar

    ik koop een lamborghini galardo

    die ga je niet zomaar kunnen kopen πŸ˜› je moet dan al een paar auto’s hebben πŸ˜› en lid zijn van allenmaal dingen

  19. 1562 XP
    dikked's avatar

    waarvoor ik ga naar de lamborgini vesteging en ik smijt met geld en daar is je auto dan

  20. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    waarvoor ik ga naar de lamborgini vesteging en ik smijt met geld en daar is je auto dan

    Grapjas:P je mag er volgensmij geen eens mee op de openbare weg….
    Ik weet nog wel iets ^^ een eigen racecercuit dan kan je al wel rijden voor je 18e ^^

  21. 703 XP
    sweetkill_NL's avatar

    waarvoor ik ga naar de lamborgini vesteging en ik smijt met geld en daar is je auto dan

    haah in je dromen zeker:P gaat je tog niet lukken

  22. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Ik zou+ een groot gedeelte investeren in obligaties, en misschien aandelen (nu teminste lekker goedkoop). En de rest (+wat ik ermee verdien) voor later bewaren. Min 1 miljoen voor die gafe auto in autoweek.

  23. 954 XP
    Callme's avatar

    waarvoor ik ga naar de lamborgini vesteging en ik smijt met geld en daar is je auto dan

    nou nee, je kan niet zomaar een lambo mee krijgen hoor en een gallardo al helemal niet , daar moet je voor uitgenodigd worden.

  24. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Met 12 miljoen kan je dat wel, geloof me maar.

  25. 954 XP
    Callme's avatar

    Met 12 miljoen kan je dat wel, geloof me maar.

    neehoor dat kan niet πŸ™‚ , die auto’s moeten exclusief blijven en daarom doen ze dat. Denk je echt dat jij de enige zal zijn die extra wil betalen voor een lambo..

  26. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Gewoon een stoere sport auto die mooi is beetje tune circuit kopen πŸ˜€ iedere dag rijde πŸ˜€

    PS. met 12 mile lukt dat echt wel hoor!! Anders koop je een terrein wagen een een groot veld:P

  27. 515 XP
    patrickvanloosbroek's avatar

    ik vind het een vet serrie

    ik zou een dodge viper kopen en een nieuwe huis
    en een game winkel beginnen

  28. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    neehoor dat kan niet πŸ™‚ , die auto’s moeten exclusief blijven en daarom doen ze dat. Denk je echt dat jij de enige zal zijn die extra wil betalen voor een lambo..

    Je betaald van een auto die normaal 1 Γ‘ 2 miljoen kost 12 miljoen. Daar hoeven ze echt niet over na te denken hoor. Je betaal 10x zo veel!