Forum

Topic: Wirecard

Anoniem's avatar

Baal je er ook zo van dat je geen games kan bestellen uit de Playstation Store!? Dan heb ik nu een oplossing voor je! Een online creditcard! Wees niet bang je moet zelf geld overmaken hierna toe dus je kan nooit meer uitgeven dan dat je hebt.

Stap 1
Ga naar https://www.wirecard.com/wirecard/app

Stap 2
Maak even account aan, ook moet je hiervoor je telnr invoeren anders krijg je geen activeringssms. Als je telefoon nummer 0611111111 is moet je het nr zo invoeren; +31611111111

Stap 3
Nadat je je account hebt geactiveerd log je in, nadat je dit gedaan hebt klik je op mijn rekening. En klik je op het logo van betalingsgevens.

Stap 4
Ga naar de website van je bank (bijv rabobank.nl, abnamro.nl) en login zoals je normaal ook doet voor je bankzaken.

Stap 5
Ga naar Geld Storten, en voer het bedrag in dat je wilt overmaken naar de online creditcard (hou er wel rekening mee dat ongeveer 1 euro voor wirecard is vanwege de transactiekosten). Voer bij omschrijving je gebruikersnaam en telefoonnummer in.

Citaat:
Rekeninggegevens WireCard om te storten!
Naam begunstigde: Wirecard
Plaats begunstigde: Amsterdam
Rekeningnummer begunstigde: 733954235

Vermeld bij opmerkingen/toevoegingen wel even je gebruikersnaam en telefoonnummer & rekening nummer deze kun je vinden bij mijn rekening en dan op het knopje drukken van rekeninggegevens.

Stap 6
Het duurt 3 tot 4 werkdagen voordat het geld is overgemaakt, tegelijk krijg je ook je creditcard gegevens aangezien je 1 keer moet hebben gestort voordat ze dit voor je aanmaken.

Heb je nog vragen?
Stel ze hier gerust in dit topic!

Ik heb zelf uitgeprobeerd werkt perfect!

tip voor jullie.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PSX-Sense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

20 reacties

1. 498 XP
    PkertNL's avatar

Is het serieus gelukt om hem in de PS Store te gebruiken? Mijn is het namelijk niet gelukt, het was gepatcht.

2. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

Werkt dit in de EU PlayStation Store en waaronder valt Wirecard dan? Welke soort creditcard, Mastercard ofzo?

3. 665 XP
    SaykOdelik's avatar

Is het serieus gelukt om hem in de PS Store te gebruiken? Mijn is het namelijk niet gelukt, het was gepatcht.

ja hoezo?

maar wat bedoel je met gepatcht?

4. 498 XP
    PkertNL's avatar

ja hoezo?

maar wat bedoel je met gepatcht?

Ik hoorde dat het eerst wel werkte, maar nu niet meer. Zelf heb ik het geprobeerd om Flower te kopen, maar dat lukt niet. Is het jou wel recent gelukt?

5. 665 XP
    SaykOdelik's avatar

Ik hoorde dat het eerst wel werkte, maar nu niet meer. Zelf heb ik het geprobeerd om Flower te kopen, maar dat lukt niet. Is het jou wel recent gelukt?

ik ga zo even testen, ik heb net namelijk die account gemaakt. ik laat zo wel wat van me horen, kameraad van mij kan/kon het wel dus

6. 498 XP
    PkertNL's avatar

ik ga zo even testen, ik heb net namelijk die account gemaakt. ik laat zo wel wat van me horen, kameraad van mij kan/kon het wel dus

Ik ben benieuw, want dan kan ik ook tenminste content kopen. Wanneer probeer je het? 😛

7. 3457 XP
    bardfielt's avatar

COD 5 map pack hale als dit werkt

8. 6465 XP
    7th-son's avatar

Maak een US account aan
    koop een PSN Card met paypal en koop je spul dan
    is veel makkelijker

9. 954 XP
    Callme's avatar

wirecard werkt niet op psn hoor , er was een patch voor uitgekomen.

Edit ; mischien nu weer wel?

10. 548 XP
    PotAFluX's avatar

Maak een US account aan
    is veel makkelijker

Dan moet je maar het juiste spel hebben gekocht voor DLC 😉

11. 3457 XP
    bardfielt's avatar

Maak een US account aan
    is veel makkelijker

Maar dan heb je geen COD 5 map pack voor de EU regio:surrender:

12. 6465 XP
    7th-son's avatar

true maar wel alle psn games die je wel wilt

13. 3457 XP
    bardfielt's avatar

Maar geen add-ons….:( die games uit de store zijn toch gaar…..

14. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

Maar geen add-ons….:( die games uit de store zijn toch gaar…..

Ja, inderdaad heb liever DLC voor PAIN of voor Call of Duty: World at War.

15. 753 XP
    SyncPeter's avatar

Ja, inderdaad heb liever DLC voor PAIN of voor Call of Duty: World at War.

Hahahaha, eerst zeg je dat PSN games gaar zijn en dan wil je DLC voor PAIN, wat ook een PSN game is xD. Ben beniewd of dit werkt, maar volgens mij niet.

16. Management - 1310 XP
    Dexter145's avatar

https://www.wirecard.com/wirecard/ werkt. Ik heb het getest maar, het werkt alleen op een Duits PSN account.

17. 537 XP
    CREATIVETRIANGLE's avatar

ik had het erg blij natuurlijk nou na een week kon ik geen geld meer toevoegen

18. 6677 XP
    Myx's avatar

Maak een US account aan
    is veel makkelijker

Wat je zegt en veel makkelijker 🙂

19. 5 XP
    Reflex's avatar

Wat je zegt en veel makkelijker 🙂

Allen wel jammer dat DLC in us store niet werkt op de in europa gekochte spellen!!!!!:$

20. 6677 XP
    Myx's avatar

Allen wel jammer dat DLC in us store niet werkt op de in europa gekochte spellen!!!!!:$

Ja dat is wel zo 🙁