Forum

Topic: Dualshock 3 in elkaar zetten

Anoniem's avatar

Hey gozers..

Ik heb dus een probleem. Laatst toen ik aan het gamen was hoorde ik telkens iets heen en weer gaan in me dualshock 3 controller. Ik wou weten wat het was dus ik schroef me controller helemaal los en haal de achterkant ervan af. Toen zag ik dat het stuk aan de linkeronderkant zo”n motortje van zo’n draai ding los lag. Ik zette hem er weer op, geen probleem was dat. Maar nu komt het…………ik krijg de controller niet meer in elkaar :'( DIe L1, L2, R1 en R2 buttons zitten los en die krijg ik dan niet goed en dat ik de achterkant er op kan doen…..

Misschien kan ik wat foto’s erop zetten erover..

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

21 reacties

  1. 420 XP
    Zwerver7's avatar

    Ik heb een filmpje gevonden op Youtube waarin iemand die controller wel in elkaar krijgt, lijkt mij best wel simpel maar kijk zelf maar.

    [ame]http://www.youtube.com/watch?v=9JVux329-TY[/ame]

  2. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Bij mij blijft die PS knop hangen xD Iemand een oplossing voor dit?

  3. 266 XP
    KiefDelicious's avatar

    uit elkaar halen en goed zetten!

  4. 935 XP
    Mormel123's avatar

    ja, oke mooi filmpje, maar er zit wel wat verschil in. Bij mij liggen die L1, L2, R1 en R2 knoppen helemaal los hé en op dit filmpje niet. Iemand een oplossing.

    EN trouwens als ik hem niet in elkaar kan zetten, bij wie zou ik hem dan kunnen reparen ofzo?

  5. 935 XP
    Mormel123's avatar

    Oke, het is me gelukt hij zit weer in elkaar…alleen………doen de L1 en R1 knoppen het niet! snik. Anybody know the problem?

  6. 213 XP
    Bart013's avatar

    Eerlijk gezegd denk ik dat je je controller om zeep hebt geholpen. Ik zou even langs de lokale gameshop gaan om te vragen of hun iets kunnen doen.

  7. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    ik denk dat je een stukje bent vergeten.. want in de knopjes zit iets dat tegen het dingetje aan komt dat voor de L1 knop zorgt… aargh dit is ingewikkeld uit te leggen, had een keer mijn contorller uit elkaar gehaald en kon hem zonder moeite terug in elkaar zetten.. ik zou toch zeggen… bekijk ff goed hoe de controller technisch in elkaar zit en dan snap je hem hopelijk wel

  8. 935 XP
    Mormel123's avatar

    ik snap wel wat je bedoeld van dat gele rare spel ofzo en dat moet je er dan tegen aan zetten ja, hmmm ik zou effe kijken en als het niet lukt moet ik hem toch effe ergens laten maken. Alleen zit er hier geen echte gamershop waar ze ook dingen reparen.

  9. 281 XP
    ZyphoX's avatar

    Sommige mensen zeggen het is niet te vertrouwen ,maar De Beverwijk(zwarte markt). Daar heb je wel wat mensen die er wat van weten. Save Games zet daar zn stand. Als je hem kan vinden, weet hij het misschien.

  10. 88 XP
    Downtrust's avatar

    Je hebt toch niks beschadigt tijdens het openmaken van de controller he?

  11. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Ik ben van plan om mijn controllers binnekort ook te openen, om ze ff schoon te maken.

    Ik merk (vooral bij mijn 2 oudste controllers) dat de analog sticks vaak blijven hangen.
    Als ik dan mn analog stick loslaat, blijft die bijvoorbeeld gewoon naar voren toe gericht. xD

    Ik weet ook nog niet hoe ik ze schoon ga maken, geen water in ieder geval. :p
    Hooguit een vochtig doekje.

    Maar nu moet ik toch eigenlijk eerst eventjes kijken hoe het nou zit met het in elkaar draaien. :p

    Niet dat ik straks hetzelfde probleem heb lol.

    Ook ik vond nog een filmpje dat je mischien kan helpen. 🙂
    Ik zou zeggen, zet em na iedere stap op pauze, en probeer het dan na te doen. 😉

    KLIK!

  12. 935 XP
    Mormel123's avatar

    Kan ik hem niet opsturen naar Sony, die kan hem wel reparen. Doen ze dat en hoeveel kost dat?

  13. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Ik ben van plan om mijn controllers binnekort ook te openen, om ze ff schoon te maken.

    Ik merk (vooral bij mijn 2 oudste controllers) dat de analog sticks vaak blijven hangen.
    Als ik dan mn analog stick loslaat, blijft die bijvoorbeeld gewoon naar voren toe gericht. xD

    Ik weet ook nog niet hoe ik ze schoon ga maken, geen water in ieder geval. :p
    Hooguit een vochtig doekje.

    Maar nu moet ik toch eigenlijk eerst eventjes kijken hoe het nou zit met het in elkaar draaien. :p

    Niet dat ik straks hetzelfde probleem heb lol.

    Ook ik vond nog een filmpje dat je mischien kan helpen. 🙂
    Ik zou zeggen, zet em na iedere stap op pauze, en probeer het dan na te doen. 😉

    KLIK!

    Oja dat heb ik ook inderdaad, dat mijn joystick ook naar voren blijft gericht… Vooral irritant bij het snipen maar handig op luie momenten als je lang vooruit moet lopen:P xD

  14. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    lol:P ik heb er geen last van heb me controllers 1 jaar:P alleen van 1 blijft die PS knop hangen soms das wel iritant

  15. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Oja dat heb ik ook inderdaad, dat mijn joystick ook naar voren blijft gericht… Vooral irritant bij het snipen maar handig op luie momenten als je lang vooruit moet lopen:P xD

    Ik heb het met de rechter analoge. xD

  16. 1992 XP
    elazzja's avatar

    In beverwijk kunnen ze alles

  17. 935 XP
    Mormel123's avatar

    Ik woon niet vlak bij Beverwijk, dus……..maarja je hebt toch van dat groen achtig spul in de controller? Nou op zo’n klein stukje groen moet ik de R2 en R1 buttons geplaatst worden. Maar volgens mij heb ik dat groene gemold.

  18. 454 XP
    arwin1993's avatar

    Ik ben van plan om mijn controllers binnekort ook te openen, om ze ff schoon te maken.

    Ik merk (vooral bij mijn 2 oudste controllers) dat de analog sticks vaak blijven hangen.
    Als ik dan mn analog stick loslaat, blijft die bijvoorbeeld gewoon naar voren toe gericht. xD

    ik had dit ook maar ik had het niet meer goed gekregen toen ik hem opende 🙁 maar kreeg hem wel weer in elkaar na er even mee gestoeid te hebben :p

  19. 935 XP
    Mormel123's avatar

    Ik snap waarom me Buttons het niet meer doen. IK heb dat groene plastic binnenin de controller beetje gemold (verkreukelt). DUs ja…

  20. 704 XP
    Boemtje's avatar

    Bij mij blijft ook de PS knop soms vast zitten als ik er op klik iemand een oplossing

  21. 945 XP
    JoostNL's avatar

    xD Je moet um ook niet uit elkaar halen!