Forum

Topic: Fifa 09 Trophy.

Anoniem's avatar

Real world winner – Win 5 Interactive League matches

weten jullie misschien hoe je deze kan halen?
want ik dacht dat je 5 wedstrijden van de fiwc moest winnen maar dat is niet zo want daarvan heb ik er al meer als 5 gewonnen.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. 4204 XP
    afca-yuri's avatar

    Je moet 5 online competitie wedstrijden winnen volgensmij…eerst dus ergens in een comp gaan

  2. 10 XP
    Dannyy_'s avatar

    Je moet 5 online competitie wedstrijden winnen volgensmij…eerst dus ergens in een comp gaan

    Nope, dit zijn 5 interactieve wedstrijden.. dit is de optie dat je b.v inter bent en inter speelt het weekend tegen ac milaan dat je die wedstrijd ook moet spelen. Hiervan moet je er 5 winnen.

    Om dit te doen ga je in het hoofdscherm naar: Online speltypen -> Online speltypen -> Interactieve competities -> Kies je club -> En dan zie je welke wedstrijd je kan spelen -> druk op x en dan zoekt die iemand die de tegenstander heeft (tip van fifa: tussen 12:00 en 17:00 is dit het drukst)

    —–

    Hoop dat iemand mij kan helpen met het volgende;

    Hoe haal ik de volgende 2 trofees?
    Groei uit tot een clublegende
    Groei uit tot een nationale legende

  3. 861 XP
    Morticuz's avatar

    Die kun je halen in “be a pro” mode.

  4. 257 XP
    Joost's avatar

    Hoop dat iemand mij kan helpen met het volgende;

    Hoe haal ik de volgende 2 trofees?
    Groei uit tot een clublegende
    Groei uit tot een nationale legende

    Ik heb geen Fifa 09, wil hem in de toekomst gaan kopen, maar ik weet er denk ik genoeg van om je te kunnen helpen.
    Je moet dan B a Pro spelen en dat je jezelf een clublegende worden. Wat dit inhoudt weet ik niet precies, veel doelpunten maken en als aanvoerder de Champions League winnen ofzo.
    Ditzelfde geldt voor nationale legende. Weer in de B a Pro mode. Als aanvoerder het WK winnen denk ik en belangrijk zijn.

    Ik weet het bovenstaande niet 100% zeker, maar dit lijkt mij het meest logisch.

  5. 1140 XP
    PussyHunter's avatar

    Die moet je gewoon bij Be A Pro mode doen ik zit nu op seizoen 2 en ben publiekslieveling bij me club en bij land aanvoerder

  6. 10 XP
    Dannyy_'s avatar

    Oke thanks!

    Ik ga het meteen proberen, zo helpen we mekaar weer een handje! :rolleyes: