Forum

Topic: Tip Trophie One Man Army

Anoniem's avatar

Hey,

Ik heb een manier om deze zilveren trophie makkelijk te halen. Zorg dat je wel full health, armor en een paar goede wapens hebt. Ga naar het museum op het 2e eiland(bij Central Park). Schiet daar op iemand tot je wanted 1 of 2 hebt. Loop nu naar binnen en loop helemaal naar het einde naar de trap. Ga de trap op en ga op de plek zitten zodat je over de hal kijkt. Wacht tot er agenten binnen komen een dood ze. Doe dit steed weer tot de wanted 6 hebt. Houd dit dan nog 5 minuten vol en je hebt hem. Good Luck:)

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

10 reacties

  1. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    Slim maar weet nog wel makklijker hmmm

    Jat gelijk als je spel start een heli (of cheat hem:P als je cheat gaan wel anmdere trophies closed maar niet die) Dan vlieg naar 2e eiland. Je hebt 6 sterren. Dan heel veer naar water vliegen doe dit rond de 3 minuten. Ga naar de WC. Als je terug komt hebt je trophie 😛

  2. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Slim maar weet nog wel makklijker hmmm

    Jat gelijk als je spel start een heli (of cheat hem:P als je cheat gaan wel anmdere trophies closed maar niet die) Dan vlieg naar 2e eiland. Je hebt 6 sterren. Dan heel veer naar water vliegen doe dit rond de 3 minuten. Ga naar de WC. Als je terug komt hebt je trophie 😛

    Ja of je valt in het water met je helikopter en verdrinkt voordat je de trophy heb! :rofl1:

  3. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    Ja of je valt in het water met je helikopter en verdrinkt voordat je de trophy heb! :rofl1:

    Dat moet je gewoon hoog genoeg zitten doos xD :rofl1:

  4. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Dat moet je gewoon hoog genoeg zitten doos xD :rofl1:

    Nou ja… Mijn manier is beter:
    Start opnieuw, pak de code voor motor/auto (blockt niets) en dan wapencode (schiet een aantal agenten kapot tot zes sterren). Dan rijd je met je auto/motor de trein in en wacht daar.

  5. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Nog 28 seconden voor de trophy. 😛

    PS: Sorry voor dubbelpost.

  6. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    simpelste is in een ondergronds treinenstelsel gaan zitten(niet bij het station komen ze wel) komen ze namelijk niet en met de wanted up cheat 6 sterrren krijgen en dan als je die trophie hebt er gewoon weer uitrijden(uit de 6 sterren wanted cirkel dat lukt ondergronds namelijk heel makkelijk) ondergronds en je hebt ook dat je aan 4 sterren moet ontsnappen

  7. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Vergeten te melden. In mijn GTA IV zit een bug dus ik kan die trophy niet halen met mijn eigen CD. Waarom? Hij telt bij mij de zes sterrengezocht tijd niet op. 🙁 Dat was vanaf het begin van aankoop al. Volgens mij de eerste lading gefabriceerde GTA IV’s waren niet perfect want bij bol.com deed hij het niet en toen heb ik in Bart Smit gekocht en toen deed die het wel maar telt hij mijn zes sterrengezocht niet. :'(

    wanted up cheat 6 sterrren krijgen

    Dat blockt de trophy.

  8. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    Vergeten te melden. In mijn GTA IV zit een bug dus ik kan die trophy niet halen met mijn eigen CD. Waarom? Hij telt bij mij de zes sterrengezocht tijd niet op. 🙁 Dat was vanaf het begin van aankoop al. Volgens mij de eerste lading gefabriceerde GTA IV’s waren niet perfect want bij bol.com deed hij het niet en toen heb ik in Bart Smit gekocht en toen deed die het wel maar telt hij mijn zes sterrengezocht niet. :'(

    Dat blockt de trophy.

    wanted up blockt hem niet(anders kon ik hem ook niet hebben)
    wanted down wel

  9. 4204 XP
    afca-yuri's avatar

    Slim maar weet nog wel makklijker hmmm

    Jat gelijk als je spel start een heli (of cheat hem:P als je cheat gaan wel anmdere trophies closed maar niet die) Dan vlieg naar 2e eiland. Je hebt 6 sterren. Dan heel veer naar water vliegen doe dit rond de 3 minuten. Ga naar de WC. Als je terug komt hebt je trophie 😛

    En als je nou niet naar wc hoeft?

  10. 451 XP
    Florian's avatar

    En als je nou niet naar wc hoeft?

    lol:p bijdehandje..:P