Forum

Topic: Wat vind jij kwa graphics de mooiste game tot nu toe?

Anoniem's avatar

Wat vind jij kwa graphics de mooiste game tot nu toe?

Ik vind Call of Duty 4 en Uncharted: Drake’s Fortune op het moment toch nog steeds de mooiste games kwa graphics. GTA IV kwam, ondanks dat het een andere type game is, aardig in de buurt maar vind CoD4 en Uncharted net kwa graphics ietsje mooier.

Welke game vinden jullie de mooiste als het gaat om graphics?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

42 reacties

  1. 304 XP
    Edwin's avatar

    Uncharted is geweldig qua GFX (en de rest ook, topgame!), al moet ik zeggen dat er nog nooit een game zรณ dicht bij “tekenfilmgraphics” heeft gezeten als de nieuwe Dragonball Z game. Die is dus ook, in een andere categorie natuurlijk, echt geweldig.

    De nieuwe MGS schijnt ook superieur te zijn aan alle voorgaande games wat graphics betreft, maar heb m helaas nog niet kunnen spelen.

  2. 454 XP
    arwin1993's avatar

    GT prologue echt zo geweldig mooi.Alle details van de auto’s kloppen heb het dan ook al veel geraced in de f1 omdat het echt zo verslavend is.

  3. 498 XP
    PkertNL's avatar

    Ik blijf toch bij Call of Duty 4. Dit is toch net iets mooier als GTA IV.

  4. 10 XP
    Mdesade316's avatar

    wat dacht je van Ratched & Clank? of smackdown vs raw 2008, toch ook nie mis dacht ik

  5. 251 XP
    Vikash-Stylin's avatar

    Metal Gear Solid 4 is t beste spel wat tot nu toe ooit op welke console dan ook gemaakt is :devilsmoke: K ga em zeker nog een keer beneden spelen op HD TV. Is gewoon niet normaal waar die Kojima allemaal in staat is :smoke3:

  6. 207 XP
    Niekker's avatar

    grafisch gezien kan mgs wel iets beter, maar hij ziet er idd steengoed uit:)

  7. 1386 XP
    Redd's avatar

    Als omstandigheden meetellen vind ik dat nog niets heeft kunnen tippen aan de launch-game Motorstorm, zelfs een jaar later komen er nog lelijkere games uit..

    Ik zeg niet dat het de allermooiste is, maar hij is wel al ruim een jaar oud. ๐Ÿ˜‰

  8. 454 XP
    arwin1993's avatar

    Als omstandigheden meetellen vind ik dat nog niets heeft kunnen tippen aan de launch-game Motorstorm, zelfs een jaar later komen er nog lelijkere games uit..

    Ik zeg niet dat het de allermooiste is, maar hij is wel al ruim een jaar oud. ๐Ÿ˜‰

    inderdaad die modder was echt heel mooi

  9. 209 XP
    Xemurai's avatar

    Metal Gear Solid 4 is voor mij de game met de mooiste graphics ๐Ÿ™‚

  10. 576 XP
    Gunpowder's avatar

    Uncharted voor mij, tot nu toe!

    Erg sexy ๐Ÿ™‚

  11. 437 XP
    The Vole NL's avatar

    Ik prefer toch Assassin’s Creed. Zo mooi ziet dat eruit, als je helemaal bovenin een toren zit. Ik heb op het hoogste punt gezeten en alleen maar zitten kijken voor 10 minuten lang. Toen ik naar beneden wou vond ik geen Hooiwagen dus sprong ik maar. Toen viel ik dood neer. Toen ben ik weer naarboveng egaan omdat ik zag waar de wagen stond :p

  12. 209 XP
    Xemurai's avatar

    Ik prefer toch Assassin’s Creed. Zo mooi ziet dat eruit, als je helemaal bovenin een toren zit. Ik heb op het hoogste punt gezeten en alleen maar zitten kijken voor 10 minuten lang. Toen ik naar beneden wou vond ik geen Hooiwagen dus sprong ik maar. Toen viel ik dood neer. Toen ben ik weer naarboveng egaan omdat ik zag waar de wagen stond :p

    Haha, die kathedraal ja ๐Ÿ˜€ Die was zoo vet om te beklimmen he, alleen dat al was een heel gepuzzel! Schitterend!

  13. 5 XP
    GabberMaarten's avatar

    Metal Gear Solid 4 is voor mij het mooiste.

  14. 257 XP
    Joost's avatar

    Als omstandigheden meetellen vind ik dat nog niets heeft kunnen tippen aan de launch-game Motorstorm, zelfs een jaar later komen er nog lelijkere games uit..

    Ik zeg niet dat het de allermooiste is, maar hij is wel al ruim een jaar oud. ๐Ÿ˜‰

    Wel es Ridge Racer 7 gespeeld? ๐Ÿ˜‰

  15. 238 XP
    CrossFire_NL's avatar

    Unreal Tournament III

  16. 88 XP
    Caemgen's avatar

    Metal Gear Solid 4, met voorsprong. Maar Uncharted/Assassin’s Creed komen zeker wel in de buurt..

    Unreal Tournament III is ook mooi, maar ‘anders’ mooi. De impact van de gigantische omgevingen in bijvoorbeeld Assassin’s Creed zijn simpelweg indrukwekkender dan scherpe graphics met een fluoriserend laagje in kleine omgevingen zoals je die in UT III ziet.

    En tja, Metal Gear Solid vier heeft gewoon alles. (Gezichts)animaties, mooie belichting, stijlvol en het loopt allemaal heerlijk soepel.

  17. 27 XP
    killerbrian007's avatar

    denk het niet jonge d8 tog eerder aan gta

  18. 356 XP
    Godfather's avatar

    Ik zelf denk dat het Burst Limit of COD4 zijn. Call of Duty heeft een van de beste graphics. Maar GTA is ook niet slecht

  19. 33 XP
    GloriouS's avatar

    cod4 en burnout zijn de mooiste spellen.

    en gta is ook niet slecht nee, gta is namelijk heel slecht!
    als je gta een mooi spel vind dan heb je echt een bril nodig.
    Heb je die al, dan raad ik je aan om je ogen te laseren…ennee…..gewoon ook
    je bril dragen na je ogen te gelaserd te hebben…je vind gta een mooi spel…lol!

  20. 238 XP
    CrossFire_NL's avatar

    GTA is een heel mooi spel op een hdtv met HDMI noob.

  21. 298 XP
    Goodfella's avatar

    nou ik vind gta 4 wel mooi, maar uncharted vin ik toch de beste qua gfx :glass_smile:

  22. 356 XP
    Godfather's avatar

    cod4 en burnout zijn de mooiste spellen.

    en gta is ook niet slecht nee, gta is namelijk heel slecht!
    als je gta een mooi spel vind dan heb je echt een bril nodig.
    Heb je die al, dan raad ik je aan om je ogen te laseren…ennee…..gewoon ook
    je bril dragen na je ogen te gelaserd te hebben…je vind gta een mooi spel…lol!

    Je hebt wel een grote mond voor een sukkel. Welke tv gebruik jij. Ik kan met dit alles voorstellen als je een zwart/wit tv hebt. Maar met een juiste tv heb je geen problemen. Koop dus een betere TV !!

  23. 454 XP
    arwin1993's avatar

    ik vind dat hij wel een beetje gelijk heeft hoor zijn in mijn ogen toch spellen die er veel beter uitzien als gta

  24. 790 XP
    Robbert's avatar

    Maar de manier waarop hij het zegt vind ik wel een beetje overdreven… ๐Ÿ˜‰

  25. 33 XP
    GloriouS's avatar

    ik durf te wedden dat cod, ut3, burnout enzo mooier zijn.
    uncharted ook enzo

  26. 298 XP
    Goodfella's avatar

    da durf ik ook wel, maar het blijft een goed spel

  27. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Ik heb het zelf niet gespeeld maar van wat ik gezien heb denk ik GT5 en MGS4… Ik heb alleen Gran Turismo HD concept ofzo gespeeld die je kon downloaden in de PSN store, en dat leek net HD op mijn irritante beeldbuisTVtje:p

  28. 96 XP
    Rocco's avatar

    Rfom was ook wel erg sterk hoor

  29. 72 XP
    Niickell's avatar

    Battlefield: BC heeft ook nog wel aardige Graphics hoor (H)

  30. 209 XP
    Xemurai's avatar

    Ik heb het zelf niet gespeeld maar van wat ik gezien heb denk ik GT5 en MGS4… Ik heb alleen Gran Turismo HD concept ofzo gespeeld die je kon downloaden in de PSN store, en dat leek net HD op mijn irritante beeldbuisTVtje:p

    Er zit een ENORM verschil in HD of een normaal beeld. Ten eerste is het groter, waardoor je gewoon veel meer ziet ten tweede is de kwaliteit ongelooflijk mooi. Dus nee, het lijkt zelfs niet HD op een klein tv’tje. Ik heb dat verschil duidelijk gemerkt sinds ik me full HD flatscreen heb staan op me kamer.

  31. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Er zit een ENORM verschil in HD of een normaal beeld. Ten eerste is het groter, waardoor je gewoon veel meer ziet ten tweede is de kwaliteit ongelooflijk mooi. Dus nee, het lijkt zelfs niet HD op een klein tv’tje. Ik heb dat verschil duidelijk gemerkt sinds ik me full HD flatscreen heb staan op me kamer.

    Ik heb het over GT5 he,, btw ik heb me ps3 niet aangesloten op een klein tvtje. Op een vet grote breedbeeld SD tv=.= :p. het lijkt niet helemaal HD maar iig. geen SD, ik weet niet of je het heb gespeeld in SD… maar je zult merken dat het iig. niet lijkt op SD, ook al is het SD:p

  32. 704 XP
    Boemtje's avatar

    CoD 4:D Net beter dan Gta IV

  33. 1386 XP
    Redd's avatar

    GTAIV is nou ook niet ECHT een grafisch hoogstandje. :p

    ‘Tis mooi maar niet verbluffend ๐Ÿ˜€

  34. 454 XP
    arwin1993's avatar

    ik vind toch gt5 prologue het mooiste spel van wat ik bezit

  35. 13 XP
    hdkiller's avatar

    mgs 4 tot nu toe

  36. 200 XP
    bokito007's avatar

    uncharted.
    no doubt.
    miss gaan far cry 2 hem wel inhalen, maar uncharted 2 sowiezo ๐Ÿ˜›

  37. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Hij is nog niet uit maar de gameplay trailer is gwn omfg als je hem kijkt in HD… Dus; Heavy Rain. Ook al denk ik niet dat ik m ga kopen:p

  38. 266 XP
    Yorz's avatar

    ik vind Ratchet and Clank ook egt masterlijke graphics hebben!

  39. 145 XP
    Flux's avatar

    Ik vind Uncharted de beste kwa graphics game.

  40. 356 XP
    Godfather's avatar

    Ik denk dat Killzone 2 de beste grahics gaat krijgen.

  41. 145 XP
    Flux's avatar

    Als Tomb Raider: Underworld uitkomt zal die waarschijnlijk de beste graphics game zijn.

  42. 39 XP
    HC-Terrror79's avatar

    :rasta:folklore en Uncharted zijn super maar dragonball Z is ook nie slecht kwa de de spelers zelf de kleding beweegt mee ziet vet uit net een echte manga.:rasta: