Forum

Topic: Dragonball fans?

Anoniem's avatar

zijn er nog Dragonball fans aanwezig hier? πŸ˜€ ik ben zelf een erg groot fan , het is gewoon de anime van me jeugd πŸ˜€ en volgende week komt de film uit , de kamehameha ziet er echt GRUWELIJK uit!!!!!

[ame=”http://www.youtube.com/watch?v=zJ_gVa6pAIY”]http://www.youtube.com/watch?v=zJ_gVa6pAIY[/ame]

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

33 reacties

  1. 703 XP
    sweetkill_NL's avatar

    film al gezien vind hem niet zo vet

  2. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Moet hem ook nog ff op me PSP zetten het spel he:P De serie heb ik nooit gevolgt maar de games waren wel wreed! πŸ˜€

  3. 954 XP
    Callme's avatar

    film al gezien vind hem niet zo vet

    waar? websites?

  4. 703 XP
    sweetkill_NL's avatar

    waar? websites?

    nee downloaden geloof me hij is het niet waard

  5. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Vroeger op Yorin, maar het kwam altijd al als m’n school uit was. Daardoor zag ik het bijna nooit.

  6. 266 XP
    KiefDelicious's avatar

    Die film is egt verkrachting van de serie, echt zo ontzettend slecht! het is een schande dat deze film de naam van DBZ mag dragen!!

  7. 7163 XP
    jimke1's avatar

    ja ik ben ook fan van dragonball Z
    maar deze film gaat zeker niet aanslaan zeker die goku niet die ziet er uit als een gay man
    ffffff

  8. 6677 XP
    Myx's avatar

    Ben een fan van de serie, heb de hele serie gezien + film + specials + de games. Maar sorry hoor die film ziet er niet uit en ik word gewoon boos als ik kijk hoe zo goku verkracht hebben en er een gay gast voor terug hebben gezet. Maak dan gewoon een andere anime movie want dit ziet er niet uit.

  9. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ik heb het niet zo op anime serie. Sorry. :$

  10. 281 XP
    ZyphoX's avatar

    Fan, echt soms begrijp ik niet dat mensen het niet kennen. Maar ja, die film πŸ™ het is om te huilen als ik de trailers etc zie. Ik ga em zker in de bios checken.

  11. 8818 XP
    7th-son's avatar

    ik download de film wel
    ik hoor van alle kanten dat die bagger is

  12. 216 XP
    Depsie's avatar

    hij is het sowiezo waard om hem te kijken. dragonball z en gt waren altijd gruwelijk. als je een fan bent kijk je die film gewoon:P

  13. 591 XP
    dajez's avatar

    lol hoe schraal moe da ni zijn:P

  14. 6677 XP
    Myx's avatar

    hij is het sowiezo waard om hem te kijken. dragonball z en gt waren altijd gruwelijk. als je een fan bent kijk je die film gewoon:P

    Ik ga hem cker kijken, en na de film ga ik er hard om lachen πŸ˜›

  15. 227 XP
    TA FatihTalha TR's avatar

    Heb de film ookal gezien en ik moet zeggen dat het een zeer slechte film is!

  16. 8818 XP
    7th-son's avatar

    zou de film ook slecht zijn als het een hele nieuwe franchise zou zijn?
    of is de film gewoon echt alleen slecht, omdat het probeerd dragonball na te doen

  17. 564 XP
    Rox92's avatar

    Tja vin die film best wel nep πŸ˜› Soort van ouwe power rangers πŸ˜›
    Ook kloppen paar dingen niet ik zag in de trailer dat bulma op mensen aan het knallen was terwijl ze in de serie alleen maar uitvindster was.
    Maja ga hem wel kijken alleen dan niet in de bios want das sonde van me geld :jester:

  18. 8818 XP
    7th-son's avatar

    is bulma altijd uitvinder geweest dan?
    ook in de dragon ball saga (dus niet Z)

  19. 564 XP
    Rox92's avatar

    is bulma altijd uitvinder geweest dan?
    ook in de dragon ball saga (dus niet Z)

    In de gewone dragon ball was ze de dochter van de uitvinder van die capsules en maakte ze ook wel is wat dacht ik;)

  20. 266 XP
    Yorz's avatar

    nou.. mn eigen mening… maar ik denk dat die film een schande is voor de reeks! xD.. die Amerikaanse troep hoort niet bij DB :P… en sinds wanneer is Roshi chinees?? en bulma een lekkerding? xD

  21. 281 XP
    ZyphoX's avatar

    In de gewone dragon ball was ze de dochter van de uitvinder van die capsules en maakte ze ook wel is wat dacht ik;)

    Klopt, de dragon radar was daar 1 van. Maar ja ik ben echt een fan, ik ga morgen kijken en dan vertel ik wel hoe ie was.

  22. 6677 XP
    Myx's avatar

    Heb gistere het spel gespeeld, ik kon wel huilen zo slecht was het πŸ™ Nu nog de film πŸ˜›

  23. 954 XP
    Callme's avatar

    Heb gistere het spel gespeeld, ik kon wel huilen zo slecht was het πŸ™ Nu nog de film πŸ˜›

    welk spel?

    de film vond ik wel leuk maar alleen omdat de kamehameha enzo erin zaten, voor de rest vond ik het wel kut maar ik vond dragonball z altijd al leuker dan dragonball.

  24. 266 XP
    Yorz's avatar

    welk spel?

    de film vond ik wel leuk maar alleen omdat de kamehameha enzo erin zaten, voor de rest vond ik het wel kut maar ik vond dragonball z altijd al leuker dan dragonball.

    wahahaha.. ik vond dragonball juist leuker! xD

  25. 564 XP
    Rox92's avatar

    Ik vind dragonball Z leuker zit veel meer actie in want soms is de gewone dragonball wat langdradig πŸ˜›

  26. 954 XP
    Callme's avatar

    jaman in dragon ball z zit ook vegeta πŸ˜€ en super saiyens etc..

  27. 8818 XP
    7th-son's avatar

    nadeel van DBZ vind ik nog altijd dat wachten met de afleveringen, en een gevecht van 20 afleveringen, terwijl 10 daarvan zijn om een kamehameha op te laden

    ik ben uiteindelijk overgestapt naar naruto en bleach, en die vind ik wel geweldig!

  28. 6677 XP
    Myx's avatar

    nadeel van DBZ vind ik nog altijd dat wachten met de afleveringen, en een gevecht van 20 afleveringen, terwijl 10 daarvan zijn om een kamehameha op te laden

    ik ben uiteindelijk overgestapt naar naruto en bleach, en die vind ik wel geweldig!

    hahaah ja dat was soms echt frustrerend πŸ˜›

    @Callme
    Op de psp Dragonball evolution.

  29. 177 XP
    KB-013's avatar

    Ik vind vooral DBZ vet, ook vind ik DBGT vet maar die vind ik pas Γ©cht vet als de Baby Saga begint. Daarvoor vind ik het na 1 keer gezien te hebben wel welletjes geweest. πŸ™‚

  30. 281 XP
    ZyphoX's avatar

    Ik ben naar de film geweest, OMG. Ga er zelf heen als je fan bent en dan :(. 1 Drama.

    Spoiler:

    Yamcha is de grootste mongool. En idd bulma is wel +. Maar GOKU EN ROSHI EN PICCOLO EN OOZARU EN Shen LONG ja HEt is Shen LONG :(.

    Kan die James Wong wel afmaken.

  31. 177 XP
    KB-013's avatar

    Oftewel dat wordt downloaden. πŸ˜›

  32. 8818 XP
    7th-son's avatar

    je zou haast zeggen, ik kijk em helemaal niet

  33. 281 XP
    ZyphoX's avatar

    Zeker man, ik hb zon PUC pas. Dus 18 euro per maand dokke en dan kan ik zo vaak gaan als ik wil. Voor mensen zonder zo’n pas, zeker geld verspilling!