Forum

Topic: Clanleden in een ander team.

Anoniem's avatar

Klopt het dat je je clanleden altijd hoort ook al zit hij/zij in het andere team? Of is dit gewoon toeval. Ik had dit gisteren. Ik en een vriend die samen in een clan zitten konden elkaar heel de match goed horen, en we zaten niet in hetzelfde team.

Voordat we in de clan zaten had ik dat ik hem soms hoorde en soms ook niet. Zit er een systeem achter wanneer je hem al dan niet hoort?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

12 reacties

  1. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Nja, ik heb dit ook wel is. Alleen ik hoor het niet de hele tijd±P
    Het enige wat ik irritant vind is dat je zelf tijdens clanwars de vijand hoort… Vooral als je wat bespreekt over de tactiek, hopelijk lossen ze dit op in een patch ofzo… Of dit heeft een een of andere reden wat ik nog niet weet:P

  2. 515 XP
    patrickvanloosbroek's avatar

    zeg dit dan tegen guerilla op het kz2 forum

  3. 954 XP
    Callme's avatar

    je hoort ze alleen als ze dichtbij zijn hoor , realistisch tog

  4. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    je hoort ze alleen als ze dichtbij zijn hoor , realistisch tog

    Ja volgens mij ook. Ik riep maar Woofer en Woofer reageerde niet totdat hij naast me stond! xD

  5. 281 XP
    ZyphoX's avatar

    Vet, maar dat clanleden niet bijelkaar horen is niet altijd waar. Is willekeurig

  6. 281 XP
    ZyphoX's avatar

    Vet, maar dat clanleden niet bijelkaar horen is niet altijd waar. Is willekeurig

  7. 281 XP
    ZyphoX's avatar

    Vet, maar dat clanleden niet bijelkaar horen is niet altijd waar. Is willekeurig

  8. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    @ Callme
    Kan wel zo zijn, maar is vooral irritant tijdens clanwars…:P
    Herinner me nog een clanwar tegen ZyPhoX toen ik zei hoe we moesten gaan en hij hoorde dat ewoon… Op zulke momenten is dat wel nog irritant…

  9. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Ik heb et ook wel eens is best iritant….

  10. 281 XP
    ZyphoX's avatar

    Is idd inderdaad , Global type aub me naam goed.

  11. 200 XP
    bokito007's avatar

    als je een team aanmaakt in het spel (geen clan) hoor je elkaar wel constant.

  12. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    Als je dood bent –> Global…
    Als je Mortally Wounded(Half dood) bent –> Alleen als iemand naast je staat + Squad
    Als je levend bent –> Squad

    Anyway, Ja het is mogelijk dat als clanleden in een andere team zitten gewoon afspreken in het begin welk team je gaat :]