Forum

Topic: Call Of Duty 4 Tournament

Anoniem's avatar

Hallo Sense Members :devil_glass:

K heb op verschillende sites gezien dat ze Call Of duty 4 toernooitjes spelen :pimp: Aangezien Deze site wel tranga is, lijkt t me wel tranga om met de Sense Members een x Call Of duty4 online te spelen

Ik weet niet of hier interesse voor is en of iemand de organisatie hiervan op zich wilt nemen
Ik hoor het dan wel he
Bij deze zijn jullie allen uitgedaagd door mij Wie is er al bang? :p

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

27 reacties

  1. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    ik scheet al 7 kleuren stront nog voordat ik het berichtje zag:glasses:

    maar dat emoticons spamming.. geeft dat een kick ofzow??

    ik wil trouwens wel helpen met dat toernooitje , zeg maar wa ik kan doen

  2. 280 XP
    Julian's avatar

    Topic aangepast.
    In het vervolg niet meer zoveel smileys gebruiken en ook geen posts meer plaatsen met alleen maar smileys er in reageer met woorden 🙂

  3. 251 XP
    Vikash-Stylin's avatar

    ik scheet al 7 kleuren stront nog voordat ik het berichtje zag:glasses:

    maar dat emoticons spamming.. geeft dat een kick ofzow??

    ik wil trouwens wel helpen met dat toernooitje , zeg maar wa ik kan doen

    Zo zo 7 kleuren??… Wat had je gegeten?? Broodje Regenboog? :devilsmoke:

    Ja wel tof dat je wilt helpen, k weet eigenlijk niet precies hoe ze zoeits organiseren. Volgens mij moet iedereen die mee wilt doen z’n ps3 ID opgeven, en dat 1 iemand dan iedereen uitnodigd ofzo 🙂 En ja, de smilies zijn gewoon ernstig. hahaha. Kijk deze smilie dan :devil_glass: Ik krijg er zeker een kick van :rasta:

  4. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    dit wil ik wel op me nemen =D
    dus graag zou ik alle online ID’s willen hebben van de mensen die willen joinen

  5. 137 XP
    Yavar's avatar

    We zijn bezig met een PS3-Sense clan, dus binnenkort kan je lekker met elkaar gamen als je in de clan zit. En de leader/co-leader regelt wars en tournaments, wat natuurlijk erg leuk is.

  6. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    ik hoop dat we van die clanleader wel wat meer te horen krijgen , en dat deze dan ook echt wat gaat organizeren, want anders zie ik de bui al hangen -.-

  7. 498 XP
    PkertNL's avatar

    Ik ben van de partij als ik kan!
    Mij PSN: PkertNL (voeg me maar toe)

  8. 896 XP
    WoofeR's avatar

    Ik ben dan ook van de partij…
    PSN: Woofer-8

    ps. had ookal op de topic gereageerd voor de clan volgens mij…

  9. 304 XP
    Edwin's avatar

    Jongens houd het even ontopic, de clan komt vanzelf wel en wanneer het zover is merken jullie dat meteen. Hetzelfde geldt voor toernooien overigens, maar daarover verder nog geen commentaar 🙂

  10. 790 XP
    Robbert's avatar

    Ik heb ook sinds een paar dagen CoD4 dus ik wil ook wel meedoen! In clan en tournament 🙂 Heb alleen op het moment nog geen goede K/D rate, maar dat word wel beter.. (of zal ik een nieuw PSN account aanmaken…)

  11. 251 XP
    Vikash-Stylin's avatar

    oke dan, en waar kan ik het desbetreffende clan-topic vinden :28:

  12. 564 XP
    Rox92's avatar

    Ik doe ook mee:devilsmoke:
    Ik hoor het wel als er een toernooi gaat komen en een clan enzo…

  13. 454 XP
    arwin1993's avatar

    ik wil ook wel meedoen maar wacht nog eff waareen het dan echt plaatsvind zo net voor de vakantie is het denk ik niet echt handig want denk dat binnenkort al een hoop op vakantie gaan

  14. 257 XP
    Joost's avatar

    Ik doe ook wel mee. Tis bijna vakantie dus er kunnen veel mensen mee doen 😉 Niet iedereen gaat nu opeens weg…

  15. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    het beste lijkt mij zo rond de bouwvak (bouwvakantie)
    dan hebben de scholen vrij , en ook de meeste bedrijven liggen dan stil

    dit is rond eind juli / begin augustus

  16. 257 XP
    Joost's avatar

    het beste lijkt mij zo rond de bouwvak (bouwvakantie)
    dan hebben de scholen vrij , en ook de meeste bedrijven liggen dan stil

    dit is rond eind juli / begin augustus

    Kunnen nu toch ook gewoon spelen? En dan kijken wie er kunnen..Jammer als je een keer niet kan, ga je weer een andere keer.

  17. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    proberen we het gewoon voor dit weekend

  18. 257 XP
    Joost's avatar

    proberen we het gewoon voor dit weekend

    lol, dan ben ik net weekendje weg:p maar voor de anderen: veel plezier 🙂

  19. 790 XP
    Robbert's avatar

    Ik ben dit weekend thuis! Ben nu inmiddels level 20 na paar daagjes spelen.

  20. 72 XP
    Ubii's avatar

    Wij willen wel een keer tegen de PS-Sense clan gaan spelen. (Als jullie gaan registreren op consolegaming.eu).

  21. 498 XP
    PkertNL's avatar

    Ik ben dit weekend ook gewoon thuis. Ben lvl 34 nog niet lang gespeeld, maar wel ervaring van de PC en bij iemand anders op de PS3.

  22. 72 XP
    Ubii's avatar

    Hoelang heb je het spel dan?

  23. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Ik wil niet tegen de PS-Sense clan… Maar ik wil de PS-Sense clan joinen, als hij komt dan:D

  24. 790 XP
    Robbert's avatar

    Ik wil niet tegen de PS-Sense clan… Maar ik wil de PS-Sense clan joinen, als hij komt dan:D

    Ik ook 🙂 Maar eerst even hoger level worden…

  25. 498 XP
    PkertNL's avatar

    Hoelang heb je het spel dan?

    2 weken ofzo

  26. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Haha ben je suri ofzo?:P met je tranga haha aaight… Nja COD4 tournament, liever Battlefield:BC want COD speel ik niet meer. Maarja, Battlefield private matches kunnen pas als de Conquest mode er is.

  27. 251 XP
    Vikash-Stylin's avatar

    Haha ben je suri ofzo?:P met je tranga haha aaight… Nja COD4 tournament, liever Battlefield:BC want COD speel ik niet meer. Maarja, Battlefield private matches kunnen pas als de Conquest mode er is.

    Ja toch :rasta: