Forum

Topic: Grap uithalen

Anoniem's avatar

Hee,

ik weet van een leraar van mijn school zijn inloggegevens enzo van zo’n site waarop je allemaal dingen kan bekijken over je vakken enzo.

en toen leek mij het wel leuk om alle namen te veranderen en een paar leuke plaatjes van bv blote wijven erop te gooien en de eerst volgende keer dat hij les geeft op beamer en het ziet helemaal versteld staat.

Alleen mijn vraag is kunnen ze makkelijk mijn ip natrekken op school zodat ze achter m’n naam komen?

alvast bedankt.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

14 reacties

  1. 1268 XP
    luctheman's avatar

    ga je gewoon naar een vriend toexD
    doe je het daarxD

  2. 498 XP
    PkertNL's avatar

    Of doe het gewoon in een internetcafe of in de bibliotheek.

    Ps. geen blote vrouwen, maar lullen met genitale wratten :p Dat is ranzig. Had het toevallig vandaag met bio.

  3. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    whahaah lolz
    optie een bij een vriend
    optie twee gebruik zon ding dat je ip verandert
    optie drie internet cafe

  4. 257 XP
    Joost's avatar

    Of gewoon met t ip adres van school:P

  5. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Voor jouw mischien een leuke grap, maar zorg dat ze je niet pakken. 😉

    Dit word gezien als ”hacken” en dat is strafbaar, en daar kan dus de politie voor ingeschakeld worden.

    Mocht je het wél doen. Foto’s zijn welkom. 😀

  6. 704 XP
    Boemtje's avatar

    Hee,

    ik weet van een leraar van mijn school zijn inloggegevens enzo van zo’n site waarop je allemaal dingen kan bekijken over je vakken enzo.

    en toen leek mij het wel leuk om alle namen te veranderen en een paar leuke plaatjes van bv blote wijven erop te gooien en de eerst volgende keer dat hij les geeft op beamer en het ziet helemaal versteld staat.

    Alleen mijn vraag is kunnen ze makkelijk mijn ip natrekken op school zodat ze achter m’n naam komen?

    alvast bedankt.

    LOL is zou uitkijken. Als je word gepakt word het hacken genoemt word je verwijdert van school en je krijgt een rechtzaak

  7. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    Rickroll 😛

  8. 954 XP
    Callme's avatar

    meatspin 🙂 google maar en doe het gewoon op school…

  9. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Ik had een keer ingebroken op de server en zo’n server bericht gestuurd werd ik geschorst xD geen aanradertje:P

  10. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Wel vet! Foto’s zijn inderdaad welkom maar doe het in bibliotheek ofzo. 😛

  11. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Of via het draadloos internet van iemand anders:P

  12. 6677 XP
    Myx's avatar

    Je kan tog ip changer gebruiken, of is dat alleen voor het lokale ip?

  13. 5 XP
    cloudyheaven's avatar

    das wel lache man

  14. 5 XP
    cloudyheaven's avatar

    ik zou het zeker wel doen via een internet cafébtw
    lol