Forum

Topic: add ons kopen?

Anoniem's avatar

ik vroeg me af, of je add ons kon kopen op USA PSN store. en of die gewoon doen op games wat ik hier in NL gekocht hebt? wil graag dingen voor LBP, Guitar Hero World Tour kopen. hebben mensen ervaring ermee? bedankt:)

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. 656 XP
    Killermen's avatar

    Neen, dat werkt niet omdat het region-locked is

  2. 107 XP
    tamil112's avatar

    damn! that sucks! bedankt man! dus ik moet online games bestellen, van usa dan add on kopen denk:).. bedankt voor snelle antwoord:)

  3. 656 XP
    Killermen's avatar

    damn! that sucks! bedankt man! dus ik moet online games bestellen, van usa dan add on kopen denk:).. bedankt voor snelle antwoord:)

    Maar ook, heb jij een creditcard die in Amerika werkt?

  4. 281 XP
    ZyphoX's avatar

    Je kan toch ook die psn-cards hebben???

  5. 107 XP
    tamil112's avatar

    ik heb via ebay psn cards gekocht, kosten wat meer maar jah ik wou graag tekken 5 hebben dus:D, dus daarom dacht zou vet zijn als ik ook zo meer content kon downloaden voor me games, maar is niet zo de geval! die sony, 2jaar is het ding in EU, en wij hebben geen psn cards!!

  6. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    ik heb via ebay psn cards gekocht, kosten wat meer maar jah ik wou graag tekken 5 hebben dus:D, dus daarom dacht zou vet zijn als ik ook zo meer content kon downloaden voor me games, maar is niet zo de geval! die sony, 2jaar is het ding in EU, en wij hebben geen psn cards!!

    Ja, dat weet ik en het slaat nergens op! Omdat er zoveel verschillende betaalmogelijkheden zijn in Europa. :'(

  7. 4 XP
    maniulo's avatar

    je kan toch ook nederlandse DLC kopen voor je nederlandse spellen?

  8. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    je kan toch ook nederlandse DLC kopen voor je nederlandse spellen?

    Als je een Nederlandse game hebt kan je alleen Europese DLC gebruiken, dus als jij dan met PSN cards in de US Store US DLC koopt voor die game die bij jou EU is doet dat het niet.

  9. Anoniem -
    Finisilycliche's avatar

    http://creditreportspa.com/ free credit karma credit scoring credit rating check what is considered a good credit score