Forum

Topic: ps3 controller deactiveren?

Anoniem's avatar

hey,, ik speel soms met een controller van mijn broer zijn ps3 op mijn ps3 maar als mijn broer nu op zijne ps3 gaat en op een knopjj duwt gebeurt da bij mij ook. ( byvoorbeeld als hij de ps3 uitzet met de controller) . nu is mijn vraag, kan ik die controller ook deactiveren van mijn ps3? ik heb als is by instellingen gekeken maar ik vind het niet. grtz

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

18 reacties

  1. 1268 XP
    luctheman's avatar

    Als je controller binnen een straal 5-10 meter staat van de ps3 dan gaat deze aan als die op standby staat:)

  2. 8 XP
    fast's avatar

    Als je controller binnen een straal 5-10 meter staat van de ps3 dan gaat deze aan als die op standby staat:)

    ja heb ik al gemerkt :d en de ps3 van mijn broer staat 10 m verder :s

  3. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Eventjes verbinden met een USB kabel misschien?

  4. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Eventjes verbinden met een USB kabel misschien?

    Ja, je moet de USB kabel (oplaadkabel van je controller) in je controller doen en dan even op PS toets drukken (als hij uitstaat).

    Succes.

  5. 7170 XP
    jimke1's avatar

    heb een vraagtje hebben er hier ook mensen problemen gehad met hun controller
    dat het topje van de analoge gewoon stuk gaat het is al mijn tweede controller waar ik het zelfde probleem heb gehad fffff wel jammer

  6. 88 XP
    Downtrust's avatar

    Breekt het dan gewoon af? Nee nog niet gehad : P Misschien wat minder ruw ermee omgaan?

  7. 7170 XP
    jimke1's avatar

    nee gewoon afschuren er komt een gluivje in en dan schuurt het gewoon af
    meer niet vind het wel jammer ff

  8. 107 XP
    Rahzer's avatar

    nee gewoon afschuren er komt een gluivje in en dan schuurt het gewoon af
    meer niet vind het wel jammer ff

    Beetje off topic maar toch, dat is inderdaad zonde. Dat komt door veel spelen en te hard drukken op je analoge sticks, rustig met die dingen sturen is voldoende. Er zijn trouwens caps te koop om op je sticks te plaatsen in allerlei kleuren, die helpen ook nog eens tegen het wegglijden van je duimen. HIER

  9. 454 XP
    arwin1993's avatar

    nee gewoon afschuren er komt een gluivje in en dan schuurt het gewoon af
    meer niet vind het wel jammer ff

    weet niet hoe oud je controller is maar ik kreeg eerst nog garantie is volgensmij 1 jaar op een controller(die van mij was 3 dagen en toen ging hij al kapot maar volgensmij kan je hem ook naar sony sturen)

  10. 281 XP
    ZyphoX's avatar

    Denk het niet hoor arwin. Dat plastic op een analoog hoort er niet af te gaan. Ik hb me ps3 al anderhalf jaar en me joysticks hebben het er gewoon op zitten. Alleen maakt me joy gewoon piepende en krakende geluiden, dus een beetje stroef

  11. 46 XP
    p4u08910's avatar

    Terug on topic.

    als je de power knop van de ps3 ingedrukt houd wordt hij gereset.

    Dat vergeet hij alle controllers, video instellingen en audio instellingen. De rest blijft.

  12. 537 XP
    acardipane's avatar

    Ik heb heb sinds gisteren ook een probleempje met mijn controler.

    Hij was (bijna) leeg dus ben ik gaan verder spelen met de kabel er aan.
    Als ik nu de kabel eraf haal doet die het niet meer…..

    Als ik de PS knop indruk gaan alle 4 lampjes knipperen (met tussen pozen van enkelen seconden). en daar laat die het bij.
    Hij registreerd niet met de PS3

    Als ik de kabel er aan doe, doet die het gelijk weer ???
    Ik heb de controller al opnieuw toegewezen op de PS3, ook al eens op controlelr 2 gezet… maar geen effect:annoyed_h4h:

    Gevalletje garantie ?? 😉

  13. 1386 XP
    Redd's avatar

    Ik heb heb sinds gisteren ook een probleempje met mijn controler.

    Hij was (bijna) leeg dus ben ik gaan verder spelen met de kabel er aan.
    Als ik nu de kabel eraf haal doet die het niet meer…..

    Als ik de PS knop indruk gaan alle 4 lampjes knipperen (met tussen pozen van enkelen seconden). en daar laat die het bij.
    Hij registreerd niet met de PS3

    Als ik de kabel er aan doe, doet die het gelijk weer ???
    Ik heb de controller al opnieuw toegewezen op de PS3, ook al eens op controlelr 2 gezet… maar geen effect:annoyed_h4h:

    Gevalletje garantie ?? 😉

    (Ook) geprobeerd om even je instellingen te resetten zoals de tip boven jou post? (Powerknop ingedrukt houden)

  14. 537 XP
    acardipane's avatar

    Ja ik heb de PS knop enkele seconden ingedrukt gehouden maar daarna geen verandering….

  15. 1386 XP
    Redd's avatar

    Ja ik heb de PS knop enkele seconden ingedrukt gehouden maar daarna geen verandering….

    Ik doelde op de powerknop van de playstation, dan piept hij een paar keer en reset hij zichzelf. Niet de PS knop op de controller. :p

    (Vanaf standby de powerknop een paar seconden ingedrukt houden.)

  16. 537 XP
    acardipane's avatar

    dat nog niet, ik zal het straks eens gaan proberen

    Tnks !

  17. 537 XP
    acardipane's avatar

    Geprobeerd, ik heb de functie Systeembestanden herstellen gekozen.
    Maar dit heeft niks geholpen, behalve dat ik alle instellingen en login’s weer moest instellen.

    Maar de controller werkt nog steeds niet draadloos, ik denk dat ik maar eens terug ga naar de winkel….

  18. 537 XP
    acardipane's avatar

    Gisteren de Controller gepakt, na een paar dagen gespeeld met kabel.

    En nu doet die het weer.. ik snap er niks van