Forum

Topic: Gratis Summer House in PShome

Anoniem's avatar

In deze tutorial ga ik je uitleggen hoe dat je de summer house in PShome die normaal €4,99- kost gratis kan krijgen!

Je geraakt hiermee wel al je skins/instellingen van pshome kwijt!

Benodigdheden:

Deze rar
Een Ps3 😐
Pshome

Stappen:

– Maak een backup van jou originele pshome savegame
– Pak de rar uit met bijv. Winrar en zet de PS3 map op een USB stick
– Steek je USB stick in ps3
– Ga in je XMB naar GAME en dan Hulpprogramma voor opgeslagen data
– Selecteer je USB stick
– Selecteer de PShome savedata en kopieer deze naar je PS3, hij zal vragen of je de oudere data wil overschrijven; gewoon doen!

Verdere info:

Normaal gezien kan er niks mislopen door dit te doen, mocht er toch iets misgaan zijn Ik noch www.ps3-sense.nl noch een van de leden van www.ps3-sense.nl aansprakelijk voor eventuele schade aan je ps3!

Mocht de download link niemeer werken; Laat het even weten aan [email protected] 😉

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

17 reacties

  1. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Sweet! Moet je wel snel doen anders is het weer geupdate:p Kan dit ook met kleren?

  2. 103 XP
    Chipsoft's avatar

    Sweet! Moet je wel snel doen anders is het weer geupdate:p Kan dit ook met kleren?

    Denk het wel jah ^^

  3. 16 XP
    DrWarHead's avatar

    kan je kleding opnieuw downloaden als je ze gekocht hebt?

  4. 103 XP
    Chipsoft's avatar

    kan je kleding opnieuw downloaden als je ze gekocht hebt?

    Je hebt de kleding nogwel, maar de skins die je hebt opgeslagen zijn kwijt, dus je moet je mannetje helemaal opnieuw maken enzo, de kleding die je gekocht hebt is nog altijd beschikbaar in de wardrobe 😀

  5. 2 XP
    darkan12's avatar

    heb het geprobeerd,gaat inderdaad.maar zou gauw als je de ruimte verlaat,ben je ook het huisje kwijt!own spaces geeft alleen de studio aan.

  6. 580 XP
    GVeyron's avatar

    geniet er nog maar van totdat Sony een update heeft waarbij je dit niet meer kunt doen 😛

  7. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    geniet er nog maar van totdat Sony een update heeft waarbij je dit niet meer kunt doen 😛

    Ja echt, ik heb gwn zelf gratis gedownload (Closed Beta xD).

  8. 103 XP
    Chipsoft's avatar

    heb het geprobeerd,gaat inderdaad.maar zou gauw als je de ruimte verlaat,ben je ook het huisje kwijt!own spaces geeft alleen de studio aan.

    Je moet naar de home square gaan en dan in da gebouw waarlangs je normaal na je studio gaat, dan kom je in je “luxe villa” uit 😀

  9. 454 XP
    arwin1993's avatar

    kan je daar nog iets exstra’s want in gewone huis kan je helemaal niks…

  10. 103 XP
    Chipsoft's avatar

    Nee, nie echt xD. Het ziet er alleen veel vetter uit

  11. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    Leuk bedacht. Maar ik heb hem al:) Je kon gratis kopen. En ik heb hem nog LOL xD.
    Maar ik denk dat zodra Sony dit weet gelijk Update komt:)

  12. 103 XP
    Chipsoft's avatar

    Leuk bedacht. Maar ik heb hem al:) Je kon gratis kopen. En ik heb hem nog LOL xD.
    Maar ik denk dat zodra Sony dit weet gelijk Update komt:)

    Ik weet niet of het te updaten valt, aangezien de savegame je gewoon naar het huis brengt en dat je ps3 het huis dan ook download

  13. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Ze verzinnen er wel wat op xD

  14. 16 XP
    DrWarHead's avatar

    Je hebt de kleding nogwel, maar de skins die je hebt opgeslagen zijn kwijt, dus je moet je mannetje helemaal opnieuw maken enzo, de kleding die je gekocht hebt is nog altijd beschikbaar in de wardrobe 😀

    oke bedankt dan ga ik deze ff maken dat poppertje boeit mij niet

  15. 46 XP
    tonny_nl's avatar

    hij doet het niet meer

  16. 580 XP
    GVeyron's avatar

    Dat is ook niet zo raar he aangezien de laatste post 3 maand oud is en de actie maar een week geldig was 😉

  17. 1562 XP
    dikked's avatar

    heb al een gratis summerhouse van toen home nog de closed beta versie was 😛