Forum

Topic: Downloads resetten / Systeem deactiveren

Anoniem's avatar

Vraagje :

Is het mogelijk om alle 5 de ps3 systemen te deactiveren zodat ik opnieuw kan sharen met andere vrienden van mij.. ik kan geen nieuwe ps3 meer aanmelden

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

23 reacties

  1. 703 XP
    sweetkill_NL's avatar

    nee dat kan niet want sony ziet het zelf als fraude en het is eigen risico

    wou het ook
    en heb al naar sony gebelt

  2. 8815 XP
    7th-son's avatar

    dan moet je vragen aan wie je geshared hebt om jou account DAAr te deactiveren
    maarja, dan naai je hun dus ook, want dan kunnen ze het gesharede spul niet meer spelen

  3. 945 XP
    JoostNL's avatar

    Je moet gwn op je eigen PS3 het systeem deactiveren,, als het goed is worden ze zo gereset

  4. 38 XP
    peeett's avatar

    er is 1gozer die mocht van mij sharen dat ging goed totdat ik erachter kwam dat hij mn account doorgaf een andere gozer maar die kon niet inloggen omdat mn pw weer was terug gezet, nu heeft die eerste jongen zijn gedownloade mappack per ongeluk verwijdert en wil hij opnieuw inloggen om hem weer te downloaden maar dat mag niet van mij. nu wou ik laatst bij een vriend bf 1943 erop zetten en toen kwam k erachter dat ik aan mn max zit en die gozer zal eerder de mappack opnieuw downloaden dan deactiveren…

    is er echt niks te resetten of ietss?

  5. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    er is 1gozer die mocht van mij sharen dat ging goed totdat ik erachter kwam dat hij mn account doorgaf een andere gozer maar die kon niet inloggen omdat mn pw weer was terug gezet, nu heeft die eerste jongen zijn gedownloade mappack per ongeluk verwijdert en wil hij opnieuw inloggen om hem weer te downloaden maar dat mag niet van mij. nu wou ik laatst bij een vriend bf 1943 erop zetten en toen kwam k erachter dat ik aan mn max zit en die gozer zal eerder de mappack opnieuw downloaden dan deactiveren…

    is er echt niks te resetten of ietss?

    Neej helaas niet 🙂

  6. 993 XP
    rickaa12's avatar

    ik heb hetzelfde probleem , wat moet ik doen

  7. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Een post boven je kijken :’).

  8. 19 XP
    gazhims3lv's avatar

    ik heb hetzelfde probleem , wat moet ik doen

    dan kan ik bf van je krijgen(ruilen)

    ps je kan hem bij jezelf deactiveren en degene die te vertrouwen zijn opniew laten downen

  9. 38 XP
    peeett's avatar

    dan kan ik bf van je krijgen(ruilen)

    ps je kan hem bij jezelf deactiveren en degene die te vertrouwen zijn opniew laten downen

    alleen deactiveren niet meer activeren?

  10. 993 XP
    rickaa12's avatar

    edit: het was bij mij gewoon een DNS fout xD

  11. 8815 XP
    7th-son's avatar

    als je je systeem deactiveerd op je eigen account dan ben je volgens mij al je trophies kwijt

    degene aan wie jij het geshared hebt, moet inloggen op jou account en daar dan deactiveren als het goed is

  12. 537 XP
    CREATIVETRIANGLE's avatar

    Heb ook last van dit probleem. zit ook aan me max

  13. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    als je je systeem deactiveerd op je eigen account dan ben je volgens mij al je trophies kwijt

    degene aan wie jij het geshared hebt, moet inloggen op jou account en daar dan deactiveren als het goed is

    Trophies staan op je PSN account dus ik denk niet dat je die verliest. 😉

  14. 10 XP
    fidanza159's avatar

    jmmr dat het maar 5x kan

  15. 871 XP
    -Sander's avatar

    Gewoon downloaden op meerdere accounts zodat je sharen kan en niet alles op je eigen account.

  16. 8815 XP
    7th-son's avatar

    weet iemand al zeker dat als je je account 5x geshared hebt, dat je het dat dan bij jezelf thuis of bij een ander moet deactiveren?
    dit is voor mij nog vrij onduidelijk

  17. 86 XP
    ralph9994's avatar

    je moet gewoon bij iedereen langs gaan en daar de ps3 deactiveren.

  18. 8815 XP
    7th-son's avatar

    bij iedereen hoeft ook weer niet 😛

  19. 1 XP
    defie24's avatar

    Vraagje :

    Is het mogelijk om alle 5 de ps3 systemen te deactiveren zodat ik opnieuw kan sharen met andere vrienden van mij.. ik kan geen nieuwe ps3 meer aanmelden

    ja dat kan hier https://account.sonyentertainmentnetwork.com/login.action

    Vraagje :

    Is het mogelijk om alle 5 de ps3 systemen te deactiveren zodat ik opnieuw kan sharen met andere vrienden van mij.. ik kan geen nieuwe ps3 meer aanmelden

    ja hier https://account.sonyentertainmentnetwork.com/login.action

    ja dat kan hier heel simpel https://account.sonyentertainmentnetwork.com/login.action

  20. 531 XP
    Dreamingman's avatar

    Goed antwoord defie24. Wat jij zegt klopt inderdaad. Op die internet pagina kun je zelf je systemen deactiveren. Eigenlijk wel vreemd dat zo weinig mensen dat maar weten. Ik heb zelf die link al bij mijn favorieten staan. Want je kunt ook via daar tegoed op je psn account zetten via ideal.

  21. 8815 XP
    7th-son's avatar

    waarschijnlijk komt het omdat het topic al 4 jaar oud is?
    die link is al veel vaker gepost 🙂

  22. thebeardisback's avatar

    Vraagje :

    Is het mogelijk om alle 5 de ps3 systemen te deactiveren zodat ik opnieuw kan sharen met andere vrienden van mij.. ik kan geen nieuwe ps3 meer aanmelden

    jawel bro

    edit: ik weet niet of je het met 5 man kan sharen, volgens mij was dat ingekort naar 1 andere persoon, of 2. maar 5 keer sharen kan niet meer helaas.

    http://www.sonyentertainmentnetwork.com/nl-nl/home/

    rechtsboven staat account beheren, daar inloggen dan naar apparaten, playstation systemen en dan staat er : een ps3 systeem deactiveren, klik je daarop.

    daar kan je ze allemaal deactiveren, om de jouwe vervolgens via je eigen ps3 weer te activeren.

    dus het kan wel. het is ook geen fraude ofzo, heb het zelf vaak genoeg gedaan hoor.

  23. Anoniem -
    Anoniem-3747's avatar

    Iemand die mij toevallig kan helpen ik heb een ps3 maar mijn account staat op me 2 vorige PlayStations die kapot zijn dus ik geraak helemaal niet meer op mijn account voor al mijn games kunnen jullie me toevallig helpen?