Forum

Topic: Vreemd PS3 geluid

Anoniem's avatar

Normaal hoor ik me PS3 amper en nu maakt hij soms een soort ventilator geluid
en dan blijft ie door gaan tot ik hem uitzet en dan als ik hem weer aan doet is het geluid weg. Weet iemand hoe dit komt?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

14 reacties

  1. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Normaal hoor ik me PS3 amper en nu maakt hij soms een soort xbox 360/ ventilator geluid
    en dan blijft ie door gaan tot ik hem uitzet en dan als ik hem weer aan doet is het geluid weg. Weet iemand hoe dit komt?

    Je zet hem uit en aan en het is weg? Mooi toch? Maar ik neem aan dat ie na een tijdje weer begint, ik denk dat hij te warm word, waarschijnlijk omdat het in de omgeving ook warm is door het weer.

  2. 99 XP
    snowguard3's avatar

    Ja hij staat ook op een klein dicht plekje

  3. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Ja hij staat ook op een klein dicht plekje

    Dan is de kans groot dat hij gewoon te warm word, als hij ergens staat waar de warme lucht niet weg kan, zuigt hij deze warme lucht weer naar binnen om te koelen en dat lukt niet zo lekker met warme lucht.

  4. 99 XP
    snowguard3's avatar

    Ok bedankt ik denk dat ik hem ergens anders neer ga zetten

  5. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Ok bedankt ik denk dat ik hem ergens anders neer ga zetten

    Probeer dat eens, en kijk wat ie dan doet, doet ie het dan nog, meld het dan weer ff hier, misschien dan iemand anders nog wat weet.

  6. 742 XP
    Larssonio's avatar

    Ik zal het ook maar zeggen, ik heb exact hetzelfde gehad en nu staat hij op open plek bij mij thuis en het geluid verdwijnt dan vanzelf

  7. 704 XP
    Boemtje's avatar

    Idd zet het op een open plek niet dicht in een kasje ofso

  8. 64 XP
    Forg0t2's avatar

    is het een ratel of gewoon een soort stofzuiger geluid.
    Als het een soort ratel is kunnen de lagers van je ventilator op zijn omdat ik las dat hij op een nogal afgesloten plek staat.
    Of stof aan de binnenzijde van de playstation waardoor je niet voldoende lucht circuleert door de playstation 3?
    kan ook zijn dat je hem op een andere plek moet zetten waar minder warmte is en waar het apparaat de warmte kwijt kan.

  9. 99 XP
    snowguard3's avatar

    Me PS3 staat nu op een andere plek (wel nog een beetje dicht) en hij doet het nog steeds en het is vaak bij bepaalde spellen. Ik denk zelf (klinkt misschien dom) dat me Hardeschijf kapot is (er verdwijnen ook savegames!) en dat me PS3 dan het spel vanaf de Blu-ray leest waardoor de Blu- Ray sneller gaat draaien en omdat dat warm wordt gaat de ventilator aan.

  10. 99 XP
    snowguard3's avatar

    Of moet ik gewoon me hardeschijf eruit halen en dan met me PS3 terug gaan naar E-Plaza om een nieuwe te vragen? Kom op mensen HELP ME!!

  11. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Of moet ik gewoon me hardeschijf eruit halen en dan met me PS3 terug gaan naar E-Plaza om een nieuwe te vragen? Kom op mensen HELP ME!!

    Een Nikko intercooler kopen bij de Bart Smit voor €30,-. Die houdt je PS3 koel.

  12. 99 XP
    snowguard3's avatar

    Maar ook me savegames verdwijnen wat moet ik daar mee doen?

  13. 8815 XP
    7th-son's avatar

    backup maken

  14. Anoniem -
    94.110.167.xxx's avatar

    Ik heb geen acount op ps3