Forum

Topic: Logitech Harmony Adapter

Anoniem's avatar

Tja, wie kent de universele afstandsbedieningen niet van logitech?
De Harmony is een zeer mooie stijlvolle serie, en je kunt het zo uitgebreid krijgen als je wilt!
Het mooie van deze remotes is dat je alles met 1 druk op de knop (of touchscreen) kunt doen, en al je andere remotes gewoonweg vervallen!
Druk bv op de knop Film kijken en je TV gaat aan op het juiste kanaal, je DVD speler gaat aan, en word op play gezet, en je versterker word aangezet met de juiste output.
de prijzen van de afstandsbedieningen varieren van ca 50 tot over de 500 euro dus is er keuze genoeg!
Zelf ga ik de Harmony 555 halen, dat is een mooi model, en niet te duur (50 euro).

De logitech harmony adapter maakt het mogelijk om straks je remote ook op je ps3 te gebruiken, en het mooie is, de adapter zelf is ook nog eens draadloos!
Zie he dus als een adapter van infrarood naar bluetooth.

wanneer deze uitkomt is nog onbekend, maar lang gaat het niet meer duren!

Hier zie je de adapter:

hier een paar modellen in de Harmony serie, misschien iets voor jou?

Harmony One Advanced

Harmony 1100

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

12 reacties

  1. 537 XP
    acardipane's avatar

    Laten ze maar een universele maken dat die te gebruiken is voor alle progameerbare afstandbedieningen

  2. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Deze heb ik:

    http://www.goedkopeaanbieding.nl/wordpress/wp-content/plugins/wp-o-matic/cache/89c1c_other_logitech17Large.jpg

  3. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    Harmony One Advanced vind ik wel extreem mooi, en duur.
    dexter jij hebt ook een vette:)

  4. 8837 XP
    7th-son's avatar

    Harmony is wel een topper hoor!
    erg cool ontwerp, al is het wel duur

  5. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Deze heb ik:

    http://www.goedkopeaanbieding.nl/wordpress/wp-content/plugins/wp-o-matic/cache/89c1c_other_logitech17Large.jpg

    Blergh.. Lijkt meer op een telefoon xD
    Cheepass:prop:!

  6. 6677 XP
    Myx's avatar

    Ik ga dus echt niet meer dan 20/30 euro voor een afstandsbediening geven, hoe vet het er ook uitziet. Afstandsbediening blijft een afstandsbediening, niet een halve MP4-speler 😛

  7. 861 XP
    Morticuz's avatar

    Ik ga dus echt niet meer dan 20/30 euro voor een afstandsbediening geven, hoe vet het er ook uitziet. Afstandsbediening blijft een afstandsbediening, niet een halve MP4-speler 😛

    Daar ben ik het niet mee eens, je drukt op watch dvd bijvoorbeeld en alles gaat vanzelf.
    DVD speler gaat aan, tv gaat aan en op het juiste kanaal en versterker!
    Ik heb ook zo’n mooi ding!

  8. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    Dat zon ding niet eens PS3 ondersteunt zonder adapter..:|

  9. 8837 XP
    7th-son's avatar

    uhmm andere frequentie, of eigenlijk, infrarood? dat heeft de ps3 niet

  10. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    Is dan toch wel een groot gemis, want het is voor veel consumenten de vervanger van een dvd/blu-rayspeler.

  11. 8837 XP
    7th-son's avatar

    daarom heb je te toch de controller (die is ook draadloos, en kun je ideaal als afstandsbediening gebruiken) en anders de afstandsbediening die je los kunt kopen, dus ik snap het probleem niet

  12. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    Dus je koopt zon logitech afstandbediening. En dan zit je nóg(!) met óf 2 afstandbedieningen óf een controller en afstandbediening. Dat terwijl logitech al je zorgen wil doen verdwijnen door 1 universele afstandbediening op de markt te brengen..