Forum

Topic: Motorstorm Pacific Rift

Anoniem's avatar

Toen ik door de lijst met savedata bladerde, viel mijn oog op het bestandje
Motorstorm Pacific Rift. Ik weet dat de data op PS3 niet gecopïeerd kon worden.

Mijn vraag is sedert wanneer deze update voor Motorstorm is online gezet.
Kan iemand mij helpen??

Dank u

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

3 reacties

  1. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Waar heb je het over, eerst heb je het over een savegame en dan vraag je je af wanneer deze update online gezet is?

  2. 10 XP
    heartofmetal's avatar

    Je weet dat je de savedata van Motorstorm niet kon kopïeren.
    Er werd een bericht de wereld ingestuurd dat er via een patch de mogelijk zal bestaan om de savedata wel te kunnen kopïeren op een externe hdd.
    Nu bij het overlopen van de verscheidene savedata’s op deze site viel mijn oog op deze van Motorstorm. Nu is de vraag van mij wanneer deze patch
    online werd gezet (wanneer deze beschikbaar werd voor te downloaden).

    Ik heb mijn versie van dit spel in de PS3 gestoken, maar er werd geen patch
    gevonden.

  3. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Je weet dat je de savedata van Motorstorm niet kon kopïeren.
    Er werd een bericht de wereld ingestuurd dat er via een patch de mogelijk zal bestaan om de savedata wel te kunnen kopïeren op een externe hdd.
    Nu bij het overlopen van de verscheidene savedata’s op deze site viel mijn oog op deze van Motorstorm. Nu is de vraag van mij wanneer deze patch
    online werd gezet (wanneer deze beschikbaar werd voor te downloaden).

    Ik heb mijn versie van dit spel in de PS3 gestoken, maar er werd geen patch
    gevonden.

    Je kan gewoon je savedata’s kopiëren, daar is geen patch voor nodig. Je gaat naar de savedata en download die, zet die op een USB in de volgende mapjes: PS3 – SAVEDATA (moet met hoofdletters) als je dat gedaan hebt, pak je je USB stick en doet die in de PS3, ga naar Hulpprogramma voor opgeslagen data, daar zal de PS3 jouw USB stick vinden. Klik erop, als je de savedata in de goede map gezet hebt, zal hij tevoorschijn komen als je op de USB stick hebt geklikt. Je klikt op driehoekje en dan kopiëren. Hij zal hem op de PS3 zetten.

    PS: Het kan als mapje ook SAVEGAME zijn maar dat weet ik niet zeker.

    Succes en met vriendelijke groet:
    Sjoerd

    PPS: Ben je nieuw hier? Welkom op PS3-Sense.