Forum

Topic: Smackdown vs Raw

Anoniem's avatar

zijn er hier smackdown vs raw fans, wrestling fans dus? ik volg de serie al vanaf ps1, nadien 2 en nu den 3 en al meer dan 20j via tv….geen enkel wrestling game kan tippen aan Smackdown VS Raw, de moves super realistisch en bloedmooi!!!!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

4 reacties

  1. 454 XP
    arwin1993's avatar

    ik heb 2 wel gespeeld ben niet echt een super fan ofzo maar heb me zeker met deeltje 2 vermaakt.

  2. 896 XP
    WoofeR's avatar

    ik heb WWE Smackdown vs. RAW 2008 feat. ECW en ik vindt het echt een topgame… zowel qua graphics als gameplay… enne ik kijk elke week de uitzendingen 😉

  3. 10 XP
    Mdesade316's avatar

    ah tof, alle uitzendingen? raw vind ik mega, tna zwak…..volgende week krijg ik een lading old time dvd’s binnen, gekocht bij Amazon, waaronder een dvd over de Von Erichs van world class!

    het nieuwe spel heb ik nog niet, maar dat lijkt me vet

  4. 896 XP
    WoofeR's avatar

    tna kijk ik niet, raw en smakdown wel en soms ecw…
    2008 is echt geniaal, alleen zitten wel foutjes in, zoals als je je eigen opkomst maakt met vuurwerk en dan de 24/7 mode gaat spelen, heb je ineens geen vuurwerk meer :S