Forum

Topic: Resident Evil 5 (hoe een vriend uit te nodigen)

Anoniem's avatar

Ik heb een vraagje over het uitnodigen van een vriend in Resident evil 5.
Hoop dat hier iemand een antwoord op kan geven.

Heb al via google gezocht en kom steeds dezelfde antwoorden tegen, maar ik krijg het niet voor elkaar.

What is the problem? Als ik het spel opstart kan ik alleen nog kiezen uit continue of chapter selection in het begin van het menu. Welke optie ik ook neem dat maakt niet uit. Maar in beide gevallen kom ik uiteindelijk in het netwerk gedeelte. Hier kan ik opties aanpassen. de eerste optie kan ik kiezen of ik 1: of ik iedereen toe wil laten in mijn game, 2: invite only, 3: gesloten niemand toelaten.
2e optie is alleen, home location of everywhere
3e optie is iets van partner reaction.

als ik dit dus instel werkt alleen het open voor iedereen stellen. want invite only werkt niet omdat het spel geen vrienden herkenning heeft. voor zover ik merk.

Maar goed… ik kan nergens een vriend selecteren die ook het spel op dat moment speelt.
Nu op google heb ik gevonden dat je in het invite scherm (die ik al niet kan vinden) naar het xmb moet gaan en dan je vriend selecteren en met het driehoekje een uitnodiging sturen.
Dit kan ik dus nergens vinden.

Nu heb ik ook een link gevonden met een filmpje naar youtube.

http://video.aol.com/video-detail/how-to-join-invite-other-players-in-the-resident-evil-5-ps3-demo/252201608700702454/?icid=VIDURVENT03

in dit filmpje zie je dat de persoon een keuze kan maken uit single play, co-op mode (online) en Co-op mode (offline).
Deze opties heb ik dus nergens in het gehele menu niet.
Is dit een andere versie van het spel, want ik ben lost, iemand die mij een duidelijker uitleg kan geven over waar ik dit wel kan vinden.

Co-op doen we nu op een hele omslachtige manier. het werkt wel, maar na lang zoeken van hosts uiteindelijk. maar dit in het filmpje moet de oplossing zijn, maar waar vind ik dit?

Iemand?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. 213 XP
    Bart013's avatar

    Je kon in de demo Online Co-Op starten en dan iets van de settings veranderen. Vervolgens naar je in-game XMB gaan, naar je vriend die je wil uitnodigen in de friendslist en dan driehoekje > invite.

    Weet niet of dit ook geld voor de full game.

  2. 339 XP
    ss2pascal's avatar

    Je kon in de demo Online Co-Op starten en dan iets van de settings veranderen. Vervolgens naar je in-game XMB gaan, naar je vriend die je wil uitnodigen in de friendslist en dan driehoekje > invite.

    Weet niet of dit ook geld voor de full game.

    Zou het filmpje dan van de demo zijn?
    Hadden ze er in moeten laten, want is natuurlijk veel makkelijker op deze manier.

  3. 39 XP
    HC-Terrror79's avatar

    je moet op de ps knop op je joypad en dan naar die vriend gaan waar je mee online wilt gamen dan ga je naar de berichten box van die vriend daar staat dan invite voor residentevil. succes.

  4. 339 XP
    ss2pascal's avatar

    je moet op de ps knop op je joypad en dan naar die vriend gaan waar je mee online wilt gamen dan ga je naar de berichten box van die vriend daar staat dan invite voor residentevil. succes.

    Thnx for the reply, werkt dit alleen als die vriend ook het spel erin heeft zitten? want voor zover ik zie krijg ik niet te staan om uit te nodigen.

  5. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Thnx for the reply, werkt dit alleen als die vriend ook het spel erin heeft zitten? want voor zover ik zie krijg ik niet te staan om uit te nodigen.

    Dat lijkt me wel logisch he:P Dat je hem pas kan uitnodigen als hij ook aant spele is dat is met ieder spel XD