Forum

Topic: FW 2.70 aanpassing

Anoniem's avatar

Hier kunnen jullie de aanpassingen van Firmware 2.70 kwijt dat jullie zelf hebben gevonden en niet in de officiële Changelog stond van Sony
Ik heb al opgemerkt als je op het profiel van een andere gamer opent, dat de recent behaalde Trophies nu geleidelijk komen in plaats van in 1 keer.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

47 reacties

  1. 703 XP
    sweetkill_NL's avatar

    als je iemand invite in chat en je wilt dan daarna nog meer dan staat je online vrienden boven aan 😀

  2. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Tijdens het downloaden van iets, komt er nu rechts van het balkje dat laad een resterende tijd te staan.

  3. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    als je trophies gaat vergelijken en iemand anders of jij hebt die game niet staat er niet meer 0% maar een –

  4. 219 XP
    basvandelouw's avatar

    bij games als je op driehoekje drukt kun je internetzoeken doen!

  5. 8837 XP
    7th-son's avatar

    de psn leden in je lijstje die offline zijn, staan van wie het laatst online geweest zijn tot wie al dagen lang niet online is geweest

  6. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    de psn leden in je lijstje die offline zijn, staan van wie het laatst online geweest zijn tot wie al dagen lang niet online is geweest

    Sinds firmware 2.60 staat er al bij dat hij 5 dagen offline is. xD

  7. 8837 XP
    7th-son's avatar

    dat is nou op volgorde gezet, degene die het langst offline is onderin, en degene het kortst bovenin 😛

    nog een ‘leuke’ aanpassing *kuch*
    je PS3 die blijft hangen bij het gebruik van bepaalde PS2 contoller converters!
    mensen, pas dus op!

  8. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    dat is nou op volgorde gezet, degene die het langst offline is onderin, en degene het kortst bovenin 😛

    nog een ‘leuke’ aanpassing *kuch*
    je PS3 die blijft hangen bij het gebruik van bepaalde PS2 contoller converters!
    mensen, pas dus op!

    Dat is wel jammer, nog niet geprobeerd. 🙁 Heb een 60 GB versie, bedoel je dus dat je PS3 vastloopt bij sommige PS2 games?

  9. 454 XP
    arwin1993's avatar

    nee er zijn converters naar bepaalde controllers als je een ps2 spel gewoon speelt heb je daar geen last van als het goed is.

  10. 8837 XP
    7th-son's avatar

    we hebben het hier over hardware, zodat je bv je PS2 dualshocks, gitaren, etc, kunt aansluiten op je ps3
    die kunnen dus zorgen dat je ps3 blijft hangen

  11. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    Als je iemajd toevoegt moet je eerst iets bevestigen (wat weet ik nite nmiet gelezen (A))

  12. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    al je filmpjes zijn ingedeeld in intervallen van maximaal 5 minuten.. oftewel scenes.. erg handig:D

  13. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    al je filmpjes zijn ingedeeld in intervallen van maximaal 5 minuten.. oftewel scenes.. erg handig:D

    Dat was al zo tog?

  14. 1268 XP
    luctheman's avatar

    als je moet poepen, kan je op start drukken om het spel te pauzeren

  15. 656 XP
    Killermen's avatar

    als je moet poepen, kan je op start drukken om het spel te pauzeren

    On-topic blijven!:off-topic:

  16. 1268 XP
    luctheman's avatar

    sorry Killermen,

    je kan nu ook met 2 spelers inloggen in resistance 2 zodat je met zijn tweeen kan ranken

  17. 703 XP
    sweetkill_NL's avatar

    als je moet poepen, kan je op start drukken om het spel te pauzeren

    ik wis je was dom maar dit is super dom

  18. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    Dat was al zo tog?

    volgens mij niet hoor of ik zag het over het hoofd:painter:

  19. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    volgens mij niet hoor of ik zag het over het hoofd:painter:

    Het was er ook nooit.

  20. 515 XP
    patrickvanloosbroek's avatar

    je krijgt ook een email als iets gratis download en hoeveel nog in je portemonee zit
    heb net zo een email gekregen toen ik gisteren EP9001-NPEA00050_00-GRANTURISMO00026-E001 Ferrari California Debut (365 days) Gratis download

  21. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    met die nieuwe firmware crasht me PS3 alleen maar….. Als ik LBP afsluit crasht ie dan doet ie 2x piepen en gaat ie weer aan het is gewoon een KUT firmware…… Dit is al de zoveelste keer van sony….. ze moeten het echt een keer laten testen en ook goed laten testen voordat ze het uitbrengen!!!

  22. 6677 XP
    Myx's avatar

    met die nieuwe firmware crasht me PS3 alleen maar….. Als ik LBP afsluit crasht ie dan doet ie 2x piepen en gaat ie weer aan het is gewoon een KUT firmware…… Dit is al de zoveelste keer van sony….. ze moeten het echt een keer laten testen en ook goed laten testen voordat ze het uitbrengen!!!

    Ik heb anders geen problemen, soms lijkt het zelfs dat bij mij de in game menu sneller is geworden.

  23. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Ik heb anders geen problemen, soms lijkt het zelfs dat bij mij de in game menu sneller is geworden.

    Ook bij LBP? Bij mij is ie alleen bij LBP zo sloom als de pest :spidy:

  24. 8837 XP
    7th-son's avatar

    altijd al zo geweest naar mijn idee

    als ik me ps3 reset met sommige games, en ben bezig met online spelen, dan piept hij ook vaak 2 keer

  25. 293 XP
    Japsuh's avatar

    Als je je console uitzet (of de game beëindigt) tijdens een online spel, reset hij zich meestal ja. Snap ook niet waarom…

  26. 8837 XP
    7th-son's avatar

    om het online spelen eerst goed af te sluiten
    dit was volgens mij al op de ps2 zo?

  27. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    met die nieuwe firmware crasht me PS3 alleen maar….. Als ik LBP afsluit crasht ie dan doet ie 2x piepen en gaat ie weer aan het is gewoon een KUT firmware…… Dit is al de zoveelste keer van sony….. ze moeten het echt een keer laten testen en ook goed laten testen voordat ze het uitbrengen!!!

    dit is al sind firmware pre-historie zo bij mij hoor :yeahright:

  28. 515 XP
    patrickvanloosbroek's avatar

    ik moet steeds instellen dat moet hdmi
    en optical

  29. 454 XP
    arwin1993's avatar

    je ziet nu ook avatar als je tegengekomen spelers kijkt

  30. 468 XP
    TwysT's avatar

    je ziet nu ook avatar als je tegengekomen spelers kijkt

    haha hoe zinloos 😛

  31. 281 XP
    ZyphoX's avatar

    met die nieuwe firmware crasht me PS3 alleen maar….. Als ik LBP afsluit crasht ie dan doet ie 2x piepen en gaat ie weer aan het is gewoon een KUT firmware…… Dit is al de zoveelste keer van sony….. ze moeten het echt een keer laten testen en ook goed laten testen voordat ze het uitbrengen!!!

    Lees niet verder: Slecht en beledigend taalgebruik!!

    JAAAAAAAAAH, Precies. Ik Heb dat precies ook , K****R. Tering hoofdpijn man. Ik heb LBP al zo vaak moeten reseten. En ik werd helemaal hysterisch. Hij liep zo vaak vast, freezes alles. Domme bla firmware. Toch gelezen he xD

  32. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    Lees niet verder: Slecht en beledigend taalgebruik!!

    JAAAAAAAAAH, Precies. Ik Heb dat precies ook , K****R. Tering hoofdpijn man. Ik heb LBP al zo vaak moeten reseten. En ik werd helemaal hysterisch. Hij liep zo vaak vast, freezes alles. Domme bla firmware. Toch gelezen he xD

    dat is bij mij toch altijd al zo :weirdsmiley:

  33. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Sony moet een keer het woord TESTEN! in het woordenboek opzoeken…… zulke grote fouten mogen gewoon toch niet voorkome?!?!?

  34. 1992 XP
    elazzja's avatar

    als je moet poepen, kan je op start drukken om het spel te pauzeren

    Ik moest direct lachen toen ik dit las. Hoe dom kun je zijn.

  35. 281 XP
    ZyphoX's avatar

    Was het ook nog serieus bedoeld??
    On: zijn er geen meldingen van gemaakt, dat er problemen zijn etc.?

  36. 1268 XP
    luctheman's avatar

    Ik heb nog nooit problemen gehad met een firmware…
    Nooit!
    Jullie moeten Sony niet de Schuld geven, maar jullie playstation want daar zit iets in waardoor hij fout gaat.

  37. 281 XP
    ZyphoX's avatar

    Mijne deed het eerst ook prima, alleen nu met LittleBigPlanet loopt ie vast. Dus ga niet zomaar argumenten trekken over mijn ps3.

  38. 1402 XP
    Selec1's avatar

    LittleBigPlanet is altijd al een spel geweest die lastig deed op de PS3; het ligt dus niet aan de firmware update.

  39. 8837 XP
    7th-son's avatar

    bij het vergelijken van trophies, zie je nu duidelijk welke games jij en een ander wel of niet hebben

  40. 281 XP
    ZyphoX's avatar

    LittleBigPlanet is altijd al een spel geweest die lastig deed op de PS3; het ligt dus niet aan de firmware update.

    Handig dat je het zegt. Ik heb em pas net een week.

  41. 177 XP
    KB-013's avatar

    Ik heb er nog niet echt heel veel van gemerkt helaas. 🙁 En ik gebruik de chat toch nooit. 😛

  42. 10 XP
    Dannyy_'s avatar

    Het volgende had ik wel gelezen op een site:

    Firmware 2.70 zorgt voor systeem crashes

    Gamers die een PS2 naar PS3 adapter gebruiken zullen misschien al gemerkt hebben dat die sinds de nieuwe PS3 firmware 2.7 update soms vastloopt.

    Sommige merken PS2 naar PS3 adaptors zorgen sinds de firmware update voor een leeg scherm waarop de PS3 blijft hangen. Ook het geluid en de controllers werken op dat moment niet meer. De mensen waar dit probleem zich voordoet zijn noodgedwongen een ‘hard reboot’ te moeten doen, met andere woorden de PS3 met het knopje aan de achterkant de console volledig uit te schakelen. Daarna moet je de adapter uit de PS3 trekken en voorlopig even niet meer gebruiken. Met een beetje geluk start het systeem dan wel normaal op.

    Het is op dit moment bekend dat de adapters van TAC en Sumoto voor dit probleem zorgen, maar waarschijnlijk zijn dit niet de enigste twee merken. Hopelijk komt Sony snel met een oplossing voor dit probleem.

    :paperbag:

  43. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Nu doet ie weer normaal:P Zo’n beetje bij alles xD Ik vindt die kopiereren fucntie een beetje nutteloos je kan tog nie plakke xD

  44. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ik heb nog nooit problemen gehad met een firmware…
    Nooit!
    Jullie moeten Sony niet de Schuld geven, maar jullie playstation want daar zit iets in waardoor hij fout gaat.

    Inderdaad, ik heb ook nog nooit last gehad maar dit nieuwsbericht hierboven is dan ook wel weer waar.

  45. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Het volgende had ik wel gelezen op een site:

    :paperbag:

    Dat is de fout van de maker van de adapter.

  46. 8837 XP
    7th-son's avatar

    dat berichtje had ik al eerder geplaatst ja

    waarom zou dit een fout zijn van de maker van de adapter? als voor de firmware de adapter wel werkte