Forum

Topic: lag problemen met bluetooth headset

Anoniem's avatar

Hallo,

Als ik online ga zonder headset dan heb ik geen lag problemen, maar als ik dan mijn bluetooth headset aanzet dan krijg ik wel problemen, en uiteindelijk valt de verbinding zelfs weg.

Ik heb draadloos internet mijn signaalsterkte varieert van 50 tot 70%.
Ik gebruik de Jabra BT5010 headset.

Heeft iemand anders hier ook problemen mee of heeft iemand een oplossing voor mij? Ik hoop het van wel.

Of zou het helpen als ik een bedrade headset zou aansluiten?

Ik hoor het graag.

groeten JeroX

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 703 XP
    sweetkill_NL's avatar

    als je download en je gaat dan praten en je hoort je zelf laat dan heb je niet zo super internet maar het licht gewoon denk ik aan je verbinding op internet enzo
    probeer eens internet via kabel

  2. 4 XP
    jerox's avatar

    dat kan ik idd even proberen of dat helpt thnx 🙂

  3. 4 XP
    jerox's avatar

    dat kan ik idd even proberen of dat helpt thnx 🙂

    edit:

    geprobeert en idd dan heb ik geen problemen alleen wel een 15meter kabel door mijn huiskamer

    Zal het helpen als ik een bedrade headset zou nemen ipv bluetooth?

  4. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Ik heb dit ook hoor ligt aan je router dacht ik:P Heeft niks met je headset te maken:P Of het kan liggen aan de USB kabeltjes die erin zitten (heb ik helaas ook:()

  5. 8815 XP
    7th-son's avatar

    het zal niet aan je downloads liggen
    want volgens mij (bij mij dan) worden al me downloads op pauze gezet, zodra ik online aan het gamen ben…

  6. 4 XP
    jerox's avatar

    Bedankt voor de antwoorden, ben blij dat ik niet de enige ben iig 😛

  7. 4204 XP
    afca-yuri's avatar

    Zoals bij sommige vorige posts al staat heeft het niks met de headset te maken, heb namelijk dezelfde en nergens last van.