Forum

Topic: Killzone 2 behind the bullet demo

Anoniem's avatar

dit is de zogenaamde Killzone 4D demo waar iedereen op zat te wachten
maar had er geen topic van gevonden!
niemand die dit wist?

het ziet er allemaal erg gaaf uit, maar het lijkt net of degene die alles bestuurd een beetje gefaked word..
Als je zo kijkt, lijkt het net of dingen om je heen gewoon plat zijn, en dus niet echt 3D.
Er zijn wel dingen die volledig 3D zijn, maar het valt mij een beetje tegen om eerlijk te zijn, komt ook mede doordat je de camera er niet kompleet omheen kunt draaien, maar maar een klein stukje..
Ook kun je de ‘commercial’ alleen langzamer of sneller afspelen, niet achteruit of achteruit spoelen..

ik heb me bedenkingen hierover, jullie?

Killzone 2 Behind The Bullet Demo is te downloaden vanaf de US PSN Store

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. 11 XP
    lollipop's avatar

    nog niet geprobeerd
    Heb ook geen US PSN Acc, lukt maar niet te maken:(
    Lijkt me wel vet maar wordt dit ook een officieel spel dat het een demo is?

  2. 281 XP
    ZyphoX's avatar

    Ik zag gisteren Gamer-1991-PL al dat doen. Does ik vroeg me af wat het was en nu weet ik het. Hoeveel mb is het?

  3. 8815 XP
    7th-son's avatar

    nee geen volledig spel, zie het als een soort van behind the scenes van de US commercial van het spel, waarin je de camera kunt besturen.

    de techdemo, hoe je het beter kunt noemen, is 190 MB

  4. 6677 XP
    Myx's avatar

    Ik vind het anders wel vet gedaan 😛

  5. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Niet veel bijzonders dus?

  6. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    Niet veel bijzonders dus?

    jawel hoor ziet er wel gaaf uit:blow:

  7. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    lol het is maar 1 ding die je in slowmotion kan afspelen een beetje zielig zeg………..

  8. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    kga hem binnekort een x bij vinnie proberen

  9. 8815 XP
    7th-son's avatar

    zoals gezegd, het is de commercial uit amerika die je kunt ‘besturen’
    natuurlijk ziet et er vet uit, maar het feit dat je de camera neit 360 graden kunt draaien, verklapt nogal veel naar mijn idee, ziet er zo ‘nep’ 3D uit zeg maar