Forum

Topic: Caemgen – FastForward (mijn nieuwe Goa/Psy-mixje)

Anoniem's avatar

Ik heb weer wat tijd gevonden om aan een nieuwe set te werken. Geen verrassingen dit keer, gewoon een lekkere, dynamische, up-tempo (120+ BPM) Goa/Psy-trance compilatie voor de liefhebbers (en nieuwkomers).

Zoals blijkt uit voorgaande topics (van vorige sets) is men het erover eens dat dit de perfecte muziek is om:
• Op te feesten
• Te luisteren tijdens het sporten
• In te stellen als achtergrondmuziek bij race-games
• Bij weg te dromen als je niets te doen hebt

Maar goed, dat moet je voor jezelf maar uitmaken. Je kunt ‘m beluisteren/downloaden (Met je rechter muisknop op de link klikken – ‘Doel opslaan als…’ kiezen) via onderstaande link:

http://www.caemgen.nl/mp3/Caemgen-FastForward.mp3

Laat me weten wat je ervan vind!
Thanks en enjoy.

(Tracklist eventueel op aanvraag).

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

12 reacties

  1. 6677 XP
    Myx's avatar

    Wel een lkkre beat, 2 uur lang 😐

  2. 88 XP
    Caemgen's avatar

    Wel een lkkre beat, 2 uur lang 😐

    Er zit wel wát variatie in hoor, en zeker qua melodie/stijl en sound. 😉

  3. 6677 XP
    Myx's avatar

    Er zit wel wát variatie in hoor, en zeker qua melodie/stijl en sound. 😉

    Jup heb hem net tot iets meer dan de helft gehoord paar keer wat naar voren gespoeld mr cker niet verkeerd 🙂 Goed gedaan 🙂

  4. 88 XP
    Caemgen's avatar

    Jup heb hem net tot iets meer dan de helft gehoord paar keer wat naar voren gespoeld mr cker niet verkeerd 🙂 Goed gedaan 🙂

    Thanks! Goed om te horen ^^

  5. 207 XP
    Niekker's avatar

    gaat mij te langzaam, sorry:$

  6. 88 XP
    Caemgen's avatar

    gaat mij te langzaam, sorry:$

    Wat luister je zelf dan graag?
    Hardstyle? Hardcore?

  7. 207 XP
    Niekker's avatar

    dat vooral ja:) harder is beter he

  8. 88 XP
    Caemgen's avatar

    dat vooral ja:) harder is beter he

    Nope. Zo werkt het niet met muziek (en smaak).
    Persoonlijk vind ik beide genres juist helemaal kudt.

    Waarom?
    Eentonig, niet diepgaand genoeg en er is niets aan creativiteit in terug te vinden.
    Maar goed, da’s niet de discussie hier. 😛

    Trouwens: Waar luister jij dit op? Want als je een beetje installatie of koptelefoon hebt dan is het niet ‘zacht’ namelijk. Er zit een hele dikke, rollende bass in de muziek.

  9. 207 XP
    Niekker's avatar

    misschien luister jij dan andere hardstyle dan ik, ik kan altijd met veel plezier luisteren naar deze muziek, en het is al lang niet meer de simpele bass en drum van 10 jaar geleden…:)

  10. 591 XP
    dajez's avatar

    is reddelijk goe, maar harstyle is still tha best:P

  11. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Nice gedaan! Hoe heb je geüpload en hoe heb je gemaakt want hij duurt 2 uur! 😐

  12. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Nice gedaan! Hoe heb je geüpload en hoe heb je gemaakt want hij duurt 2 uur! 😐

    Als je de link had gezien, had je geweten dat ie het geüpload had naar ze eigen server, en maakt het wat uit of je iets 10 minuten maakt of 2 uur ?