Forum

Topic: PSN Cards

Anoniem's avatar

Is er al iemand geweest die USA PSN Cards heeft geïmporteerd en daarmee zijn amerikaanse acount heeft opgewaardeerd?

I really like 2 know, want dan importeer ik ze ook.

Groet,
Marlon

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

15 reacties

  1. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Nee ik was dit overigens wel een keertje van plan, ik denk dat je die dingen wel op eBay kunt kopen.

  2. 18 XP
    Evilgeniusx's avatar

    nja ik hoop dat eigenlijk wel binnenkort te lezen dan hier, want er zijn wel dingen die ik wil halen van de PSN

  3. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Je kan ze ook importere:p En gebruiken;)

  4. 89 XP
    Jau-Paulo's avatar

    Is er al iemand geweest die USA PSN Cards heeft geïmporteerd en daarmee zijn amerikaanse acount heeft opgewaardeerd?

    I really like 2 know, want dan importeer ik ze ook.

    Groet,
    Marlon

    Voor ad-ons en DLC voor een game uit de VS store zal denk dan ook alleen werken op een game uit die regio.
    Dat gebeurde toen ook met de extra mappen vor COD4 , downloads uit de VS store werkte niet op de EU game.

  5. 18 XP
    Evilgeniusx's avatar

    Als ik alles wat ik hier lees samenvat.

    Zou ik de amerikaanse PSN-cards kunnen gebruiken voor de Amerikaanse PSN en Amerikaanse Games. ? .

  6. 238 XP
    CrossFire_NL's avatar

    Als je content van de store wilt halen maar geen CC hebt kan je een online CC aanmaken die ook op de Store werkt..

  7. 515 XP
    patrickvanloosbroek's avatar

    Als je content van de store wilt halen maar geen CC hebt kan je een online CC aanmaken die ook op de Store werkt..

    ik snap het niet

  8. 117 XP
    CasperH's avatar

    ik snap het niet

    Hij bedoelt Wired Card of iets dergelijks

  9. 277 XP
    RevXxx's avatar

    je kan geen CC aan maken. je moet er gewoon 1 hebben.
    en niks aan maken. (dat kan gewoon niet) je maakt toch ook niet een plaatje van een auto en zegt hier ga ik mee rijden. 😀

  10. 238 XP
    CrossFire_NL's avatar

    ik snap het niet

    CC = creditcard.

    Hij bedoelt Wired Card of iets dergelijks

    Ja, die eerste C staat voor wired?

    je kan geen CC aan maken. je moet er gewoon 1 hebben.
    en niks aan maken. (dat kan gewoon niet) je maakt toch ook niet een plaatje van een auto en zegt hier ga ik mee rijden. 😀

    Dat kan wel. Nogal foute vergelijking..

  11. 304 XP
    Edwin's avatar

    Crossfire, je krijgt het voor elkaar om jezelf in 1 bericht tegen te spreken… Eerst zeg je dat Wire Card niet bestaat en dan zeg je dat je wel een CC aan kan maken.

    Dat kan inderdaad, en het heet WireCard. Ik kan me echter herrinneren dat je hiervoor moet betalen (paar euro per transactie ofzo).

  12. 238 XP
    CrossFire_NL's avatar

    O jee:/ Hoe dan ook, dat kan dus wel.

  13. 18 XP
    Evilgeniusx's avatar

    jup, alleen weet ik nog niet zeker als ik dat ga doen, vind gewoon in winkel kopen gewoon fijner;)

  14. 1 XP
    Gilles-be's avatar

    Kon Je PAIN Maar in de winkels kopen ik wil echt zoveel PSN Games kopen maar Ik geen Vise of Mastercard :'(

  15. 454 XP
    arwin1993's avatar

    als die kaarten al in de winkel lagen dan had ik de call of duty maps wel en waarschijnlijk ook wel een klein spel ofzo