Forum

Topic: Ik hoor van steeds meer mensen dat ze KZ2 nu ook al zat zijn.

Anoniem's avatar

Ik dacht dat ik de enige was ik speel weer COD me vrienden ook wie nog meer…

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

47 reacties

  1. 8837 XP
    7th-son's avatar

    ik zie nogsteeds heel veel mensen in me psn lijstje die alleen maar killzone2 spelen
    dat is waarschijnlijk het probleem ook
    ze spelen ook alleen maar kz2, en niks anders, zo gaat een spel ook sneller vervelen natuurlijk.

    en misschien omdat ze toch de snelheid en controls van fps games missen die ze gewend zijn

  2. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ik wissel het af. Zo zit ik Fallout 3 te spelen zo weer LittleBigPlanet maar ook Killzone 2, gisteravond Burnout Paradise The Ultimate Box. En nu weer Killzone 2.

  3. 576 XP
    Gunpowder's avatar

    Ik ben hem nog niet zat, maar je moet een spel idd niet kapot spelen..
    Zo erger ik me dood aan de maps, ik vind ze te klein…je komt elkaar constant tegen in het zelfde stukje van de map.
    Ook is het verstandig om de singleplayer en multiplayer af te wisselen, kom je ff niet verder in de singleplayer, ga je lekker ff online je skills bijwerken 🙂

  4. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    dit klopt niet absoluut niet

    en ik doe wel wat degenen hierboven zeggen hem helemaal kapot spelen ik vind het jammer dat er zo weinig ranks zijn je zit zo op 3 sterrren

  5. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Ik denk gewoon dat jij meer houdt van lekkere snelle gameplay. Ik hou ook wel van snelle gameplay zoals cod4, maar ik vind die van Killzone 2 ook gewoon goed genoeg voor mij. En vind het ook gewoon vetter, vooral het clansysteem vind ik zeer handig. Killzone 2 is ook een een ander soort FPS als CoD4. Maar ik ben hem nog lang niet zat… Vind hem nog steeds ongelofelijk vet, de enigste games die ervoor kunnen zorgen dat ik stop met Killzone 2 spelen zijn; CoD6 & Operation Flashpoint: Dragon Rising…
    Maar dat duurt nog wel even dus ik hou me voorlopig hiermee zoet.

  6. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    Omg KZ2 is veel beter dan COD. Ikzelf speel nog ontiegelijk veel KZ2:) Geweldig spel 🙂

    Mvg,

    Vinnie1234 & Rginkel

  7. 281 XP
    ZyphoX's avatar

    Omg KZ2 is veel beter dan COD. Ikzelf speel nog ontiegelijk veel KZ2 Geweldig spel

    Mvg,

    Vinnie1234 & Rginkel

    Dat is echt niet waar man. Kom op wees ff eerlijk. CoD4 speelt lekkerder, de servers zijn nu naar de klote.

    On: Hoe kan je Kz2 zat zijn OMG. Het is gewoon wat moeilijker dan Cod4 en mensen hbbn zeker ook geen geduld. En ja bij mij speelt ook iedereen gewoon Kz2.

  8. 564 XP
    Rox92's avatar

    KZ 2 Nou ik ben hem nog lang niet zat 😛
    Ook die ranking systeem met verschillende soorten mannetjes vind ik super dus ja duurt nog wel ffe voordat ik het zat ben 😀

  9. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    TBH vind ik Killzone 2 fijner spelen dan CoD simpel weg omdat ik altijd zit te kutten met Melee/Crouch, heb nog geen control setting die dat oplost 😛

    Ik speel Killzone 2 Kapot maar de MP is me eerlijk gezegd tegen gevallen het was precies hetzelfde als de beta maar dan met 5nieuwe maps :|… hopelijk komt er snel een update met meer content.

  10. 281 XP
    ZyphoX's avatar

    Ik vind het jammer dat er online meestal gewoon rooms zijn gemaakt met die 5 modes. Niet dat er aparte rooms zijn met 1 mode. Dat komt echt nauwelijks voor.

    De MP vind ik voor de rest aardig goed

  11. 30 XP
    Falastine's avatar

    Ik kocht het spel voor de MP maar mijn modus S&D is er niet dat vind het het gaarste ik hou ervan als je dood bent dat je moet wachten op de volgende ronde. ZO spelen mensen serieus en goed!

  12. 213 XP
    Bart013's avatar

    Search en Destroy is er wel hoor, alleen niet met doodgaan en dan wachten.

  13. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    Ik vind het jammer dat er online meestal gewoon rooms zijn gemaakt met die 5 modes. Niet dat er aparte rooms zijn met 1 mode. Dat komt echt nauwelijks voor.

    De MP vind ik voor de rest aardig goed

    gewoon bij zoeken zetten welk speltype jij wil en dan alleen die aanvinken:juggle:

  14. 266 XP
    KiefDelicious's avatar

    hij ligt bij mij al een week stof te happen, ik vond hem zeer vet dat zeker maar het trekt me gewoon niet om er mee door te gaan (online) Als ik wil gamen wil ik niet een half uur op zoek naar een server waar de teams eerlijk zijn, en waar je wel mat je vrienden bij elkaar kan!

  15. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Ik vindt hem echt vet! maar je moet wel af en toe andere games gaan spelen het is niet leuk om mt KZ hardcore te gamen….. Maar wel zeer vet spel!

  16. 127 XP
    LEROYJ's avatar

    still playing it with so much pleasure. geweldige game. De rest van me vriendenlijst doet ook gewoon vrolijk mee. // lee

  17. 790 XP
    MightyMostert's avatar

    Ik vind Killzone 2 echt heel vet!
    Online bij de 1% gekomen afgelopen week 😀

    Alleen denk ik ook dat de houdbaarheid niet al te lang is.
    Generaal (max rang) ben je met een beetje doorspelen makkelijk binnen een week.
    Daarna kan je niks meer vrij spelen. Misschien dmv een patch nog wat rangen erbij?
    De rang Master: bij 500.000 XP dat je die electrogun krijgt? 😮 Lijkt me wel vet!!
    Dan ben je ook nog zeker 4 maanden bezig voordat je die hebt gehaald.
    (beetje zoals de warhawk ranking)

    Spelen in een clan is erg vet maar mist hier en daar nog wel wat.
    Vooral met meerdere clan members in 1 team zitten lukt haast niet.
    Mischien via een patch een party? (ala COD4)
    CoOp mode en dan gewoon massa Hellgast gasten op je af krijgen.

    Dit soort dingen zou de houdbaarheid behoorlijk verbeteren.
    Anders is het voor mij snel over!

  18. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    you’re right…. COD 5 heeft iets leuks gedaan zombie mode waarmee je een beetje kan afwisselen maar Killzone is zo eentonig…. Ze moeten idd^^ meer ranken of dat je er langer over doet om te ranken:D en meer wapens… en wat jij als laatste zij:D

  19. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    Tja het was precies hetzelfde als de MP public beta. Daarom was het ook een beetje jammer. Had gehoopt op meer Modes zoals Capture the Flag, Deathmatch, Search And Destroy, Co-op etc. etc. Maar niet getreurt het komt er vast wel.

    Ik bedoel Killzone 2 het pracht paardje van Guerilla/Sony en die wordt niet meer geupdate? ze zouden gek moeten zijn :X

  20. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Search en destroy zit er al in:P Maar DM zal wel leuk zijn! CTF geen zak aan:p is hetzelfde als met dat propogande center…. Co-Op zou ook wel goed zijn ^^

  21. 790 XP
    MightyMostert's avatar

    Had gehoopt op meer Modes zoals Capture the Flag, Deathmatch, Search And Destroy,

    Ik bedoel Killzone 2 het pracht paardje van Guerilla/Sony en die wordt niet meer geupdate? ze zouden gek moeten zijn :X

    Kerel heb je de game wel? :shrug:
    De game heeft CtF, SaD en DM.
    Alleen heet het Capture and hold, Search and retrive, Boudycount en Find and Destroy…
    Alleen bestaat er geen CoOp mode in de vorm zoals bij Resistance 2. Dat je met 8 man tegen een horde Helgast knokt.

    Toch jammer van zo’n game, dat de houdbaarheid eigenlijk gewoon tegen valt.
    De game Ownt op elk vlak. Alleen dat houdbaarheidspuntje had beter uitgedacht moeten worden. Hier wordt op www.killzone.com ook heel veel over gesproken en Guerilla leest heel aandachtig de forums over wat de community wilt. Dus er zullen wel mooie nieuwe DLC’s aankomen binnen niet al te lange tijd. Enkel de vraag of hierin de gamer genoeg geprikkelt wordt om verder te spelen blijft de vraag. Een nieuwe map alleen lijkt mij niet genoeg.

    Laten we het hopen zodat de game nog heel veel gespeelt zal worden. :horny:

  22. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    Kerel heb je de game wel? :shrug:
    De game heeft CtF, SaD en DM.
    Alleen heet het Capture and hold, Search and retrive, Boudycount en Find and Destroy…
    Alleen bestaat er geen CoOp mode in de vorm zoals bij Resistance 2. Dat je met 8 man tegen een horde Helgast knokt.

    Toch jammer van zo’n game, dat de houdbaarheid eigenlijk gewoon tegen valt.
    De game Ownt op elk vlak. Alleen dat houdbaarheidspuntje had beter uitgedacht moeten worden. Hier wordt op www.killzone.com ook heel veel over gesproken en Guerilla leest heel aandachtig de forums over wat de community wilt. Dus er zullen wel mooie nieuwe DLC’s aankomen binnen niet al te lange tijd. Enkel de vraag of hierin de gamer genoeg geprikkelt wordt om verder te spelen blijft de vraag. Een nieuwe map alleen lijkt mij niet genoeg.

    Laten we het hopen zodat de game nog heel veel gespeelt zal worden. :horny:

    hier ben ik het niet met eens kz2 online is super goed het kan misschien wel tippen aan 007:qos

  23. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    Kerel heb je de game wel? :shrug:
    De game heeft CtF, SaD en DM.
    Alleen heet het Capture and hold, Search and retrive, Boudycount en Find and Destroy…
    Alleen bestaat er geen CoOp mode in de vorm zoals bij Resistance 2. Dat je met 8 man tegen een horde Helgast knokt.

    […]

    Met CTF bedoel ik UT CTF zelfde geld voor DM
    En met Search and destroy bedoel ik hetzelfde als CoD4 :]

  24. 188 XP
    Cassh's avatar

    Ik vind Killzone 2 online op sommige punten beter dan COD 4 online. Ik speel ze nu om de beurt.
    Nadeel van Killzone 2, vind ik dat je met maar een paar wapens begint. Ik hou van afwisseling.

  25. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    Ik vind Killzone 2 online op sommige punten beter dan COD 4 online. Ik speel ze nu om de beurt.
    Nadeel van Killzone 2, vind ik dat je met maar een paar wapens begint. Ik hou van afwisseling.

    bij cod meer dan :paperbag:

  26. 188 XP
    Cassh's avatar

    bij cod meer dan :paperbag:

    Of ik ben echt n00b bezig, anders zag ik maar 2 soorten. Die van Helghast en ISC. ( + handwapen ) Dat zijn er dus 3. Dus 2 soorten Assault Rifles
    Bij COD4 had je iets van 5 ofzo. SMG , Assault Rifle , LMG en nog een paar. ( weet het niet precies meer ) Je krijgt er al veel sneller meer bij. Bij Killzone 2 duurt het wat langer.
    Het is maar een klein nadeel, dat wel.

  27. 8837 XP
    7th-son's avatar

    tenzij je de wapens van een ander pakt

  28. 508 XP
    NightHawk's avatar

    Mensen verwachten gwn te veel gwn, zijn veel mensen die het dagen aan een stuk non-stop hebben gespeeld en het dan al rap zat zijn denk ik.

    Ik speel het eigenlijk ook niet zo veel meer, al speel ik wel altijd mooitjes mee met mijn clan

  29. 454 XP
    arwin1993's avatar

    Ik denk dat als ze het aantal punten voor de hoogste rang van killzone zouden vertienvoudigen je meer het gevoel zou hebben dat je nog ergens voor speelt. Binnen 2 weken ben je al de hoogste rang en zijn al je xp dus eingelijk al voor niks….

  30. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ik denk dat als ze het aantal punten voor de hoogste rang van killzone zouden vertienvoudigen je meer het gevoel zou hebben dat je nog ergens voor speelt. Binnen 2 weken ben je al de hoogste rang en zijn al je xp dus eingelijk al voor niks….

    NL-3r0r-NL was het in 23 uur totaal speeltijd en dat is inderdaad erg snel.

  31. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Ik speel nou lekker resident evil 5 😀

  32. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Ik denk dat als ze het aantal punten voor de hoogste rang van killzone zouden vertienvoudigen je meer het gevoel zou hebben dat je nog ergens voor speelt. Binnen 2 weken ben je al de hoogste rang en zijn al je xp dus eingelijk al voor niks….

    Je bedoelt in 2 dagen ofzo.. Kwas t in 3 dagen ivm vele network errors:P

  33. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ik heb vreselijk internet dus ben pas level 4. xD

  34. 935 XP
    Mormel123's avatar

    Hoe is nou eigenlijk de singleplayer van KZ2?? Ik hoor van alles en nog wat over de multiplayer, maar niks over de singleplayer..

  35. 454 XP
    arwin1993's avatar

    Je bedoelt in 2 dagen ofzo.. Kwas t in 3 dagen ivm vele network errors:P

    klopt dacht even voor iemand die bijna nooit speelt heb er zelf een week over gedaan maar als je eenmaal een lintje hebt van 3 punten per kill in body count gaat het echt snel.

  36. 16 XP
    DrWarHead's avatar

    2dagen was ik genraal maar en stond in de top 1000

  37. 11 XP
    lollipop's avatar

    ik heb er best lang om gedaan, maar ik wilde per class de lintjs behalen dus dat zal het wel zijn 😛

  38. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    Hoe is nou eigenlijk de singleplayer van KZ2?? Ik hoor van alles en nog wat over de multiplayer, maar niks over de singleplayer..

    Het begint moeilijk op gang te komen… het “epische” gedeelte komt pas aan het eind in de tijd ervoor voelt het een beetje… Saai.

  39. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    Zal wel aan mij liggen. Maar ik had binnen 17 uur me 3 sterren :O
    Zit nu op de 26 uur 🙂
    Alleen heb paar uur verknalt door lintjes te scoren he nino 🙂
    Heb nu 4500 punten 🙂

    En de game zat? Egt niet

  40. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Zal wel aan mij liggen. Maar ik had binnen 17 uur me 3 sterren :O
    Zit nu op de 26 uur 🙂
    Alleen heb paar uur verknalt door lintjes te scoren he nino 🙂
    Heb nu 4500 punten 🙂

    En de game zat? Egt niet

    Ik word helemaal gek. Ik vind als ik eerlijk ben, de online multiplayer niet kunnen tippen aan CoD. :$ Omdat ik misschien te slecht ben maar ga altijd dood, ik stond laatst op iemand in te knallen, kijkt hij naar mij en BOEM BOEM! Dood! Dan kan je me echt niet bozer krijgen, dus ik ga wel verder met CoD multiplayer.

  41. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    Ik word helemaal gek. Ik vind als ik eerlijk ben, de online multiplayer niet kunnen tippen aan CoD. :$ Omdat ik misschien te slecht ben maar ga altijd dood, ik stond laatst op iemand in te knallen, [b]kijkt hij naar mij en BOEM BOEM! Dood! Dan kan je me echt niet bozer krijgen, dus ik ga wel verder met CoD multiplayer[/b].

    kijk en dat heb ik dus precies andersom:p

  42. 6677 XP
    Myx's avatar

    Ik word helemaal gek. Ik vind als ik eerlijk ben, de online multiplayer niet kunnen tippen aan CoD. :$ Omdat ik misschien te slecht ben maar ga altijd dood, ik stond laatst op iemand in te knallen, kijkt hij naar mij en BOEM BOEM! Dood! Dan kan je me echt niet bozer krijgen, dus ik ga wel verder met CoD multiplayer.

    Dat heet skillz, was bij mij ook altijd met counter-strike toen ik begon. Bij quake is het nog erger dus ik zou dat spel mr link laten 😛 Wat ik wel irritant vond in je mp beta (ik weet niet of het nu nog steeds zo is) is dat jij en de vijand met die ook terug schoot tegelijk dood kunnen gaan. Is dat nog steeds zo?

  43. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    Dat heet skillz, was bij mij ook altijd met counter-strike toen ik begon. Bij quake is het nog erger dus ik zou dat spel mr link laten 😛 Wat ik wel irritant vond in je mp beta (ik weet niet of het nu nog steeds zo is) is dat jij en de vijand met die ook terug schoot tegelijk dood kunnen gaan. Is dat nog steeds zo?

    ja nog steeds zo maar ik vind dat juist wel iets wat het ten goede komt:
    P:p

  44. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Ik vindt dat echt zwaar kut als jij eerder schiet is die andere gewoon dood klaar en niet allebei dood omdat hij bijna tegelijk schoot! En het is overal veelste vol en sniper is ook KUT aangezien iedereen ermee zit

  45. 8837 XP
    7th-son's avatar

    dan moet je het niet spelen 😛

  46. 30 XP
    Falastine's avatar

    Killzone komt met een patch voor versnelde gameplay stond er op de site. Door een fout in het programmeren van de PSU23.232UB223 module in de chip is gebleken dat de personages nog langzamer draaien als een oma met 1 been.

  47. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Killzone komt met een patch voor versnelde gameplay stond er op de site. Door een fout in het programmeren van de PSU23.232UB223 module in de chip is gebleken dat de personages nog langzamer draaien als een oma met 1 been.

    beter gaan ze dat updaten:P Dan ga ik het wel weer spelen 😀