Forum

Topic: PS3 Party

Anoniem's avatar

Hey allemaal,

Ik ga binnekort een keer met vrienden bij iemand thuis gamen (met 3 ps3’s en 3 tv’s) weet iemand of je deze games dan kan doen, via LAN?

– Gta 4<-- Belangrijk - Far Cry 2 - Burnout <-- Belangrijk - Cod 4 en wat heb ik nog nodig om al die shit te kunnen laten werken? Groeten Thijs

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

13 reacties

  1. 703 XP
    sweetkill_NL's avatar

    switch of router en internet kabels

  2. 102 XP
    ThijsV's avatar

    Oke een router en kabels kan ik regelen, bedankt 😉

    Maar weet iemand nog of deze games dan kunnen?

  3. 88 XP
    Downtrust's avatar

    Is het niet makkelijker om draadloos te gaan en elke PS3 daarop te laten connecten en dan online een private room maken voor je allen?

  4. 102 XP
    ThijsV's avatar

    Dat is ook een goed idee 😉

  5. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Ik weet niet of GTA IV via LAN kan. =/
    Maar het is inderdaad een idee om gewoon een online match te starten, en dan allemaal die server joinen. 🙂

  6. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Ja met LAN kan je zo weinig spelletjes:P Ehhm…. COD 5 KZ 2:D

  7. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Gewoon zoals eerder gezegd, draadloos netwerk en allemaal connecten. Is echt makkelijk! Geen gezeur over: Ja, lukt niet met LAN gewoon dat doen. 😉

  8. 62 XP
    NewDust's avatar

    Cod 4 kan sowieso via de lan gespeeld worden, de overige weet ik niet, maar als je de switch met het internet verbindt kun je misschien ook een private match/room aanmaken. Het is een kleine omweg maar wel mogelijk.

    Oja misschien ook wel handig om zeker te weten dat je genoeg aansluitpunten hebt op je netspanning.

  9. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    3 ps3’s en 3 tv’s, hmm ben bang dat als je dat op zelfde groep aansluit je stoppen eruit knallen 😛

  10. 102 XP
    ThijsV's avatar

    3 ps3’s en 3 tv’s, hmm ben bang dat als je dat op zelfde groep aansluit je stoppen eruit knallen 😛

    This niet bij mij thuis dus dat is niet mijn probleem 😉

  11. 703 XP
    sweetkill_NL's avatar

    3 ps3’s en 3 tv’s, hmm ben bang dat als je dat op zelfde groep aansluit je stoppen eruit knallen 😛

    wel nee heb x op me kamer 4 ps3 gehad en 3 xboxen en allenmaal op tv en beeldschermen aangesloten:P

  12. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Ik weet niet of GTA IV via LAN kan. =/
    Maar het is inderdaad een idee om gewoon een online match te starten, en dan allemaal die server joinen. 🙂

    Dan krijg je problemen met de poortjes die je moet forwarden naar 1 ip.

  13. 8388 XP
    7th-son's avatar

    een groep zal er niet uit springen hoor, tenzij er natuurlijk nog heel veel andere dingen op zitten