Forum

Topic: Tips voor ’turretkills’?

Anoniem's avatar

Weet iemand een goeie strategie om gemakkelijk turretkills te krijgen? Het is namelijk moeilijk om 5 kills te halen in één match…:$

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

22 reacties

  1. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    Probeer zoveel mogelijk binnen gebouwen te doen(Goeie maps Blood Gracht, Helghan Industry, Radac Academy en Tharsis Depot).

    Probeer Turrets achter iemand te plaatsen, Plekken waar ze niet in hun line of sight te recht komen.

    De missie waar turrets handig zijn is Search And Destroy. Probeer ze zo vlak bij de Bomb place te zetten.

    Turrets zijn ook handig in Assassination. probeer de turret zo vlak bij de target te zetten maar niet direct naast hem(Anders explodeerd de turret op hem)

    Turrets kan je ook gebruiken in Search and Retrieve probeer ze dan juist in de middenveld. Ze kunnen namelijk door rennen of ze schieten uiteindelijk waardoor je ze hebt afgeremd 😉

    Laatste tip probeer in een gang 2 turrets te krijgen, Recht tegenover elkaar of naast elkaar(niet precies naast elkaar)

    Ik hoop dat dit helpt :]

  2. 954 XP
    Callme's avatar

    wat bij mij ook helpt is een turret op een hoger platform , krijg ik vaak headshots..en bij dat level met die grote brug , als je helghan bent , loop dan onder de brug( niet op de grond maar door die gang) helemaal naar de ISA spawn point en dan kan je daar op zoon dak staat , plaats daar 2 turrets 🙂

  3. 454 XP
    arwin1993's avatar

    ik zet altijd veel torrent bij radec acedemie op die hoge rand en dan het lieft gewoon 3 na elkaar. Het belangrijkste is nog wel dat je een goed lang potje hebt want in alleen dm red je het nooit.

  4. 75 XP
    SecrecY's avatar

    Normaal vuurt een turret raketten op die vliegende bots, nou ik had zo’n turret geplaatst en zo’n leuk vliegend botje vloog laag over de grond, en net op dat moment vonden 4 gasten in mijn team het nodig om even over het terrein te lopen met als gevolg dat mijn turret 4 teamkills maakte in 1 raket. Erg leuk >.> maar ik kreeg volgens mij geen minpunten, weet iemand zeker of je geen minpunten krijgt bij teamkills van je turrent?

  5. 508 XP
    NightHawk's avatar

    Ja, in gebouwen zetten en het liefst in smalle gangetjes, anders kijkt die turret veel te veel rond zonder te schieten. Het werkt ook het best bij search & destroy of die aflever objectives, dan kan je daar gwn goed die turret plaatsen en zullen er wel een paar mensen gaan voor lopen die zullen sterven 😛

    Het is ook beter, zoals anderen dat al zeiden om hem iets hoger te plaatsen dan waar de mensen normaal gezien lopen, meer kans op headshots etc…

    Wat een nice plekje is, is in Corinth Crossing, in het middenstuk, helemaal beneden op zo’n cabin plaatsen, krijg je zeker +5 kills gedurende een hele wedstrijd waar alle objectives worden gespeeld.

    Aaah, en nog iets, het is best dat je al de turrets die je plaatst elkaar beschermen ipv allemaal afzonderlijk, zo is het moeilijker voor de tegenstander om een turret kapot te schieten 😉

  6. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    Spreek met een paar af 🙂
    en dan zo en zo doen 🙂
    En dan andersom xD

    Werk altijd xD

  7. 454 XP
    arwin1993's avatar

    Spreek met een paar af 🙂
    en dan zo en zo doen 🙂
    En dan andersom xD

    Werk altijd xD

    dat is echt laag zeker bij turrets als je het met die vliegdingen doet snap ik het maar die turrents kan je gewoon goed halen

  8. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    dat is echt laag zeker bij turrets als je het met die vliegdingen doet snap ik het maar die turrents kan je gewoon goed halen

    Neej hoor. Dat is tijd sneller laten gaan. Probeer jij maar is al die lintjes te krijgen :O Uren werk man. Ben nu 2 uur met iemand lintjes scoren. En heb er nu iets meer dan 100 (A):juggle::fan:

  9. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    Neej hoor. Dat is tijd sneller laten gaan. Probeer jij maar is al die lintjes te krijgen :O Uren werk man. Ben nu 2 uur met iemand lintjes scoren. En heb er nu iets meer dan 100 (A):juggle::fan:

    Ik heb bijna alle lintjes gehaald ZONDER hulp van een vriend (3 lintjes na dan, van die air ding). Dus zo moeilijk is het niet… heb wellis waar 50 uur voor gedaan maar ik deed het wel met plezier :]

  10. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    Ik heb bijna alle lintjes gehaald ZONDER hulp van een vriend (3 lintjes na dan, van die air ding). Dus zo moeilijk is het niet… heb wellis waar 50 uur voor gedaan maar ik deed het wel met plezier :]

    Ik ben pas op 26 uur 😛
    En ik speel neit zo veel shooters xD

  11. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    in Radec Academy is die lintje heel makkelijk te halen, gewoon op t balkon van je basis planten en misschien eentje in dat torentje waar de 2 ondergrondste tunnels uitkomen:)

  12. 11 XP
    lollipop's avatar

    ik heb ongeveer hetzelfde probleem alleen dan met c4, moet ik die vooral op plaatsen leggen zoals gangetjes, die c4 plekken om een doel op te balzen, of gewoon op plekken waar veel mensen staan?

  13. 16 XP
    DrWarHead's avatar

    Plaats ze hoog ergens waar niemand kijkt maar je turrents ze makkelijk kunnen raken

  14. 251 XP
    Vikash-Stylin's avatar

    hahahaha, ik heb een keer een hele terugkeerpunt omsingeld met turrets. Iedereen die daar geboren werd werd gelijk kapot geknald :hypo:

    try it, dat werkt zeker weten :whack:

  15. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Zorg eerst dat je die Turrets kunt plaatsen, maar ook die Airsupport. (die vliegende turrets)

    Zodra je dat kan, zoek dan een steegje op.

    Plaats een turret in dat steegje, en gooi daar ook een sensor neer voor die air support.
    Iedereen die dan komt, zal het op zn minst behoorlijk moeilijk hebben. ^^

    Je moet wel een lintje hebben om je extra features te kunnen mixen.
    iets van 100 turret kills ofzowiets?

    Zodra je dat wel kunt gewoon die shotgun + Turret + Air support.
    Probeer zoveel mogelijk turrets in dezelfde steeg te zetten. Maar niet te dicht bij elkaar!

    Probeer er bijvoorbeeld één aan een andere kant te zetten, maar zet ze zo neer dat ze allemaal éénzelfde punt in zicht hebben.

  16. 665 XP
    SaykOdelik's avatar

    Ik word een beetje gek van die Turrets, ik heb daar pas 1 van de 8 ofzo pff.

    en ik plaats er verdomme veel.

  17. 494 XP
    Boskrplanet's avatar

    Ok, dank jullie voor alle tips! Ondertussen heb ik al alle 8 lintjes (en ook al alle medailles lol)!

  18. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    het lukt mij nog steeds niet:'(

  19. 49 XP
    vinni-boy's avatar

    het lukt mij nog steeds niet:'(

    Ik krijg het ook maar niet voor elkaar..

  20. 73 XP
    wasmiddel's avatar

    Zet ze allemaal op een rijtje tegen een muur aan maar wel zover uit elkaar dat als iemand een bom gooit de ander niet beschadigd wordt.

  21. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Deze is hartstikke easy:P
    Als je die map speelt met die grote brug, ik ben de naam ff kwijt maar ik dacht corinth crossing.
    Daar heb je in het midden van de map een soort van grote verhoging waar de mensen naar boven moeten gaan via een dun soort stalen plank xD
    Als je daar links 1 turret plaatst, zo dicht mogeljik bij je basis en toch nog op de brug, en eentje helemaal rechts. Dan heb je hem zo, en ze maken dan nog zeeer vaak ook headshots. Had er een keer 12 kills die turret only waren xD
    Gewoon neerzetten op strategische punten:p
    En als je hem neit snapt laat ik hem je wel online zien xD

  22. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    Deze is hartstikke easy:P
    Als je die map speelt met die grote brug, ik ben de naam ff kwijt maar ik dacht corinth crossing.
    Daar heb je in het midden van de map een soort van grote verhoging waar de mensen naar boven moeten gaan via een dun soort stalen plank xD
    Als je daar links 1 turret plaatst, zo dicht mogeljik bij je basis en toch nog op de brug, en eentje helemaal rechts. Dan heb je hem zo, en ze maken dan nog zeeer vaak ook headshots. Had er een keer 12 kills die turret only waren xD
    Gewoon neerzetten op strategische punten:p
    En als je hem neit snapt laat ik hem je wel online zien xD

    Ik snap hem niet, heb je vanavond even tijd om hem uit te leggen??
    später