Forum

Topic: Play TV introduceren binnen mijn bedrijf

Anoniem's avatar

First of all, ik heb geen idee of ik dit onderwerp zou mogen plaatsen (hiervoor anders alvast mijn excuus) en ten tweede als dit wel is toegestaan dan weet ik niet of ik het in de juiste topic gezet heb.
==========================================================

Binnen ons bedrijf is er een mogelijkheid geboden voor de medewerkers om een idee op tafel te leggen die de omzet zal kunnen verhogen.
Nu zat ik zelf met het idee te stoeien om het bedrijf waar ik werk voor te leggen om als enige in nederland het Play TV van de PS3 te laten ondersteunen.
Wat ik heb begrepen na een beetje google speurwerk is het hier in Nederland nog niet actief omdat er geen enkele digitale provider is die dit ondersteund.

Nu heb ik voor degene hier een paar vragen die mij over kunnen doen halen om dit idee voor te leggen, uiteraard zou er een samenwerking met Sony hieruit moeten komen om dit werkend te laten krijgen.

Mijn vragen bestaan uit een aantal dingen die ik zelfs met google niet kan vinden, maar de input moet hebben van de lezers hier.

1. Hoeveel % van de nederlandse bevolking heeft er een PS3?
2. Hoeveel % van de nederlandse bevolking heeft nog geen PS3 omdat de mogelijkheid tot tv kijken en opnemen nog ontbreekt? (zelf ken ik hier al een aantal mensen dat dit het enige is wat hun tegenhoud om een PS3 te kopen)
3. Wie van jullie (PS3 gebruikers) zouden het absoluut aanschaffen zodra het hier op de markt is?
4. Zou dit een gat in de markt voor Nederland kunnen zijn om het aantal verkopen van de PS3 te verhogen en Sony doen beslissen om de prijs van de PS3 naar beneden te gooien?
5. Denken jullie dat Sony een evt samenwerking hiervoor zou accepteren?

Voor degene die niet weten wat Play TV is:

Wat is PlayTV