Forum

Topic: CoD 5 map pack – Verrükt

Anoniem's avatar

ik heb ff een vraagje..:O
ik heb de map pack van CoD, maar een vriend van mij heeft deze pack (nog) niet. kan ik dan online in co-op Verrükt spelen met hem..?

Greetz:console:

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

14 reacties

  1. 665 XP
    SaykOdelik's avatar

    moet je hem sharen anders lukt het natuurlijk niet.

  2. 451 XP
    Florian's avatar

    en heo doe je dat…??:whistling2::weirdsmiley::surrender:

    (sorry n00bie:P)

  3. 665 XP
    SaykOdelik's avatar

    je geeft hem jou inlog code van PSN. en kan hij in je download geschiedenis kijken en die ook downloaden

  4. 451 XP
    Florian's avatar

    ok danku..;):P

  5. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    je geeft hem jou inlog code van PSN. en kan hij in je download geschiedenis kijken en die ook downloaden

    Dus mail en wachtwoord:P Dan download hij hem via jouw account (hoef je niet voor te betalen want je kan hem 5x downloaden als hij gekocht is) En dan staat hij op zijn PS3 en kan jij weer op je eigen account:P

    PS. Wil je hem mischien met mij sharen? (A)

  6. 73 XP
    JesseAs's avatar

    ik heb hem ook gekocht en aan 4 vriende verkocht voor 5 euro dus 10 eurie winst 😛

  7. 4 XP
    romeo's avatar

    ik wil die map ook hebben maar heb helaas geen credietcard.

  8. 14 XP
    kudo1111's avatar

    Als ik nu dat map-pack koop he en ik geef mijn PSN gegevens aan een vriend van mij, kan die dan met de creditcard die ik heb ingevoerd weer andere dingen kopen?

    Of moet je na die ene keer weer je creditcard gegevens invullen om iets te kopen?

  9. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Als ik nu dat map-pack koop he en ik geef mijn PSN gegevens aan een vriend van mij, kan die dan met de creditcard die ik heb ingevoerd weer andere dingen kopen?

    Of moet je na die ene keer weer je creditcard gegevens invullen om iets te kopen?

    Als je je creditcard heb opgeslagen, dan kan hij dingen kopen heb je dat niet dan niet. xD

  10. 14 XP
    kudo1111's avatar

    Ik heb nog nooit iets gekocht bij PSN.
    En ik wil het wel doen maar dan wil ik wel zeker weten dat hij de gegevens niet opslaat. xD

  11. 173 XP
    !DM!'s avatar

    als het een vriend is doet hij dat toch niet??? ^^

  12. 14 XP
    kudo1111's avatar

    Dat is ook zo maar anders kan ik mijn vader niet overhalen xD

  13. 6677 XP
    Myx's avatar

    Dat is ook zo maar anders kan ik mijn vader niet overhalen xD

    ook al zo’n vader. wat een feest he :disgust1:

  14. 451 XP
    Florian's avatar

    je kunt het volghens mij instellen of ie die gegevens opslaat. je kunt ook instellen of hij je tegoed automatisch update(op peil houd) dan word je tegoed per maand/week (als je gebruikt hebt) weer aangevuld naar een bepaald bedrag..;)