Forum

Topic: Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots

Anoniem's avatar

Heren en Dames van PS3-Sense,

zoals de titel al zegt, gaat deze discussie over MGS4. ik denk dat wel een aantal van de mensen hier de game hebben, waaronder ik:).

nu is het verhaal van de game nog al complex:o, in ieder geval snap ik, als een onervaren MGS-speler er drol van. daarom deze discussie…

iedereen die het er over wil hebben en stukken van het verhaal completer kan maken mag hier zijn weetjese over het verhaal van MGS4 (en over de oudere delen van deze reeks, omdat het 1 verhaal is) posten.

ik zelf ben nog niet veel te weten gekomen:o alleen dat Solid Snake ook in de eerdere delen de hoofdrol spelers is, en dat Liquid Snake, nu de slechterik is.

dus als julie mij (en misschien anderen:)) willen helpen, post het hier

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. 790 XP
    Robbert's avatar

    En mij ja! Ik heb het zelfde probleem als Niekker, lijkt me best een vet spel, maar ben nog onbekend met deze reeks, dus ik vraag me af of het dan wel de moeite waard is als ik er toch niets van snap… 🙁

  2. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    ik hoop eigenlijk dat Kojima een Tetralogy maakt met de MGS4 engine helaas zal dit nooit gebeuren 🙁 ik heb namelijk nog nooit de MGS serie gespeeld maar wil wel graag MGS4 spelen. Op Gametrailers kan je het verhaal zien van MGS1,2,3 maar daar zit ik niet op te wachten.

  3. 207 XP
    Niekker's avatar

    true true, die database is ook handig, maar int engels, misschien kunnen de members hier hun info kwijt in het nederlands:)

    ik ben ondertussen alweer een stukje verder, het verhaal is echt complex, je komt het totaal niet te weten als je niet de andere delen hebt gespeeld…

    maar ondanks dat, het verhaal zelf van mgs4 is nog wel te volgen…

  4. 790 XP
    Robbert's avatar

    Mwa, ik wacht dan wel totdat ik hem na een tijdje tweedehands voor 30 euries zie langskomen… :glasses:

  5. 207 XP
    Niekker's avatar

    Mwa, ik wacht dan wel totdat ik hem na een tijdje tweedehands voor 30 euries zie langskomen… :glasses:

    ja, en bedankt voor je bijdrage voor het verhaal van mgs4:s:o

  6. 790 XP
    Robbert's avatar

    Graag gedaan hoor :glass_smile: