Forum

Topic: Vakantie !!!!!

Anoniem's avatar

Morgen is me laatste schooldag dan moet ik een weekje stage lopen en dan VAKANTIE!! Alhoewel ik dan 35 uur per week ga werken:D. Wanneer begint/begon jullie vakantie? En waar ga je allemaal heen?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

15 reacties

  1. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    mijn vakantie begint pas over 5 weken o.O
    dan pas is hier de BouwVak (bouwvakantie)

    dan heb ik 3 weken vakantie , en dan moet ik weer naar mn werk lol

  2. 42 XP
    Daan's avatar

    Morgen is me laatste schooldag dan moet ik een weekje stage lopen en dan VAKANTIE!! Alhoewel ik dan 35 uur per week ga werken:D. Wanneer begint/begon jullie vakantie? En waar ga je allemaal heen?

    Die van mij is 3 week geleden al begonnen:P [examens;)] over 1,5 week is de diploma-uitreiking en de ochtend erop vertrekken we naar San Fran om vervolgens 5 week keihard te chillen in SF, LA, Seatle en Vancouver (h)

  3. 137 XP
    Yavar's avatar

    Eind deze week alles inleveren voor project en dan een weekje nolifen op school. Dan hopelijk vakantie, denk ik :p.

  4. 576 XP
    Gunpowder's avatar

    Eind Juli (op m’n verjaardag gaat’ie in :p) 3 weekies, blijf lekker in NL..
    Lekker tot diep in de nacht/ochtend (online) gamen! ๐Ÿ˜€ voorderest gaan ik (en partner) wel dagjes uit, nog geen planning waarheen verder..gewoon de auto pakken en zien waar we uitkomen…

  5. 42 XP
    Daan's avatar

    Eind Juli (op m’n verjaardag gaat’ie in :p) 3 weekies, blijf lekker in NL..
    Lekker tot diep in de nacht/ochtend (online) gamen! ๐Ÿ˜€ voorderest gaan ik (en partner) wel dagjes uit, nog geen planning waarheen verder..gewoon de auto pakken en zien waar we uitkomen…

    Als ik terugkom heb ik pas rijles:P Dus “ff” de auto pakken is er voor mij nog ff niet bij:P

  6. 576 XP
    Gunpowder's avatar

    Als ik terugkom heb ik pas rijles:P Dus “ff” de auto pakken is er voor mij nog ff niet bij:P

    Haha, geniet jij dan voorlopig maar in Amerika (en Canada) echt cool man, ben stiekem wel een beetje jaloers op je ๐Ÿ˜‰

  7. 42 XP
    Daan's avatar

    Haha, geniet jij dan voorlopig maar in Amerika (en Canada) echt cool man, ben stiekem wel een beetje jaloers op je ๐Ÿ˜‰

    Haha, genieten zal zeker wel gebeuren:P ben ook van plan om veel in te slaan omdat alles daar relatief goedkoper is terwijl de getalletjes vaak wel hetzelfde zijn:p

  8. 251 XP
    Bassen's avatar

    Ik hoef ook alleen morgen nog naar school en ook ik heb dan vakantie, ik ga begin augustus naar Londen en daarna mag ik stage gaan lopen een half jaar lang. Ik ga me zeker vermaken in de vakantie, krijgen een nieuwe auto dus ik ga de hele vakantie daar in scheuren :devilsmoke:

  9. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Nog 3 weekjes en dan vrij. Hopelijk ben ik dan op het VWO beland…

  10. 896 XP
    WoofeR's avatar

    Hele maand Augustus vakantie, 10 dagen met 19!!! man naar lloret de mar vanaf 4 augustus, dan gelijk trainingskamp erachteraan, weekje rust en dan voetbalkamp…

    wordt veel zuipen en feesten!!!

  11. 356 XP
    Godfather's avatar

    Nog 2 weken voordat vakantie begint..

  12. 42 XP
    Daan's avatar

    Nog 2 weken voordat vakantie begint..

    ik ga over 1,5 week al weg en dan heb jy nog geeneens vakantie(A)

  13. 454 XP
    arwin1993's avatar

    ik 1 echte school week en dan nog een week pww lekker vroeg uit en lekker gamen want sta er toch wel goed voor

  14. 356 XP
    Godfather's avatar

    ik 1 echte school week en dan nog een week pww lekker vroeg uit en lekker gamen want sta er toch wel goed voor

    Ik snap รผberhaupt niet waarvoor ik nog moeite doe.Ik ga toch met allemaal 8’en en 9’s over.Dus ik hoef me niet druk te maken.Toch maak ik me druk.

  15. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    wat denk je , laten we lekker gaan opscheppen..?? -.-

Forum

Topic: Vakantie !!!!!

NL-3rR0r-NL's avatar

Morgen is me laatste schooldag dan moet ik een weekje stage lopen en dan VAKANTIE!! Alhoewel ik dan 35 uur per week ga werken:D. Wanneer begint/begon jullie vakantie? En waar ga je allemaal heen?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

15 reacties

  1. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    mijn vakantie begint pas over 5 weken o.O
    dan pas is hier de BouwVak (bouwvakantie)

    dan heb ik 3 weken vakantie , en dan moet ik weer naar mn werk lol

  2. 42 XP
    Daan's avatar

    Morgen is me laatste schooldag dan moet ik een weekje stage lopen en dan VAKANTIE!! Alhoewel ik dan 35 uur per week ga werken:D. Wanneer begint/begon jullie vakantie? En waar ga je allemaal heen?

    Die van mij is 3 week geleden al begonnen:P [examens;)] over 1,5 week is de diploma-uitreiking en de ochtend erop vertrekken we naar San Fran om vervolgens 5 week keihard te chillen in SF, LA, Seatle en Vancouver (h)

  3. 137 XP
    Yavar's avatar

    Eind deze week alles inleveren voor project en dan een weekje nolifen op school. Dan hopelijk vakantie, denk ik :p.

  4. 576 XP
    Gunpowder's avatar

    Eind Juli (op m’n verjaardag gaat’ie in :p) 3 weekies, blijf lekker in NL..
    Lekker tot diep in de nacht/ochtend (online) gamen! ๐Ÿ˜€ voorderest gaan ik (en partner) wel dagjes uit, nog geen planning waarheen verder..gewoon de auto pakken en zien waar we uitkomen…

  5. 42 XP
    Daan's avatar

    Eind Juli (op m’n verjaardag gaat’ie in :p) 3 weekies, blijf lekker in NL..
    Lekker tot diep in de nacht/ochtend (online) gamen! ๐Ÿ˜€ voorderest gaan ik (en partner) wel dagjes uit, nog geen planning waarheen verder..gewoon de auto pakken en zien waar we uitkomen…

    Als ik terugkom heb ik pas rijles:P Dus “ff” de auto pakken is er voor mij nog ff niet bij:P

  6. 576 XP
    Gunpowder's avatar

    Als ik terugkom heb ik pas rijles:P Dus “ff” de auto pakken is er voor mij nog ff niet bij:P

    Haha, geniet jij dan voorlopig maar in Amerika (en Canada) echt cool man, ben stiekem wel een beetje jaloers op je ๐Ÿ˜‰

  7. 42 XP
    Daan's avatar

    Haha, geniet jij dan voorlopig maar in Amerika (en Canada) echt cool man, ben stiekem wel een beetje jaloers op je ๐Ÿ˜‰

    Haha, genieten zal zeker wel gebeuren:P ben ook van plan om veel in te slaan omdat alles daar relatief goedkoper is terwijl de getalletjes vaak wel hetzelfde zijn:p

  8. 251 XP
    Bassen's avatar

    Ik hoef ook alleen morgen nog naar school en ook ik heb dan vakantie, ik ga begin augustus naar Londen en daarna mag ik stage gaan lopen een half jaar lang. Ik ga me zeker vermaken in de vakantie, krijgen een nieuwe auto dus ik ga de hele vakantie daar in scheuren :devilsmoke:

  9. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Nog 3 weekjes en dan vrij. Hopelijk ben ik dan op het VWO beland…

  10. 896 XP
    WoofeR's avatar

    Hele maand Augustus vakantie, 10 dagen met 19!!! man naar lloret de mar vanaf 4 augustus, dan gelijk trainingskamp erachteraan, weekje rust en dan voetbalkamp…

    wordt veel zuipen en feesten!!!

  11. 356 XP
    Godfather's avatar

    Nog 2 weken voordat vakantie begint..

  12. 42 XP
    Daan's avatar

    Nog 2 weken voordat vakantie begint..

    ik ga over 1,5 week al weg en dan heb jy nog geeneens vakantie(A)

  13. 454 XP
    arwin1993's avatar

    ik 1 echte school week en dan nog een week pww lekker vroeg uit en lekker gamen want sta er toch wel goed voor

  14. 356 XP
    Godfather's avatar

    ik 1 echte school week en dan nog een week pww lekker vroeg uit en lekker gamen want sta er toch wel goed voor

    Ik snap รผberhaupt niet waarvoor ik nog moeite doe.Ik ga toch met allemaal 8’en en 9’s over.Dus ik hoef me niet druk te maken.Toch maak ik me druk.

  15. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    wat denk je , laten we lekker gaan opscheppen..?? -.-